0
späť
 

diskuze k tématu: Výkon motoru Passat b6

kategórie zaradenia témy: poradna, automobilky, německá vozidla, typ vozidla, osobní
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 21.10.2015 14:39, Výkon motoru Passat b6
Dobrý den, zakoupil jsem starší automobil Passat b6 1.9. TDi r.v. 2007, po měsíci auto sem tam při tahu na rychlost 1 a 2, v nízké rychlosti přestane úplně táhnout, motor stále běží. Když podřadím nebo zastavím a znovu se rozjedu jede normálně.
Děkuji za odpověď
Petr
reagovať
Zdeny60
počet príspevkov1248
dátum registrácie08.09.2009
Streda 21.10.2015 16:18, RE: Výkon motoru
nepřihlášený uživatel napísal:
Dobrý den, zakoupil jsem starší automobil Passat b6 1.9. TDi r.v. 2007, po měsíci auto sem tam při tahu na rychlost 1 a 2, v nízké rychlosti přestane úplně táhnout, motor stále běží. Když podřadím nebo zastavím a znovu se rozjedu jede normálně. Děkuji za odpověďPetr


Předpokládám, že se rozsvítí kontrolka check engine. Pak zastavíš, vypneš motor, znovu nastartuješ a vše OK do další podobné situace.

Je to netypické chování, protože pokud to je to, co jsem měl já na 1,9TDI (Oktávka 1.), tak to byl tzv. nouzový režim díky zatuhlým lopatkám turba a špatně fungující podtlakové regulacai natáčení lopatek statoru. KóD chyby: vysoký plnící tlak, číslo si nepamatuji.

Řešení: vyčistit lopatky a rozchodit tzv. nabdasku (nádobka podtlaku, ze které vychází tyčka, co tahá za páku statoru - obecně stručně řešeno.

Tato chyba se ale objevuje nejčastěji při vyšších rychlostních stupních a plné zátěži auta (hmotnostně) a požadvku na výkon = prudké sešlápnutí plynu skoro na doraz. Pak auto spadne do nouzáku a projve je takový, jak popisuješ, ale průběh či sled kroků této "sekvence" je torchu odlišný.

Druhý problém - ucpaný palivový filtr.
Třetí problém - ucpaná odvzdušňovací dírka do nádrže.
reagovať


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.