0
späť
 

diskuze k tématu: Posuzujeme šest kandidátů na post rodinného auta

kategórie zaradenia témy: poradna, jaké auto koupit, servisní náklady, vše o spotřebě, automobilky, německá vozidla, francouzská vozidla, typ vozidla, osobní, německá vozidla, německá vozidla, francouzská vozidla, německá vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 29.10.2012 07:03, rada
Osobně bych vybíral mezi avensisem a mondeem. VW bych zavrhl pro vyšší cenu, za kterou nic navíc proti ostatním nenabídne, experimentu s Renaultem bych se také vyhnul, byť chápu že designem se někomu může líbit a e46 je sice perfektní auto a mnoho dalšího, ale rozhodně ne rodinné. Zůstává tedy Mondeo a Avensis.
Jelikož v dotazu padl u Touran čili se tazatel nebrání MPV, pak bych možná rozšířil obzor o Galax/Smax.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 29.10.2012 08:05, rada
Doporučil bych do výběru zahrnout i Chevrolet Orlando. Kdysi byl přímo na Tipcars test kde ho srovnávali právě s Touranem a dopadl velmi dobře. Osobně bych o něm uvažoval a kdybych přišel o služebku tak by to byl jeden z horkých favoritů.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 29.10.2012 10:16, rada
Škoda že nevím kolik do toho chce tazatel dát a jak by to mělo být staré. Mým favoritem by byla Toyota, s Avansisem 1.8 zkušenosti máma jen ty pozitivní....možná bych se ale poohlídnul i po Corolle Verso, kolega má zvenku dovezenou 2.2diesel 176 koní a je to fajn auto. Spotřeba sice kolem 7 l ( jeho žena jezdí o litr míň, asi lepší styl jízdy ). 7 míst, děcka se rvou o místa v kufru . Když v ní jedu, nepřipadá mi že vezu vzduch jako třeba v espace...je to malé velké auto, vejde se do něj opravdu hodně. a nesere se to. Jednou za rok při jeho náezdu 15tkm servis a jinak NIC. Hodně štěstí při výběru.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 29.10.2012 10:31, rada
Souhlasím s Valnohou, vybíral bych mezi Mondeem a Avensisem. Ford má levnější spotřebák, příkladný podvozek a v kombi je to malý stěhovák. Je z čeho vybírat. Avensis je dražší, ale zase drží. Je málo věcí z druhovýroby.
Ford je lepší v benzínu a Toyota má excelentní naftu. Záleží na ročním nájezdu km.
Štastnou ruku při výběru.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 29.10.2012 11:04, rada
Co je pravdy na tom, že na tu excelentní naftu od Toyoty neexistují levnější alternativy než originál, který je dost drahý (vstřikovač +/- 15 tisíc Kč)?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 29.10.2012 11:06, rada
ANO MONDEO JE SPRAVNA VOLBA TDCI. spolehlive za dobrou cenu
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 29.10.2012 11:11, rada
OPRAVA TDDI NEBO BENZIN
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 29.10.2012 11:24, rada
dnes uz je to tak,ze nafta patri do kamen a hammeru:)ja bych volil z hlediska spolehlivosti vkusu a kvality Toyotu 1.8-2.0i.V pripade ze pan je topic a ma naftu zdarma,tak motor 2.0D93kw.Mondeo neni spatne ale v benzinu nebude takovy vyber a bude vic uzrane.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 29.10.2012 13:43, rada
