0
späť
 

diskuze k tématu: Vybíráme silnější benzínové auto

kategórie zaradenia témy: německá vozidla, česká vozidla
Zdeny60
počet príspevkov1249
dátum registrácie08.09.2009
Piatok 22.07.2022 16:45, Spotřeba u V6 3+ litru
Vždycky se musím pousmát nad tvrzením, že s benzínovým šestiválcem budu mít spotřebu nejspíš tak 15/100. Ano, když ji budu chtít mít, tak ji mít budu. Ale za pár kilometrů budu taky bez bodů a nejspíš i bez papírů. Měl jsme v životě pár silnějších aut, poslední bylo Infiniti s motorem 3,7 V6 a 237kW a věřte, lze jezdit zcela v klidu pod 10/100, na delší tratě a používání rozumu i pod 9. Auto, co váží 18q a má též pohon 4x4 a klasicky hydroautomat. Subaru Legacy SpecB s H6 a 180kW je sice úsměvný motor proti tomu, nicméně poctivý stálý pohon 4x4 a i tak šlo jezdit dokonce pod 9/100. Je to o tom, co je mezi volantem a sedačkou.
reagovať
David V
počet príspevkov2067
dátum registrácie16.05.2007
Streda 21.09.2022 17:09, RE: Spotřeba u V6 3+ litru
citácia:
reakce na: Zdeny60, 22.07.2022 16:45 (Vždycky se musím pousmát nad t ...)


Souhlas. Mám Insignii V6 a nejhorší čísla byla v zimě za Covidu, kdy jsem autem jezdil většinou po městě (Brno) a sem tam kousek za město, a to se bavíme o 12,5 litru. Běžně jezdívám tak kolem 10,5 , ale to furt buď s nosičama na kola nebo s rakví a pokud se budeme bavit o dálkách včetně dálnice, tak něco přes 9. Připomínám, že je to taky automat a permanent 4x4.
Nicméně mě zaujalo, že autor píše o VR6. Já myslel, že 3,6 FSI má 2 hlavy...
Apropos, pokud bych měl poradit/doporučit auto, pak já jsem se svou Insignií po 4,5 letech provozu a po 60 tkm velmi spokojen a výkonu má na rozdávání. Závady: praskla hadice ke chladiči, protože byla v minulosti poškozená (cenu opravy nevím přesně, ale odhaduji tak na 1-2 tKč), spínač kufru (typická bolest za 1600 Kč). Slabá místa: vzadu malá, středová konzola je nesmyslně smontovaná, takže může začí vrzat (mám 190 tkm a zatím je to OK, to už musí být extra hrby), údajně poddimenzovaná výfuková příruba (mohu potvrdit, prvních 15 sec mi trochu profukuje a s touto závadou jsem to koupil a zatím se to nezhoršuje) -> OPC verze ji má zesílenou a tento problém nemá. Ostatní je robustní a prověřená technika, která chce jen dodržování intervalů výměn kapalin. Z dostupných relativně silných V6-tek bych ji koupil znovu. Líbí se mi, že je nenápadná a neprovokuje a přitom velmi dobře jede. A přímo servisní technik z Opela chválí robustnost podvozku, kdy při 190 má všechno původní a nevykazuje znaky zásadního opotřebení (nic nemlátí, nevrže a auto v zatáčkách neodskakuje, poslední test tlumičů v 2020 ukazoval hodnoty nad 80%...). Jenže bacha, s adaptivním podvozkem je pak výměna tlumičů ranec...to jen pro připravenost.
Ještě bych doplnil, že Supa V6 jsem taky zvažoval, ale odradily mě 2 věci:
a) nesmyslně malá nádrž (Insi má 70 ltr, což znamená dojezd na dálky při lechtačce až 800 km)
b) přímý vstřik, který má tendence karbonovat, žrát olej a ztrácet výkon (Insi má nepřímý vstřik a situaci ještě zlepšuji použitím Vervy)
reagovať


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.