0
späť
 

diskuze k tématu: Alfa Romeo 156 - Zpátky na výsluní

kategórie zaradenia témy: italská vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 12.03.2007 22:13, RE: Nebrat?
GTA napísal:
S tou Audi a tvym vykonem 103Kw tdi,bych mel zase prdel ja z tebe....
Alfa Audi ? To je co? Ja som kupil za 90.000 tisic od kamosa BMW E36 1992 ma 320.000km nabehane. Je to 2.5 V6 141kw. Veselo nahanam nove auta! Maximalku som skusal vcera, krasne vytiahol na 225km/h. Musim sa ale priznat. Vcera ma tiez velmi skaredo predbehol Golf V GTI. Na neho som nestacil :(
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 16.03.2007 11:02, RE: Nebrat?
Blava napísal:
Alfa Audi ? To je co? Ja som kupil za 90.000 tisic od kamosa BMW E36 1992 ma 320.000km nabehane. Je to 2.5 V6 141kw. Veselo nahanam nove auta! Maximalku som skusal vcera, krasne vytiahol na 225km/h. Musim sa ale priznat. Vcera ma tiez velmi skaredo predbehol Golf V GTI. Na neho som nestacil :(
Beru, že ses nechal unést svým "Bramborákem" a na tomto diskusním fóru ses chtěl pochlubit...je to normální, akorát nevím jak bys nesl pohled do výfuků rychle se vzdalující 2.5 V6 od Alfy, nebo nedejbože v české ( a slovenské) kotlině obecně odsuzovaného Fiatu !!! Rychlost s jakou by ti zmizelo Coupé 2L 20V turbo , by ti asi skutečně vzalo úsměv z tváře.
Jinak věřím, že se s vým mazlíkem nová auta proženeš, ale zkus svůj stroj porovnávat se srovnatelnými vozy....asi se budeš divit !
P.s. k původní diskuzi : na denní ježdění, na práci, zábavu a i sportovní jízdu, souhlasím s názorem, že moderní naftové motory, JTD a HDi jsou vzhledem k jejich pružnosti, kroutícímu momentu, rozsahu využitelných otáček a spotřebě pro většinu uživatelů velmi dobrou volbou. Kdo touží po ještě větším množství adrenalinu, ať zkusí 2,5 V6, nebo zmíněných 237 koní u Fiatu Coupé 20V turbo. - pořád ještě za relativně málo peněz dost muziky...,
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 16.07.2007 14:48, 156 1,9JTD
Chtel bych jeste doplnit k tvrzeni ze 1.9 JTD ma spatne brzdy, velmi jedovate brzdy bylo to, co jsem na sve Alfe 156 1,9 JTD r.v. 2000 vzdy velmi ocenoval, vzdy po presednuti z jineho vozu (napriklad Volva V40 nebo BMW 3 řady) jsem si musel znovu zvykat.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 22.01.2008 16:48, RE:
CHci koupit naftovou ALFU 2.4 JTD ale všichni mi od ní zrazují nemohl bi se někdo podělit o skušenosti s 2.4 jtd.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 05.02.2008 07:31, RE:
anonym napísal:
CHci koupit naftovou ALFU 2.4 JTD ale všichni mi od ní zrazují nemohl bi se někdo podělit o skušenosti s 2.4 jtd.
Mam tohle autíčko v SW a nedám na něj dopustit. Báječně jezdí a je pohodlné i na delší cesty (i do chorvatska v kuse to bylo v poho). Jen ta údržba by mohla bejt levnější. Tak nad 130.000km to auto potřebuje mnoho věcí např: přední zavěšení (těžký motor), rozvody, komplet brzdy, váhy atd...
Takže když chceš skvělé auto na užívání si jízdy (nemusí to být ani rychlá jízda) a máš chuť za to trošičku připlatit (za jaké auto nezaplatíme že?) , vřele doporučuju !!!
2,4 jtd jezdí báječně a myslím si že i dlouho vydrží, ale je to těžký (+drží jak přibité, - odchází rychle zvěšení) a turbo může vyplivnout (to si ale nevybereš)....
DOPORUČENÍ : koupit a pak platit a užívat si :)))
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 03.03.2008 09:21, RE: Nebrat?
Lada napísal:
To nevim jakou Audi jsi předjížděl, jezdim 103kw tdi , takže bych měl z tebe asi prdel....
Neber to osobně, Audi jsem použil jako příklad pro srovnání - protože všichni víme, že jsou dobrý (sám jsem měl A4-super). A záleží vždy na srovnání (jinak 164 má "jen" 88kW). Jen mě pobavil "kvalifikovaný" názor, že diesel se do Alfy nehodí. Hodí se :)
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 06.03.2008 15:25,
Jáké je vaše IQ ?? Test evropanů - zúčastněte se i Vy !! http://cz.iq-test.eu/?d=9296
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 02.07.2008 00:05, alfa 1,9jtd rv.2004
Co rikate na alfu 1.9 jtd rv.2004 je to dobra volba diky za odpoved
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 08.08.2008 07:02, RE: Nebrat?
Sims napísal:
Mam 1.9 JTD, sice to neni zadny zavodak, ale zatah velmi slusny, no a spotreba? 5,7l/100km. A k tem brzdam, myslim, ze na normalni jezdeni jsou vic nez dostacujici. Ja osobne bych ji vrele doporucil.
ja mam tiez JTD a som spokojny, nie som ochotny zivit zraloka
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Nedela 10.08.2008 10:07, baks4c
Z vlastní zkušenosti bohužel musím potvrdit, že u Alfy se nejedná o klasickou koupi, kdy vyměňujete peníze za nějakou protihodnotu, ale o loterii, kde svoje peníze prostě vsadíte a uvidíte. Nenareklamujete nic. To mluvím o novém autě. U ojetého mi situace připadá lepší, protože vsázíte podstatně menší částku a u starého auta se počítá s tím, že nebude v pořádku.
Kromě vzhledu na Alfě není nic, co by odůvodňovalo takový risk.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 06.11.2008 13:05, RE: baks4c
anonym napísal:
Z vlastní zkušenosti bohužel musím potvrdit, že u Alfy se nejedná o klasickou koupi, kdy vyměňujete peníze za nějakou protihodnotu, ale o loterii, kde svoje peníze prostě vsadíte a uvidíte. Nenareklamujete nic. To mluvím o novém autě. U ojetého mi situace připadá lepší, protože vsázíte podstatně menší částku a u starého auta se počítá s tím, že nebude v pořádku.
Kromě vzhledu na Alfě není nic, co by odůvodňovalo takový risk.
svata pravda, jsou to auta co se presne hodi termin: SRACE na Ntou
kamarad jich uz vystridal 9!!!! a vsechny meli neuveritelne drahe zavady podobneho charakteru, no nic, je to proste blazen a koupi si ji po 10. jen namatkou:

