0
späť
 

diskuze k tématu: Jaké kombi s měkkým a pohodlným podvozkem?

kategórie zaradenia témy: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, vše o spotřebě, ostatní, japonská vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 28.07.2008 09:16, rada
Kdyz jeste 50 prihodis sezenes v NDR 530D 04 rok. To stoji podle me za zavazeni. Sam se na nej chystam. Jen cekam az bude malinko cenove prijatelnejsi 535d.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 28.07.2008 09:20, rada
Pokud jsou vaše preference-pohodlí a prostor,tak pak je volba jasná - Citroen C5.
Za ty peníze to bude už rok 05,takže verze po faceliftu.
V řeči čísel to znamená ( objem kufru) :
C5 563/1658 l
Avensis 520/1500 l
V 70 485/1641 l
BMW 5 410/1525 l
A žádné z těch aut nedokáže žehlit nerovnosti českých silnic tak dobře jako právě C5.
A pokud by náhodou někoho zajímala i bezpečnost (jako,že by měla),tak tady zas ten Citroen jasně vede. Jeho 36 bodů (verze po faceliftu) nebylo ve třídě dodnes překonáno.
Avensis 34 bodů
BMW 25 bodů ( ovšem v roce 1998, po faceliftu nebylo testováno,E60 v roce 04 měla 29 bodů)
Volvo 28 bodů ( rok 01-sedan S60, V70 v roce 07 dosáhla 34 bodů)
Z motorů pro C5 bych bral jako jasnou volbu 2,0 HDI - 100 kW Nemá možná takový výkon jako 525d nebo Volvo D5,ale na pohodlné cestování prostorným kobíkem plně dostačuje. K pohodlnému cestování patří většinou automat,ale tady pozor-ten čtyřstupnový není nic moc a povedený šestistupnový se pro 2,0 HDI nabízel až od roku 06.
A pokud by se někdo náhodou chtěl ohánět spolehlivostí,tak, tak nebo tak,bude tříletý Citroen statisticky na tom lépe než pěti až šestiletý auto jakékoliv jiné značky.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 28.07.2008 09:28, rada
Tož těžká volba. Pro mně je asi jasným favoritem Volvo, mám prostě pro švédy slabost. Toyota je taky celkem fajn, ale prostorově bude asi za Volvem trochu zaostávat, i když ne nějak dramaticky.
Bavorák je bavorák, ten asi nebude tak "měkký" jako Omega nebo Volvo, a asi bych se možná trochu bál ho jen tak někde odparkovat bez dozoru.
Tak či onak, váš výběr je velice slušný a myslím že nemůžete vybrat špatně. Good luck.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 28.07.2008 09:59, rada
stotožnil by som sa s TOM-om. C5 po faceliftu (r.v. 05-) s HDI 2.0
V tejto cenovej relácii neprekonateľný komfort vďaka hydraulickému podvozku a výborná bezpečnosť (***** v euroNCAP).
Ak budete jazdiť väčšinou po diaľniciach, vybrať model so 6 stupňnovou manuálnou prevodovkou.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 28.07.2008 10:27, rada
Mám druhé Volvo V70 a v dalších zmíněných jsem také jezdil. Volvo je jistě nejpohodlnější a nejkomfortnější, ale v porovnání s BMW u něj víc trpí podvozek, pokud jezdíte po městě. Jinak důležitý je i typ motoru, u Volva doporučuji jednoznačně verzi D5, nikoliv 2,4D. Slabší 131 koňová verze totiž s V70-kou neumí jet tak dynamicky a nereaguje zdaleka tak dobře jako D5-ka.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 28.07.2008 10:55, rada
Žádné auto z nabízených není špatné, ovšem BMW je BMW, byť starší jak zbytek.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 28.07.2008 12:03, rada
Urcite sa priklanam k C5. Kto na tom raz chodil ine uz nechce. Hydrauliky sa vobec netraba bat. Do teraz mam na dvore BX 93 so skoro 4000K km a hydraulika, motor bez problemov. Aj ked uz mam nove auto, odkladam ho pre bracha. Treba sa o to starat.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 28.07.2008 13:12, rada
Mám sídlo firmy vedle prodejny Citroen a s lidma odtamtud chodim casto na obedy. Ani jeden z nich by C5 v zadnem pripade dobremu znamemu nedoporucil. Perovani by nebyl az takovy problem jako velmi nespolehlivá elektronika kterou resi dnes denne. Je jasne ze v servisu maji pristup jen k porouchanym vozum (malokdo se prijede do servisu pochlubit ze ma auto v poradku), ale tech C5 je tam pry hodne.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 28.07.2008 13:16, rada
volvo je pecka ale mne sa moc nepaci toyto ja tiež good ale oproti volvu asi mala a BAvor je bavor po tom by som sa obzeral ale aj trocha novsi nech je
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 28.07.2008 15:08, rada