Dobrý den,dostal jsem se po narození druhého potomka do stejné situace a při nájezdu s rodinným vozem do 15 tis. jsem chtěl benzín.Předešlé pseudorodinné auto byla AR 156 2,4 JTDm...jen pro vysvětlení, že nejsem das auto fil. Nakonec jsem koupil VW Touran 1,4 TSI 103 kw v nejvyšší výbavě mírně ojetý.Velikostně a variabilitou vnitřního prostoru se žádný kombík nevyrovná - zadní sedačky posuvné, sklopitelné a jednotlivě vyndavací atd. Spotřeba na rozumné ježdění 7,6 průměr, dostatek výkonu na předjíždění a řeči o řetězu, který přeskakuje jsou opravdu pohádka. Nejsem žádný nadšenec do této značky, ale je to opravdu praktické, funkční a pohodlné rodinné auto. Vykašlal jsem se na longlife servis a měním olej, filtry po 15 tis., jezdím s turbem tak , jak se má a opravdu hezké svezení. Pokud byste byl fajnšmekr, tak alternativa je Ford S-MAX 2,5 T motor od Volva, který jsem také zvažoval. Dobrou volbu a na závěr je to taky hlavně o penězích, protože olítané mondeo bude za úplně jiné peníze, ale to je každého volba priorit a možností.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 29.10.2012 13:51, rada
Mondeo kombi, podle nájezdu 2.0 benzín/diesel. Pro fajnšmekra s 2.5T od Volva. Případně S-Max nebo Galaxy.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 29.10.2012 20:14, rada
Ford C-max, případně větší S-max. Jasná volba. Motor 2.0 benzín nebo 2.0 nafta, podle nájezdu.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 29.10.2012 20:15, rada
Pokud uvažujete nad typickými zástupci fotrclasse jako Avensis, Touran, nebo Espace, tak rychle zapoměňte na E46 (protože kdybyste chtěl jedno z posledních pravých BMW, tak řešíte akorát výběr motorizace) a zaměřte se na pomyslný střed mezi jízdou a užitnou hodnotou - Pašík a Mondeo. Nevím jaké máte vyčleněné finance, ale počítal bych s tím, že Pašík bude za stejné peníze ojetější než Mondeo (ale co ušetříte na ceně, to za pár let dáte karosáři). Na druhou stranu, zachovalý kousek generace B6 z posledních let výroby (2004, 2005) je docela poklad, zvlášť s 1,9 TDI nebo 1,8T. Nedávno jsem jel s jedním hooodně ojetým kouskem a překvapilo mně, jak po těch statisících km na našich tankodromech výborně fungoval a nejevil žádné známky rozpadu (krom sedačky řidiče). Vyměnit pár ošoupaných dílů, napucovat ho... už chápu proč je tak vděčným cílem stáčečů tachometrů. Tady ještě koncern při výrobě nešetřil. Tím ale nechci vymlouvat Mondeo, nebo Avensis ;o)
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 29.10.2012 20:46, rada
excelentní nafta od Toyoty? to slyším prvně...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 30.10.2012 00:02, rada
Reno,ta excelentni nafta od Toyoty neznamena ze ma Toyota vlastni rafinerii ale ze maji skvely motor ktery ji papa a nechce ji ani moc na sto:)navic je mezi nynejsimi motory na spici spolehlivosti,coz je mozne se docist i zde na Tipcars.Zduř!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 30.10.2012 08:58, rada
Toyota je skutečně excelentně spolehlivá! Ovšem až na tu naftu,motory d-4d ve starší generaci dokážou napáchat hodně škody. O tom jsem se přesvědčil sám. Nyní máme třetím rokem hybrid Prius má najeto 230tis km a závady???? Ani jedna jediná. Já bych doporučil Avensis,ovšem benzín.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 30.10.2012 09:16, rada
Paule, jedná se o model B5.5, B6 se vyráběl od 2005-2011. Jinak v těchto starších Passatech B5.5 (2000-2005) je jízda velice příjemná a pohodlná a přesně jak si již napsal, na těchto modelech ještě VW nešetřilo... Motory 1.9TDi 96kw a 1.8T 110kw do tohoto modelu jsou velice dobrá volba.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 30.10.2012 09:23, rada
