0
späť
 

diskuze k tématu: VW má zájem o Alfu Romeo (aktualizováno)

kategórie zaradenia témy: německá vozidla, italská vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 24.08.2010 10:31, Sodoma gomora!!!!!!!
Jestli nejkomičtější automobilka převezme jednu z největších legend, jestli tlustý Udo s chlípným Waltrem budou šéfovat firmě, která vytvářela styl, tak rozmlátím sekyrou svoji sbírku Alf. Nejdřív vytrhám diferenciál ze 75ky a rozbrušovačkou ji připravím o lichoběžníkovou nápravu a vzadu ji přepracuju kladivem DeDijon na vlečená ramena a la Superb. Potom půjde na řadu 164, té předělám vrtačkou a svářečkou multibodové vstřikování na centrální a díry na osm svíček zasvařuju tak, že z ní vznikne One Spark. A poslední 156ku jednoduše prodám pod cenu.

To je hnus. A co bude Folksfágn Das Auto vyrábět? Brera 1.9 Tdi 66Kw? Nebo Mito 1.2 Htp? Vzadu to bude mít nápravu jako Fox a interiér z Fabie II? NEbo to budou vyrábět španělští rolnící a vznikne taxikářské Toledo 1750 Tbi? A budiu burani z hospody kecat o tom jak 159 Tdi supr pi*o táhne s tím novým chipem? A vznikne snad SUV Alfa Romeo Mamut 4x4 Tdi 10V, který se podělí o díly s Touregem?

Smrt Volkswagenu a GM.


reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 24.08.2010 10:47, Alfa Romeo Helmut 1.4 Eco
Nová skvělá možnost pro sportovně založené řidiče od koncernu VW. Malý pětidvéřový vůz pro mladou úspěšnou dvojici. Živý motor 1.4 52 Kw, nejmodernější podvozek vycházející z dlouholetých zkušeností koncernu, vpředu pseudo McPherson s patentovaným silentblokem UDO 1 a speciálně naladěným stabilizátorem Alfons FX, vzadu spolehlivé zavěšení, modifikovaná náprava použitá pro malé vozy koncernu VW s rozšířeným rozchodem kol o 8mm oproti Fábii II.
Skvělá pětistupňová převdovka s precizním řazením a ekologická jednotka 1.4 s revolučním lopatkovým variátorem korunují mistrovské dílo německých inženýrů. Důraz byl kladen na nízkou spotřebu crika 4,8 L/100Km.
Široká škála doplňku, které lze dokoupit vytvoří i váš styl. Elektrické ovládání oken vpředu, airbag spolujezdce nebo elektrická zrcátka ti umožní odlišit se. Speciální Sport Packet SX dá tvoji nové Alfě styl! Za pouhých 25 000Kč dostaneš zoětná zrcátka v barvě karosérie, zadní spoiler Schumacher, sportovně střižené kryty plechových kol Adolf, ale hlavně další úpravy na podvozku, jako je speciální ladění vnitřních silentbloků ramen pření nápravy. To vše za pouhých 25 000Kč. A sériová Alfa Helmut 1.4 Junior na tebe čeká za pouhých 399 000 Kč. Neváhej a i ty osedlej Helmuta, který ti propůjčí styl!!! S námi dostaneš na cestách náskok. Alfa Romeo Das Auto.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 24.08.2010 14:17, RE: Alfa Romeo Helmut 1.4 Eco
gablenz napísal:
Nová skvělá možnost pro sportovně založené řidiče od koncernu VW. Malý pětidvéřový vůz pro mladou úspěšnou dvojici. Živý motor 1.4 52 Kw, nejmodernější podvozek vycházející z dlouholetých zkušeností koncernu, vpředu pseudo McPherson s patentovaným silentblokem UDO 1 a speciálně naladěným stabilizátorem Alfons FX, vzadu spolehlivé zavěšení, modifikovaná náprava použitá pro malé vozy koncernu VW s rozšířeným rozchodem kol o 8mm oproti Fábii II.
Skvělá pětistupňová převdovka s precizním řazením a...
