gablenz napísal:
Ale o problémech motorů TS přece ví všichni, ne? To je to největší zlo. Zákeřné motory, které se mají zadírat v okamžiku vjezdu do tříkilometrového tunelu nebo zrovna, když jste na jižním pólu. Plnou olejovou nádrž Selenie dokáží drze vyplivnou otvorem na měrku do obličeje matky samoživitelky, která právě potřebovala jet do školky pro své tři nezaopatřené děti.....A ani vůbec nejedou....jak onehdá psal Vaculík...tak k čemu vlastně jsou? Benzín to žere, nejede to a je to poruchové. Myslím si, že ...
Nikdo netvrdí, že jsou to motory k ničemu. Alfa si pouze jistými chybami, které se bohužel opakovali, vykopala hrob. Potencionální zákazníci zkrátka ztratili důvěru. Netvrdím, že je jsou AR sráče. Např. 156 je pro mne technicky povedeným vozem, ve své době byl moderní atd. Motory taktéž. Ale výrobce stále chybuje. Např. TS byly perfektní. Bohužel ne po každého. Člověk musí více pečovat a to je další kámen úrazu. Kdo z lidí, poctivě kontroluje a posléze dolévá olej? Nezalý člověk takové auto, které parádně jede, je zábavné, ale žere olej, párkrát se dostane pod limit. Pak prodá. Další jej koupí přidřené, což se bez rozebání nepozná. Jezdí v pohodě 10, 20 tisíc a prásk. Motor ko. Pár takových. A na světě je špatná pověst značky... Je to smutné, ale onu "žravost" náplní (a citlivost na její kvalitu) si podle všeho sebou nese i model 159 (píši podle všeho, osobně nemám zkušenost, stačilo ale prár promluv s Alfisty, kteří se zmiňují o stále stejném neduhu).
Zkrátka alfa potřebuje majitele, který ji bude rozmazlovat. Pokud jí autorka článku dá co potřebuje, jakože zřejmě dá, pak bude nanejvýš spokojena, protože jak sama napsala, ani dnes nepůsobí 156 zastarale, s čímž souhlasím.