0
späť
 

diskuze k tématu: Volkswagen Passat - palubní desku mi podložili kartonem

kategórie zaradenia témy: německá vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 10.07.2008 14:06, RE: Passat? e e
anonym napísal:
Tak to si toho jeste moc neslysel kdyz slysis poprve ze na passatech odchazej napravy.
Kdyz jsi takovy borec, tak sis taky mohl vsimnout data vyroby auta - 2003. Hlinikove problemove napravy se uz tehdy nepouzivaly.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 10.07.2008 14:27, Divné
Po 120.000 km taková velká oprava? Tak to má tedy najeto mnohem víc.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 10.07.2008 14:33, RE: bez předmětu
anonym napísal:
Měl jsem passaty a i ostatní in německé vozy s koncernu, teď jezdím s C5 a jsem rád-životnost dílů větší, pohodlí minimálně srovnatelný jak v A6, motor HDI tichý a kultivovaný, z výfuku mě nelítají saze. To auto má duši a charakter, což se o koncernech nedá říct-až na leon cupra 4X4 co jsem měl, ale to auto je z jiného soudku.
A podle čeho se pozná, že má auto duši a charakter? To je někde napsaný v parametrech k vozidlu? Koncerny podle tebe ani jedno nemají. A existujou i auto, co mají třeba jen jedno? Tím jako myslím, že některý mají třeba jen duši, jiný zase nemají duši, ale mají charakter atd.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 10.07.2008 14:38, RE: bez předmětu -passat patří
anonym napísal:
mezi podprůměrné auta ve spolehlivosti,k čemuš se málokterý majitel přizná.Jeho desing je tragický a vtom pokračuje i nová verze.Autor recenze jezdil ve škochtli a proto se nelze divit když řadí vw mezi těžkotonážní vozy a co se týče spotřeby je velice reálná,ovšem jsou tací co jezdí za 4,5l/100km a možná ještě míň.Hahaha.
Zase další chytrolíni, co v passatu asi nikdy nejeli. Design je dost subjektivní věc, takže jestli ti připadá design passatu tragický, je to asi tvůj problém. Co se týče spotřeby, tak se starším TDi (třeba 81 kW) se při úsporný jízdě dá na 4,5l klidně dostat (vlastní zkušenost).
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 10.07.2008 15:03, RE: bez předmětu
A4 napísal:
A podle čeho se pozná, že má auto duši a charakter? To je někde napsaný v parametrech k vozidlu? Koncerny podle tebe ani jedno nemají. A existujou i auto, co mají třeba jen jedno? Tím jako myslím, že některý mají třeba jen duši, jiný zase nemají duši, ale mají charakter atd.
Až se jednou svezeš takovým autem co má výše zmíněné věci, tak to poznáš.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 10.07.2008 15:05, RE: bez předmětu -passat patří
A4 napísal:
Zase další chytrolíni, co v passatu asi nikdy nejeli. Design je dost subjektivní věc, takže jestli ti připadá design passatu tragický, je to asi tvůj problém. Co se týče spotřeby, tak se starším TDi (třeba 81 kW) se při úsporný jízdě dá na 4,5l klidně dostat (vlastní zkušenost).
Proč si místo passatu, když jezdíš na spotřebu nekoupíš kolo, to jezdí za 0 litru na sto.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 10.07.2008 15:34, RE: Passat? e e
anonym napísal:
já si myslím, že je víc místa v passatu, jinak jsou mi obě auta ukradený..
Bohuzel vim, ze neni...passovec je mensi a ma mensi kufr...jinak jsou mi take ukradene - nove mondeo je uvnitr humpolacke a hnusne, passovec uz ma trosku zastaraly design a jeho PD a CR motory take zadny zazrak...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 10.07.2008 15:39, RE: Divné
anonym napísal:
Po 120.000 km taková velká oprava? Tak to má tedy najeto mnohem víc.