164- 3.0V6 3x menen motor za 2 roky
164 2,5 TD - 2x praskla hlava (vzheldem k tomu ze sou tam 4! celkem drahe)
146 2.0ts - 160tkm a pistni koruzky v haji, krasny modry kour z vyfuku, utrzena svicka
156 2,4 jtd, turbo v haji 180tkm, predni naprava v haji kazdych 40tkm, klima v haji, elektrika v haji (startovani, imo apod.)
156 2.0ts - 160 tkm motor ma zvuk jako diesel, zdvihatka ventilu, tesneni pod hlavou, utrzena svicka (opet!)

a desitky ruznych mensich veci, je to na a4 stranku, proste sracka italska, co je jen hezka.
Nekoupil bych si od nich ani hajzl papir, viz autotest na prime, kdy dodaji novou breru na test do evropy a sedacka se s vama klati ze strany na stranu. Sou to flakaci, ty auta sou hrozny proste.
Zlaty nemci.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 15.11.2008 22:34, alfa
nazdar kluci ja mel 155 1,7ts benzin .super vykon trapnyaudiny 2,5tdi nemeli sanci.diesel byli slaby u starsích fauve takrka na hovno ale dnes si uz moc clovek nevybere vsecno jede slusne.samozrejme alfa vzdy nejlíp protože to ma veznaku avduši.němci nemají na itala vykonem.
příklad bmw 520i vydelo jen vzdalující se nízkej obsah 1,7 na ten obsah obdivuhovne.ustarych němcu nebyli vykony jenom obsahy.
obrovskym plusem je nemcu vysoka spolehlivost vydrznost.
jinak vykony chybeli u WV golf3 bída a děs 1,4, 40kw,1,6 55kw , 1,8,66kw.dal nebudu mluvit.proti golfum nic neme jenom že nejedou.prostě alfička nař stařička 75,gullieta,155,nebo první 2,0ts do roku 1999,pak se to sralo. CHci jenom říct že to není autem člověkem.
kdo se o alfu zajíma ví zě kolem 140 000-150 000tis km se stava nefunkční olej čerpadlo zadírají se vačky proto je to jak regata. kdo ma rad alfy tak ho zdravím,kdybych se mylil tak mě opravte stím ts 2,0
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 15.11.2008 22:42, RE: baks4c
mibfox napísal:
svata pravda, jsou to auta co se presne hodi termin: SRACE na Ntou
kamarad jich uz vystridal 9!!!! a vsechny meli neuveritelne drahe zavady podobneho charakteru, no nic, je to proste blazen a koupi si ji po 10. jen namatkou:

