0
späť

diskuze k tématu: Vůz do 100 000Kč - passat?

kategórie zaradenia témy: poradna, jaké auto koupit, automobilky, německá vozidla, typ vozidla, osobní
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 01.07.2013 12:06, Vůz do 100 000Kč - passat?
Dobrý den, mám možnost pořídit vůz do 100 000Kč. Představoval bych si nějaký spolehlivější, dobře vypadající, větší automobil, nenáročný na provoz a dobrou spotřebou. Využívat se bude především na delší trasy. Jelikož jsem technicky nezkušený amatér jediný vůz který jsem objevil je zatím VW PASSAT 1.9 TDI r.v. 2002 a výše protože jsem se dočetl o trpících předních nápravách výroby starší. Dočetl jsem se také že nejlepší motorizace je 81kw, prosím co je na tom pravdy a jak je na tom verze 96kw? CO bych měl také prohlížet na stránkách náhradních dílů abych si udělal přehled o jejich cenách a představu o prvotní investici?? A je dle vašeho názoru passat do 100 000Kč vůbec vhodnou volbou? Co byste mi doporučili jiného? Popřípadě na co si dát pozor u Vámi doporučených aut? Mnohokrát děkuji za váš čas a cenné informace. Hezký den
reagovať
stanikk
počet príspevkov61
dátum registrácie06.05.2013
Štvrtok 04.07.2013 11:10, Koupě jakéhokoliv ojetého vozu
sebou nese nemalé investice. Zvláště pak u bazarových vozů, kde není možno dohledat minulost.
Počítejte s tím, že krom repase přední nápravy bude třeba vyměnit:
rozvody, včetně vodní pumpy, oleje včetně převodovky a serva, tlumiče, kotouče, destičky. Zazlobit může váha vzduchu, turbo popřípadě EGR ventil.
Na kolik to přesně vyjde si snadno zjistíte na internetu. Počítejte však s investicí v řádu několika desítek tisíc korun. Odměnou Vám bude spolehlivý vůz s nízkou spotřebou.
Bylo by naivní si myslet, že za 100 000 Kč koupím vůz do kterého budu jen lít palivo a x let a x desítek tisíc km budu bez investic jezdit.