Ty budeš chlape asi dobrý psycho - taková Kylie v mužským podání))
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 24.08.2010 15:26, RE: Alfa Romeo Helmut 1.4 Eco
gablenz napísal:
Nová skvělá možnost pro sportovně založené řidiče od koncernu VW. Malý pětidvéřový vůz pro mladou úspěšnou dvojici. Živý motor 1.4 52 Kw, nejmodernější podvozek vycházející z dlouholetých zkušeností koncernu, vpředu pseudo McPherson s patentovaným silentblokem UDO 1 a speciálně naladěným stabilizátorem Alfons FX, vzadu spolehlivé zavěšení, modifikovaná náprava použitá pro malé vozy koncernu VW s rozšířeným rozchodem kol o 8mm oproti Fábii II.
Skvělá pětistupňová převdovka s precizním řazením a...
Delate jak kdyby VW nemel zadny rozumny motor....sice dlouha leta nemel dobry benzinak,a le ted ma 1.8 TSI, nekolik 2.0 TFSI, potom 1.4 TSI, vsechyn tyto kubatury by mohli v alfe byt....kdyz by se spojil italsky design a nemecka kvalita aut tak by to nemuselo byt spatne. Kdyby alfa pod vedenim VW zamakala na kvalite a zivotnosti motoru tak proc ne?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 24.08.2010 15:36, RE: Alfa Romeo Helmut 1.4 Eco
A4 napísal:
Ty budeš chlape asi dobrý psycho - taková Kylie v mužským podání))
Náhodou, trefil to celkem pěkně...
Ty by ses taky posral, kdyby audi koupila TATA
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 24.08.2010 15:39, RE: Sodoma gomora!!!!!!!
gablenz napísal:
Jestli nejkomičtější automobilka převezme jednu z největších legend, jestli tlustý Udo s chlípným Waltrem budou šéfovat firmě, která vytvářela styl, tak rozmlátím sekyrou svoji sbírku Alf. Nejdřív vytrhám diferenciál ze 75ky a rozbrušovačkou ji připravím o lichoběžníkovou nápravu a vzadu ji přepracuju kladivem DeDijon na vlečená ramena a la Superb. Potom půjde na řadu 164, té předělám vrtačkou a svářečkou multibodové vstřikování na centrální a díry na osm svíček zasvařuju tak, že z ní vznikne ...
Naopak, nic nenič a vše pečlivě uschovej. Až bude socialistickému koncernu VW patřit celý autosvět, bude "sportovní jízda" (ne důraz na bezpohlavní turbosílu obalenou měkčeným plastem) realizovatelná jen ve veteránech, nebo simulátorech
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 24.08.2010 15:43, RE: Alfa Romeo Helmut 1.4 Eco
mufik.martin napísal:
Delate jak kdyby VW nemel zadny rozumny motor....sice dlouha leta nemel dobry benzinak,a le ted ma 1.8 TSI, nekolik 2.0 TFSI, potom 1.4 TSI, vsechyn tyto kubatury by mohli v alfe byt....kdyz by se spojil italsky design a nemecka kvalita aut tak by to nemuselo byt spatne. Kdyby alfa pod vedenim VW zamakala na kvalite a zivotnosti motoru tak proc ne?
Proč jde všem koncernistům o něco, co sám koncern nenabízí ?
TS nelze napodobit TFSI. Je to jako napodobovat let stíhačky vrtulníkem. Ano, v obou případech jde o let......
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 24.08.2010 17:41, RE: Alfa Romeo Helmut 1.4 Eco
typek napísal:
Náhodou, trefil to celkem pěkně...
Ty by ses taky posral, kdyby audi koupila TATA
Tata koupila jaguar a od té doby z něho vyjíždějí jen podařené auta. Alfě může spojení s volkswagenem jen prospět.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 24.08.2010 18:16, si dělají legraci :-)
undefined
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 24.08.2010 18:19, RE: si dělají legraci :-)
cooon napísal:
undefined
undefined
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 24.08.2010 21:42, RE: Alfa Romeo Helmut 1.4 Eco
Reno napísal:
Tata koupila jaguar a od té doby z něho vyjíždějí jen podařené auta. Alfě může spojení s volkswagenem jen prospět.