Zdravím, já mám passata Syncro 2.8, najeto 195000 a zatím je tam z nápravy vše původní, resp. kromě spotřebních věci(brzdy,olej, filtry..). Je sice pravda, že auto jezdilo 2/3 v Německu, ale i tak. 120000 a dělat GO napravy, je asi něco špatně nebo jezdíte po městě s totálně rozbitýma cestama. Čus teflon
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 10.07.2008 15:53, RE: Divné
anonym napísal:
Zdravím, já mám passata Syncro 2.8, najeto 195000 a zatím je tam z nápravy vše původní, resp. kromě spotřebních věci(brzdy,olej, filtry..). Je sice pravda, že auto jezdilo 2/3 v Německu, ale i tak. 120000 a dělat GO napravy, je asi něco špatně nebo jezdíte po městě s totálně rozbitýma cestama. Čus teflon
To jsi sem ani nemel psat ze mas na aute vse OK, to sis dovolil moc. Ted te Mondeisti utlucou :o)
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 10.07.2008 16:26, RE: Passat? e e
anonym napísal:
no to je ale krasny blabol. urcite uz jsi mel vlhko v trenkach, kdyz kdyz jsi to dopisoval. Zrovna jsem tu mel jednoho kolegu s takovym uzasnym mondeem, co melo lehke problemy se startovanim a az to konecne chytlo, tak to zase vypadalo, ze to neni ani tak kultivovany ctyrvalec jako spis nedoladeny dvoutakt. Taky by se dalo vypravet o novem mondeu, co se mi snazil vnutit jen prechytraly prodejce v praze. Hezka kara za 920k. Az teda na palubku, ktera byla pokroucena od slunicka a zatimco na je...
více méně souhlasim, Mondeo není takovej zázrak jak každej mele, to nový je sice jízdníma vlastnostma zas o kus dál, ale jako auto který mi má sloužit třeba 300tis km ho neberu. Já osobně jsem zvolil Mazdu 6 facelift - ano, už slyším narážky o korozi atd, ale.......... To už mam vychytaný. A navíc, je to snad jediná slabina na tomhle voze, tak co, to hlavní co dělá auto autem je jak má bejt - ocel kde má bejt ocel (podvozek), nepředimenzovaný motory (benziny - žádný turbo aby se to hnulo nepotřebuje), spolehlivost (150tis km bez poruchy, jen výměny toho, co se mění na všem, mimoto stále s původním podvozkem), super jízdní vlastnosti (netřeba komentář)........ mohl bych pokračovat. Škoda fakt jen té antikorozní ochrany, ale jak bylo řečeno, každá automobilka šetří kde se dá.......... a při troše péče to nepovažuju za tragédii, ačkoli chápu, že když si někdo koupí novou káru a za 4 roky se objeví rez, tak to nasere. Ale....... to už mám vychytáno......... to auto za to stojí.
Osobně nemám nic proti Passatu, ani proti Mondeu, ale mě tahle auta nebaví.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 10.07.2008 16:32, RE: bez předmětu
A4 napísal:
A podle čeho se pozná, že má auto duši a charakter? To je někde napsaný v parametrech k vozidlu? Koncerny podle tebe ani jedno nemají. A existujou i auto, co mají třeba jen jedno? Tím jako myslím, že některý mají třeba jen duši, jiný zase nemají duši, ale mají charakter atd.
Pro každýho má ,,duši" jiný auto, jasně vypadá to jako kecy, ale až jednou sedneš do nějakýho auta a ,,něco" na tebe dýchne, budeš mít takovej pocit, že sedíš v něčem zvláštním, že řídíš něco zvláštního, ne další obyčejný auto, tak potom budeš vědět o čem je řeč. Na mě takhle zapůsobila Mazda 6.......
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 10.07.2008 16:38, RE: bez předmětu
anonym napísal:
Pro každýho má ,,duši" jiný auto, jasně vypadá to jako kecy, ale až jednou sedneš do nějakýho auta a ,,něco" na tebe dýchne, budeš mít takovej pocit, že sedíš v něčem zvláštním, že řídíš něco zvláštního, ne další obyčejný auto, tak potom budeš vědět o čem je řeč. Na mě takhle zapůsobila Mazda 6.......
Tak nějak, sed sem do Audi A4 a nic, čekal sem vooou a ono nic. Prostě auto, obyčejný, bez emocí, spotřební zboží.
