Značka: | honda |
Model: | civic |
Typ: | V-tec |
Bližší označení: | economic |
Karoserie: | sedan |
Obsah motoru: | 1,5 |
Palivo: | benzín |
Rok výroby: | 96 |
Typ řazení: | manuální |
Najeto km při koupi: | 250000 |
Najeto km nyní: | 313000 |
Koupen jako: | jazdený |
Jak dlouho vůz využívám: | 2 roky |
Průměrná spotřeba: | 7 záleží od jazdy a obdobia |
Poruchy: | dal som zrepasovat nápravu v servise a to bola moja najväčšia chyba, museli mi dať nejaké light capy pretože obidva zvislé čapy mi odstrihlo a jeden z toho za jazdy pri 60km rýchlosti, inak iba manžeta na poloosi, menil som výfuk komplet, nakoľko mi praskli zvody ale to že je vraj chyba týchto áut pokiaľ majú nabehané veľké množstvo kilometrov a v podstate katalyzátor by sa mal aj tak po čase meniť takže si z toho nerobím ťažkú hlavu |
Předchozí vozidlo: | ford escort kabrio |
Ja som z týmto autom maximálne spokojný, keď si porovnám svoje auto s autami kolegov tak ešte viac. Má dosť veľa najazdených kilometrov a aj tak sa nedá porovnať s veľa značkami a to mám na mysli aj novými autami. Ide celkom dobre no podľa mňa je to ešte malý objem a hlavne to cítiť pri kopcoch, ak chcete aby išiel motor ako píla musíte ho vytočiť, potom je to dobré. Z miesta vystrelí ako raketa ale pružnosť na 4 a hlavne 5tom prevodovom stupni je oproti ostatným autám dosť slabšia, je to v podstate tým výkonovým priebehom motora. Celkovo je dosť tvrdý podvozok no na oplátku vďaka tomu sedí veľmi dobre na ceste. Jazdím v lete na elektrónoch 15kach a na gumách 195/55 na tých fakt sedí ako prilepený, no pokiaľ tam dám predpisové 175ky / 14 už to nieje boh vie čo, no na oplátku na snehu sa nemôžem nijak sťažovať. Do roboty jazdím cez jeden kopec kde je pomerne dosť veľa a hlavne ostrých zákrut a pokiaľ je sucho tak si to auto viem riadne vychutnať a povedal by som že aj ten sedan je dosť všestranný, ide ako píla po tých zákrutách no nemusím sa hanbiť aj obrazne povedané ísť s ním odviezť starú mamu v nedeľu do kostola. Spotreba pokiaľ na ňom jazdím dosť rázne tak je samozrejme vyššia a to ani nemusím písať pretože každý rozumný šofér vie že jazdiť zadarmo sa nedá.
Mám ešte trochu v poslednom čase problém s výkonom tohto auta, ale to je vo mne zvykol som si na väčšiu silu nakoľko v lete jazdím na R6-ke. Ešte čo ma tak v rýchlosti napadlo mal som ešte jednu poruchu, odchádzala mi v aute elektrika no to bolo spôsobené ohybom káblov na koncovke v šoférových dverách, zháňal som elektrikára no všetci mali veľa práce tak som to po dvoch týždňoch letného saunovania sa v aute, nakoľko mi nešli okná, opravil káble aj sám, chcelo to len trošku prinútenia a dobrý deň k tomu.
Ešte jedna vec čo mi vadí, ale to od neho nemôžem ani chcieť je že ak mi moja manželka neprestaví sedadlo naspäť dozadu tak ma pri nastupovaní ide poraziť, ale to fakt od takej ceny auta a veku nemôžem chcieť, jedine že by som časom dopasoval nejaké elektrické sedadlá z iného auta aj s pamäťou, no to by už potom nebola moja zlatá honda. Ja som maximálne spokojný. Až by som niekedy menil auto tak nakoľko v rodine potrebujeme dve moje by určite bol Japonec a pravdepodobne accord, pre ženu chceme vyskúšať bmw, ale japonec je japonec.
Klady | Zápory |
motor | u môjho nieje klíma |
spotreba | dosť nízke, hlavne pri nasadaní |
jazdné vlastnosti | už mi začína vyť slabé, ale to je vo mne |
brzdy | |
servo |
Spolehlivost | 1 |
Provozní náklady | 1 |
Cena náhradních dílů | 2 |
Dostupnost náhradních dílů | 2 |