Ano, Jaguár X-type fdechtu je skutečně můj vlhký sen
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 24.08.2010 23:22, RE: Alfa Romeo Helmut 1.4 Eco
Reno napísal:
Tata koupila jaguar a od té doby z něho vyjíždějí jen podařené auta. Alfě může spojení s volkswagenem jen prospět.
prospět alfě ??? Chá chá chá. Prospět folcwágnu, to jo ... Alfa je značka snů, stejně jako se VW chlubí tradicí škodovky coby druhou nebo třetí nejstarší (kontinuálně fungující) automobilkou, ale VR6 do Octávky nebo 3.O TDi do superbu nedostane ani kdyby se na šest hlav stavěla... Mám ve stáji mimo jiné východní zázraky patnáct škodáren (z toho tři VW Group) a vedle toho jen tři alfy a dva fiaty, ale přesto jako Alfista doufám, že Fiat má rozum a AR nikdy nepustí...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 24.08.2010 23:23, RE: Alfa Romeo Helmut 1.4 Eco
mufik.martin napísal:
Delate jak kdyby VW nemel zadny rozumny motor....sice dlouha leta nemel dobry benzinak,a le ted ma 1.8 TSI, nekolik 2.0 TFSI, potom 1.4 TSI, vsechyn tyto kubatury by mohli v alfe byt....kdyz by se spojil italsky design a nemecka kvalita aut tak by to nemuselo byt spatne. Kdyby alfa pod vedenim VW zamakala na kvalite a zivotnosti motoru tak proc ne?
VW nemá žádný rozumný motor.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 27.08.2010 09:10, RE: Kylie ne!
A4 napísal:
Ty budeš chlape asi dobrý psycho - taková Kylie v mužským podání))
Tak to byla podpásovka! Zas až tak snad nepůsobím, ne? Jinak máš pěkný nick...A4. S autem spím, s autem jím, pro auto dýchám, dávám si nicky podle auta, auto jsem já,.....že á čtyřko.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 27.08.2010 09:19, Nechci spolehlivé auto
Nejsem chudák, který je závislý na svém taxi turbochrochtu. Chci aby se mi auto sralo a já se v něm mohl hrabat. Mám rád když olej teče po rukách, když na stole zůstanou po montážní nadbytečné díly, když se musí použít svářečka na neposedné díly.....atd. Četl jsem kdysi Dědeček automobil a udělalo to na mě dojem. Taky jsem viděl kdysi za komunistů Chobotnici. A když se srazila Chobotnice s Branaldem, tak vznikla touha vlastnit Lancii, AR, Fiat, Rover.....Seru na nějaký spolehlivý nedotáčivý turbochrocht s technikou dvacet let zpátky. Představa, že o mě píšou v novinách: Mladý hoch se rozplácnul v Octavii Tour 1.9 PD o strom při cestě ze supermarketu, sádroví trpaslící z kufru Octávie se rozletěli po celé vozovce.......nebo mladý muž po hrdinném krocení Alfy Romeo Spider vyletěl do protisměru a rozsekal se o kamion při nervydrásající honičce po D1 s dvěma stříbrnými Superby...jo, to zní daleko lépe.

reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 27.08.2010 12:55, RE: Nechci spolehlivé auto
gablenz napísal:
Nejsem chudák, který je závislý na svém taxi turbochrochtu. Chci aby se mi auto sralo a já se v něm mohl hrabat. Mám rád když olej teče po rukách, když na stole zůstanou po montážní nadbytečné díly, když se musí použít svářečka na neposedné díly.....atd. Četl jsem kdysi Dědeček automobil a udělalo to na mě dojem. Taky jsem viděl kdysi za komunistů Chobotnici. A když se srazila Chobotnice s Branaldem, tak vznikla touha vlastnit Lancii, AR, Fiat, Rover.....Seru na nějaký spolehlivý nedotáčivý tu...
...no jak říkám, psycho...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 27.08.2010 22:36, RE: Nechci spolehlivé auto
A4 napísal:
...no jak říkám, psycho...
