Pondelok 16.07.2012 11:28,
T5 1,9/77KW
Dobry den, chci napsat své skušenosti s T5, jezdím jej 6let od novoty, jezdíme spíše střední vzdálenosti, momentálně má najeto 330tis KM, Už u zánovní vozu, asi od 50tis KM se objevily problémy se startováním studeného motoru, motor dlouho točil než naskočil, což bylo způsobeno netěsností v přívodu vzduchu do motoru, nějaká plastová příruba u filtru, zjištění a odstranění této vady trvalo několika autorizovaným servisům asi 100tis KM. Při 70tis KM se rozsypalo ložisko v převodovce, výměna převodovky vrámci záruky. Při 150tis KM ložisek uložení náprav, při otáčení volantu na místě lupalo od nápravy.Při 250tis KM krátce po výměně rozvodů jsem se svezl odtahovkou vyběhla hadice od turba, podle vyjádření mechanika špatně složená při předchozí opravě. Při 300tis KM opět výměna ložisek nápav a přední poloosa hrozilo její protočení, poloosa je typický problém tohoto modelu auta je poddymenzovaná v kombinaci s 1,9 motorem má životnost asi 250tis KM, ale s motorerm 2,5 málo kdy vydrží 100tis KM.
Při servisu se na diagnostice objevily závady čídel množství oleje, tepoty...
Jinak na autě byl prováděn jen běžný servis vždy v různých autorizovaných servisech. rozvody brzdy, čepy, ložiska kol...
Plastové díly v interiéru nejsou moc odolné,máme polámaně madla dveří, vyměněná hlavice řadící páky....
Koroze se prozatím vyskytuje jen na mýstech, které byly poškozeny používáním, tdobné oděrky tˇukance od kamínků.
Mezi výměnama oleje doléváme asi 1l oleje na 7500KM, dlouhodobá spotřeba je 8,6l, z autem se dá při úsporné jízdě po prázdnu jet za 7,2l.
Při 330tis KM je spojka i turbo stále původní bez oprav.
reagovať