0
späť
 

diskuze k tématu: Volkswagen Scirocco - stane se legendou?

kategórie zaradenia témy: německá vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 13.02.2009 12:21, vzhledově je to krása..
jinak ale málokdo tohle auto zná, sám se chystám na předváděčku, hledám kde mají 1,4 TSI 160HP a se 7st. DSG - toť moje představa. Nemáte někdo tip kde by jí mohli mít?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 13.02.2009 13:29, Ach jo ...
Snad "nadšen" a "přibité" ...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 13.02.2009 16:56, RE: Ach jo ...
pase napísal:
Snad "nadšen" a "přibité" ...
takové auto v ropě??Blázni.První verzi netroufnou !!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 14.02.2009 10:52, cena
Už při testu spotřeby jsem psal, že jsem zvědav na cenu tohoto daného (a celkem dobře vybaveného) vozu. A bohužel musím říc, nespletl jsem se a koncern mne nesklamal. Za 700 tisíc je dnes auto střední třídy v plné výbavě - promiň VW já si tě nekoupím......
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 14.02.2009 18:39, Honda S2000
Pokud bych řešil problémy jaký auto si koupit pro radost, tak víc emocí ve mně určitě vzbuzuje legendární Honda S2000. Přeci jenom motor bez kompresoru a maximální výkon v 8500 ot/min vypadá zábavněji než tahle splašená 1,4
Jinak "milně" bije do očí....
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Nedela 15.02.2009 07:56, Rocco Scifredi-Scirroco
Boudu má tenhle výtvor docela pěknou,je poznaz,že se desingeři vw inspirovali u fiatu,renaultu a mazdy.Vnitřek se mi jeví jako kombinace dacie a klasika vw,tedy nuda a nic moc nápady.Mnozí obdivovatelé vw ho pasují na 1. místo před Focuse sti,mazdu 3mps a renaulta 26r,ale asi to nabude tak horký.Za 700tis. je opravdu k mání lepší a zábavnější auto,než tonhle vcelku povedený vw.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 16.02.2009 09:35, Zvenku nádhera
Měl jsem tu čest se projet...jízdně chybí kousek k dokonalosti, ale nadruhou stranu pro sport je porsche, ne tohle. Akorat teda interier skoro z golfa k autu neladí. Je sice o třídu lépe vybavenej, ale trocha experimentu by neuškodila. Auto bych si nekoupil, protoze za cenu nového sezenu v D ojeté BMW6 a to je pro mě sportovní auto. Uznavam, ze tohle auto je asi to nejlepsí, spolu s novým passatem cupe, co VW nabizi.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 16.02.2009 22:00, RE: Rocco Scifredi-Scirroco
Kobyla napísal:
Boudu má tenhle výtvor docela pěknou,je poznaz,že se desingeři vw inspirovali u fiatu,renaultu a mazdy.Vnitřek se mi jeví jako kombinace dacie a klasika vw,tedy nuda a nic moc nápady.Mnozí obdivovatelé vw ho pasují na 1. místo před Focuse sti,mazdu 3mps a renaulta 26r,ale asi to nabude tak horký.Za 700tis. je opravdu k mání lepší a zábavnější auto,než tonhle vcelku povedený vw.
No možná se opravdu budete divit, ale současné Scirocco, zejména to s testovaným motorem, je vskutku zábavné auto. Jeho silnou zbraní je vyváženost, prostupující snad každou jeho součástkou. Je to jasný důkaz toho, že k zábavě za volantem není potřeba stovky koní a tucet válců pod kapotou. Podle některých zasvěcených je tato 1,4 jasně nejlepší volbou. Větší a výkonnější 2,0 jen zbytečně přtěžuje příď, tudíž ona vyváženost se jeho aplikací vytratí. Vámi zmíněné rychlé vozy Scirocco samozřejmě deklasují ve zrychlení, ale třeba v hravosti určitě ne. Třeba ta Mazda3 MPS vyžaduje při rychlé jízdě značné soustředění, navíc jí hoří brzdy i v kopci, neboť na neustálé protáčení kol regauje ABS vždy chvilkovým přibrzděním. Je to vlastně taková obdoba staršího systému EDS od VW. To taky nebyla žádná "špéra" jak by se dalo z názvu usuzovat, ale pouze funkce Antibloku. Shrnuto, Scirocco je zase po letech jedním z obzvláště povedených vozů, jaké se rodí jen jednou za čas. V minulosti byl takovým autem třeba první Focus, Corrado či BMW řady 5 E34 a E39.
reagovať


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.