Je pravda, že touha po smrti v plechovce jakéhokoli druhu je na Chocholouška... Nicméně vždycky dokáže pobavit situace, když osmiválcová Audi 6 dostane na světlech na prdel od zlehka zrezlého řekněmež minihéčbeku se lvíčetem ve znaku s nápisem GTI. Člověk si pak řekne, jestli se ta takzvaná "evoluce" nevydala tak nějak jiným směrem a jestli jsou ti měkčení a dobře volantově padnoucí árijci skutečně všeobecným spasením, nebo sprasením
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 28.08.2010 12:10, RE: Nechci spolehlivé auto
typek napísal:
Je pravda, že touha po smrti v plechovce jakéhokoli druhu je na Chocholouška... Nicméně vždycky dokáže pobavit situace, když osmiválcová Audi 6 dostane na světlech na prdel od zlehka zrezlého řekněmež minihéčbeku se lvíčetem ve znaku s nápisem GTI. Člověk si pak řekne, jestli se ta takzvaná "evoluce" nevydala tak nějak jiným směrem a jestli jsou ti měkčení a dobře volantově padnoucí árijci skutečně všeobecným spasením, nebo sprasením
Alfa je šrot, který už níž propadnout nemůže. Včera jsem se díval na giuliettu a mito a přemýšlel jsem, jaký je mezi těmito dvěma vozy rozdíl. Auto pro ženskou, nebo auto pro ženskou z kmene pygmejů. Brera a Spider, dvě auta, které se mi designově líbiily končí, protože to nikdo nekupuje. Bodejť, nabídka motorů je příšerná.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 28.08.2010 21:08, RE: Nechci spolehlivé auto
typek napísal:
Je pravda, že touha po smrti v plechovce jakéhokoli druhu je na Chocholouška... Nicméně vždycky dokáže pobavit situace, když osmiválcová Audi 6 dostane na světlech na prdel od zlehka zrezlého řekněmež minihéčbeku se lvíčetem ve znaku s nápisem GTI. Člověk si pak řekne, jestli se ta takzvaná "evoluce" nevydala tak nějak jiným směrem a jestli jsou ti měkčení a dobře volantově padnoucí árijci skutečně všeobecným spasením, nebo sprasením
tak to lehke GTI proti 8valcove audi nebo cemukoliv jinemu je o tom, ze je mnohem prostornejsi, tezsi, lepsi vybava a tak je potreba mnohem vetsi motor na rozhybani...znat to bude kdyz posadite do obou aut treba 4 lidi a pojedete do kopce nebo po dalnici tam uz treba peugeot 1.6turbo taky bude ztracet dech ale ta V8 pojede porad krasne.....ale samozrejmne s adekvatni spotrebou :) proste ridit velky obsah je o nicem jinem nez nizkoobjemovy turbomotor....je to o preferencich kazdeho co chce za auto....to bysme pak mohli rict proc mit peugeota GTI kdyz muzu mit fabii RS a nebo nejake jeste mensi a jeste lehci auto...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 28.08.2010 23:01, RE: Nechci spolehlivé auto
Reno napísal:
Alfa je šrot, který už níž propadnout nemůže. Včera jsem se díval na giuliettu a mito a přemýšlel jsem, jaký je mezi těmito dvěma vozy rozdíl. Auto pro ženskou, nebo auto pro ženskou z kmene pygmejů. Brera a Spider, dvě auta, které se mi designově líbiily končí, protože to nikdo nekupuje. Bodejť, nabídka motorů je příšerná.
Ano, máš pravdu, současné alfy jsou nejen odpudivé, ale i jízdními vlastnostmi zcela sterilní. První vlastnost je subjektivní (ovšem vyčerpávání minulých šlágrů designu úspěšného v minulosti bez špetky současné invence, je vždy známkou úpadku) druhá vlastnost je zcela objektivní. Z hlediska Alfistického ducha by mě nadchla spíše kooperace například s Hondou (motorář non plus ultra), od spojení s VW lze očekát jen postupnou sterilizaci značky a zařazení někam do běžné nabídky automobilky, která se bude od standardu VW lišit maximálně volbou potahu sedaček a výběrem umělohmotné dřeviny na pásu palubky
reagovať
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.