Volvo!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 28.07.2008 16:29, rada
já bych se poohlédl po Fordu Mondeo 2.0 TDCi 96kW. Motor sice nepatří k vysloveným dříčům a nezničitelným sluhům, ale svojí práci při pravidelné údržbě udělá.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 28.07.2008 18:15, rada
Jednoznačně se přiklánim k lidem, kteří doporučují C5. Je to velké a pohodlné auto a skoro bezproblémové. Mluvim z vlastní zkušeností.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 28.07.2008 18:46, rada
Všechny tyto vozy jsou určitě zajimavé, osobně bych volil Volvo.
Jinak nechápu kolik lidí doporučuje C5, to snad není možné, kamarád si ho koupil i přes moje varování a po půl roce je nešťastnej, problémy s elektrikou má neustále, zatím sice žádné drahé opravy, ale stále něco, C5 nikdy ...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 28.07.2008 21:14, rada
Dotaz je jasně položen.Nechápu tedy,proč se tu objevují modely jiných značek.
Odhaduji,že máte zájem se ,,odlišit,, od většiny kombíkářů?Finanční výdaje za servis a provoz také nebudou na prvním místě.
Zmíněnou C5 osobně neberu pro problémy s elektroinstalací,hydraulikou a katalyzátory,Mondeo vlastním a nedoporučuji též pro hlučný chod motoru,způsobeném rozvodovým řetězem a krátkou životností zavěšení přední nápravy.Ostatně to trápí každé těžké auto.
Všechny tři vozy,jež jste vybral,jsou nadprůměrně spolehlivé a kolem uvedené ceny se dají koupit(většinou dovozy) i s nižším počtem ujetých kilometrů.Dát zaručenou radu na koupi toho či onoho modelu nelze.Sám si počkám na podrobnou recenzi odborníků a ne rádoby radílků.
Přiklonil bych se ale k Avensisu,spíše r.v.04.BMW není designově to pravé ořechové.Volvo si umím představit v garáži,ovšem zkušenosti s ním nemám.
Mimochodem,co takhle Opel Signum....?
Přeji šťastnou ruku při výběru,často záleží na konkrétním kusu.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 29.07.2008 08:45, rada
Pane kolego, jednoznačně bych se přiklonil k VOLVU V70. Pohodlí je bezkonkurenční. Ale na Vašem místě bych zvážil, zda by nebylo vhodnější jít do benzinový h pětiválců, jsou fenomenální a návykové, spotřeba s dá při rozumné jízdě(o nějakém řádění u těcto vozidel snad ani stejně nemůže být řeč) udržet kolem 9 litrů. Diesel nebude stejně o mnoho úspornější a př dnešní ceně nafty..Navíc lze očekávat, že benzin bude o dost spolehlivější a dneus už také mnohem déle vydrží.. Součástky lze přídit levně z druhovýroby a stačí jezdit k dobrému mechnikovi a ne do značkových servisů-oni stejně zpravidla ničemu nerozumí.
Samořejmě toyota nebo ford také nejsou španá auta, ale je to jiná třída, zvláště v iteriérech je propastný rozdíl, to mi věřte. C5 je auto skvělých vlastností, ale záleží na jaký kousek kápnete-někdo je spokojený a někdo nocuje v servisech..
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 29.07.2008 10:06, rada
volvo je oproti ostatním kandidátům nejpohldlnější,mam V70 D5 r.v.2003 spotřeba do 6l při normálni jízdě,volvo néní na závodění ale na luxusní svezení.Bolestí jsou drahe nahr.dily nejsou v neoreginálu jako u ostatních značek
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 29.07.2008 10:38, rada
Jednoznačně VOLVO! Pohodlný vůz s dlouhou výdrží, bezproblémový motor s malou spotřebou, perfektně promyšlená a propracovaná prémiovka. Díly nebudou dražší než na další adepty, servis po 20 tis.km. Pro normálního člověka nejlepší volba!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 29.07.2008 11:36, rada
Mám Toyotu Avensis kombi D-4D r. v. 2005,nudné auto po stránce poruchovosti - ujeto 105 tis. km - 1 prasklá žárovka. Motor tichý, úsporný, vnitřní prostor obrovský, výbava airbagů, abs, tcs atd. samozřejmostí. Vše funguje s otravnou spolehlivostí - to předcházející Passat byla alespoň sranda. Ale vlastně člověk neví, že má auto, je to spolehlivý otrok. BMW 5 řady jem měl, ale nedosahovalo v nenáročnosti na provoz úrovně Toyoty a ten servis byl spíš vždycky na hypotéku.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 29.07.2008 20:24, rada
Z tohohle výběru bych se rozhodoval mezi Volvem a Toyotou, nakonec by asi vyhrálo Volvo.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 29.07.2008 21:36, rada
C5 jednoznačně
reagovať
  1 2 3 ... 5


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.