164- 3.0V6 3x menen motor za 2 roky
164 2,5 TD - 2x praskla hlava (vzheldem k tomu ze sou tam 4! celkem drahe)
146 2.0ts - 160tkm a pistni koruzky v haji, krasny modry kour z vyfuku, utrzena svicka
156 2,4 jtd, turbo v haji 180tkm, predni naprava v haji kazdych 40tkm, klim...
ahoj kamo sice alfa je choulostiva ale clovek se musí víc starat pak
ti ukazě co vsechno umí zkus srovnat např 155 2,0 a bmw2,0 ja myslím zě jeto jasny bmw bude druhy ale spolehlivost je vissi u bmw a bezpecnost.jinak když se chceš svest vol itala nebo japana.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 15.11.2008 22:51, RE: Jenom dovětek
Magic napísal:
K závadám: Já bych naopak TS 16v nedoporučoval raději vůbec, není-li ve voze nově yměněný motor nebo není-li od někoho známého, příp. ze servisu. V6 a 2.4 JTD netrpí dětskými nemocemi (jen V6 trochu větší žízní - kolem 12 l/100 km). Přežívají jen ty kusy TS 16v, u kterých dobře funguje čidlo hladiny oleje (156 totiž na rozdíl od většiny předchůdců má jen jedno a proto ten problém) nebo majitel velmi pečlivě a často kontroloval hladinu oleje. Pozor - nové čidlo (Bosch) ještě neznamená fukční!!!! ...
cau to stím olejem je to od kusu kamoš ma 145 a poradil jsem mu at se mu podívají v servisu na olejovy cerpadlo bylo na caty kolem 140 000tis km.nutno zkontrolovat. v servise se podívali a bylo to tak. to jsem vycetl
zksenostech vozu.a měl už nacaty vačky 2 po vyměně vsechno super a
uz se to nestane.nestane se to když se dodřží jízda se studenym motorem.zaleží jestli je vuz z germani nebo z itali.jestli kecam tak mě oprav.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 15.03.2010 14:32, RE: Nebrat?
anonym napísal:
ja mam tiez JTD a som spokojny, nie som ochotny zivit zraloka
Mám 2.4JTD a natře i leckterý neitalský benzíňáky, takže bych tu nesportovnost nafťáku taky moc nehrotila, 103KW je velice slušnej výkon a tazateli bych ho naopak doporučila, pořád lepší než ta údajně úsporná prasečina na kterou sem nedávno narazila- AR 166 3.0 V6 na LPG!!!!! Souhasíte se mnou že je to superhnus?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 15.03.2010 14:34, RE: Nebrat?
Lada napísal:
To nevim jakou Audi jsi předjížděl, jezdim 103kw tdi , takže bych měl z tebe asi prdel....
Frajere jezdím 103KW JTD a prdel bych měla asi z tebe, italský koně jsou rychlejší než německý a hezčí
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 15.03.2010 14:45, RE: baks4c
mibfox napísal:
svata pravda, jsou to auta co se presne hodi termin: SRACE na Ntou
kamarad jich uz vystridal 9!!!! a vsechny meli neuveritelne drahe zavady podobneho charakteru, no nic, je to proste blazen a koupi si ji po 10. jen namatkou:

164- 3.0V6 3x menen motor za 2 roky
164 2,5 TD - 2x praskla hlava (vzheldem k tomu ze sou tam 4! celkem drahe)
146 2.0ts - 160tkm a pistni koruzky v haji, krasny modry kour z vyfuku, utrzena svicka
156 2,4 jtd, turbo v haji 180tkm, predni naprava v haji kazdych 40tkm, klim...
K tomu bych řekla jenom že kamarád měl buď neuvěřitelnou smůlu na kusy (nepravděpodobné) a nebo že to byl neuvěřitelnej debil co nechápe že za studena se to netočí a uhnaný turbo se před vypnutím motoru musí vychladit a v autoškole ho nenaučili kontrolovat olej a číst příručku- jakejže olej tam vlastně mám nalejt a že když něco měním tak to koupím kvalitní a ne od starline!!! Kdyby nebyl debil tak mu jezdí jako správnějm alfistům najedničku=) Většina tebou popsanejch závad spíš ukazuje na vinu tvýho kámoše a ne auta, hlava jen tak bez důvodu nepraskne a ještě 2x na stejnym autě.
reagovať
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.