to Paul: koncern šetřil vždy a všude,kdykoli a kdekoli. Jejich vynikající počin byl TDI s VP37,tím to asi ale končí. Passat není nic výjimečné,pro Ford platí dvakrát podtrženo,Renault vás dovede k osobnímu bankrotu nebo do blázince,Touran přesvědčil např.Autobild a jiné jak se dokáže rozložit na prvočinitele už po 100tis.km---platí pro první generaci----takže zbývá nejvíce doporučeníhodná Toyota Avensis,jako kombi a pouze s benzínovým motorem. Diesel od Toyoty nebýval z nejspolehlivějších,navíc pro pruměrný kilometrový nájezd tazatele není nezbytný. Ona ta nafta je vlastně při dnešních cenách nafty sporná. Menší spotřeba,ovšem dražší servis a vyšší riziko drahých závad mohou nakonec vyznít pro benzínový pohon a to s velkým náskokem. U nového vozu bych se asi přiklonil k naftě,u ojetiny jako je Toyota Avensis pro benzín 1.8 nebo 2 litry. Zcela spolehlivé motory,a jestli jezdím za 7l nafty nebo 8,5l benzínu je vlastně uplně jedno a nemusím mít obavu o drahé vstřikovače,turbodmychadlo,zničenou hlavu,pokroucený blok motoru--často na 2.2d 4d-dcat,protože následná oprava spolehlivě přebije zbytkovou cenu vozu. Není mi jasné proč většina lidí doporučuje diesel,to jde jen a pouze o tu spotřebu????????? To snad ne!! A pokud někdo argumentuje jak to strašně dobře jede,má to strašný krouták,a strašně doře se vtom svezel,a ještě za 3litry nafty tak plácá. Na to existuje Porsche 911. U rodinného vozu jde myslím o pohodlí,velikost kufru,a provozní náklady--ne jen o spotřebu. Proto doporučuji Toyotu Avensis kombi s benzínovým motorem
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 30.10.2012 09:24, rada
Milý Luďku, výběr by to nebyl lehký, kdyby se v PSA nevrátili kolama na zem a nevyvinuli odolné rodinné vozidla pro rozvojový svět a retardovaná města. Novinka Citroen C-Champs Elyseés (a jeho dvojče Peugeot 301) je moderní, prostorný a robustní rodinný sedan. Vnitřní prostor je na úrovni sedanů vyšší kategorie, příkladný je prostor na zadních sedadlech. Cestující vzadu mají dostatek místa pro nohy, a to jak do šířky, tak do délky. Nabízí pro naše nekvalitní vozovky silnější ochranu pod kapotou, zesílené prvky karoserie a využití praktických spojů pomocí šroubů, které jsou pevnější než tradičně používaná svorková spojení. Cenou se bude blížit ojetinám, o kterých přemýšlíte. S osvědčenými agregáty 1,6 Vti a 1,6 HDi se stane Vašim rodinným miláčkem.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 30.10.2012 09:32, rada
Ted MUROŇ je v každém článku. Všude byl,všechno zná,všechno měl a má,všem radí a vsadím se že neumí poradit ani sám sobě. Už sem nelez ty jeden magore!!!!!!!!!!!!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 30.10.2012 10:08, rada
Tak ja som podobny problem vyriesil vozom Citroen C5, po facelifte rok 2005 so skoro plnou vybavou a motorom 2.0i. Auto je s garantovanymi kilimetrami, neburane, po prvom majitelovi a servisnou knizkou. Stalo podla mna tak polovicu ceny toho avensisu, mozno este menej. Spotrebu mam okolo 7,5 litra mesto/okresky 50:50. Jeho jedina nevyhoda je, ze pri 140 je uz motor dost pocut (ma len 5 rychlosti). Zavady- zatial jedina, kuna prehryzla snimac teploty na motore. Je to ale liftback, ale kufor ma aj tak obrovsky, a zvezenie paradne (teda na rodinne auto). Taktiez odporucam benzinovy motor, a napr. ten 1.8 od toyoty je jeden z najlepsich, ake si mozete kupit.
reagovať
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.