Super pocit sem zažil tehdy v roce 2002, kdy vyšla Mazda 6, tehdy to byla pecka a ne že ne, a to bylo naposledy, co mě fakt nějaký auto učarovalo. Dneska je to třeba k smíchu, už to tolik nikdo nebere, je to už běžný obyčejný auto, ale fakt sem ho tenkrát chtěl. Tak sem si splnil sen, sice o pár let dýl, ale přece..........
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 10.07.2008 16:44, Mám Oktu 1,9 Tdi a štve mě moc....
...jezdím podle tankování dlouhodobě za 4,1 litru a nikdo mi to nevěří. Ale je to jen hnusná Škodovka, tak budu muset brzy změnit za nějaké benzínové žihadlo.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 10.07.2008 16:48, RE: Passat? e e
anonym napísal:
Hele uber! Srovnavas nesrovnatelne - jedine cim Mondeo "porazi" Pasovce je vnitrni prostor, kde je doopravdy trochu vice mista na zadnich sedadlech - coz nemusi byt ale vzdy prioritou. Urcite to neni sportovnejsim naladenim naprav a podvozku, jak tvrdi novinari, urcite ne kvalitou, dilenskym zpracovanim, designem a celkovym dojmem z vozu. Vnitrek je hnusny, neergonomicky, otresny hodiny, radia bez mp3, ovladani klimatizace atd. a o vrzani, licovani atd. nemluve...skvele motory TDCI a jejich citl...
Musím se zastat Mondea - mám TDCI 2.2l a je to za ty peníze opravdu vynikající auto. Podvozek (jízdní vlastnosti) i motor jsou podle mého opravdu o kus před Passatem. Dílenské zpracování je velmi slušné, mám najeto přes 80TIS a nikde nic nedrnčí ani v nejmenším. Interiér je celkem bídný, to je fakt, ale ani Passat mne v tomto směru nijak neuchvátil. Rádio a navigace je z pravěku, ale jak píše autor článku, ani Passat v tomto směru zrovna neexceluje. A hlavně, Mondeo je prostě lepší v poměru cena/výkon. Ať si každý jezdí čím chce, já mám svý Mondeo rád.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 10.07.2008 16:50, RE: Divné
anonym napísal:
Zdravím, já mám passata Syncro 2.8, najeto 195000 a zatím je tam z nápravy vše původní, resp. kromě spotřebních věci(brzdy,olej, filtry..). Je sice pravda, že auto jezdilo 2/3 v Německu, ale i tak. 120000 a dělat GO napravy, je asi něco špatně nebo jezdíte po městě s totálně rozbitýma cestama. Čus teflon
no dělat go nápravy ve 120tis km není nic neobvyklýho - u Audi, VW, Škoda, Renault, ........ atd. je to normál, spíš je těch 120tis km ještě přehnaných, až moc přehnaných, moje zkušenosti mluví jinak - klíďo už v 70tis km šla náprava do pr.... Záleží hodně na náhodě, taky jak, kdo a kde jezdí. Neznamená, že když zrovinka nic neklepe, tak že to není v hajzlu, při bližším zkoumání zjistíte že je a najdnou po opravě člověk čumí, že to auto fakt nějak lípsedí - ten kdo nejezdí ostřejc (neříkam jako prase) hovno pozná, dneska to na autech neni tolik vidět, že je náprava v prdeli (samozřejmě až na extrémy, či pazvuky) a ten kdo přesedne ze starý popelnice třeba do novější Audiny, nebo i toho Passatu, či Mondea, tak pozná prd. Dle mě, nejlepší podvozek, ve smyslu výdrže a kvality (ale taky jízdních vlastností) má Mazda 6.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 10.07.2008 16:52, RE: Divné
anonym napísal:
no dělat go nápravy ve 120tis km není nic neobvyklýho - u Audi, VW, Škoda, Renault, ........ atd. je to normál, spíš je těch 120tis km ještě přehnaných, až moc přehnaných, moje zkušenosti mluví jinak - klíďo už v 70tis km šla náprava do pr.... Záleží hodně na náhodě, taky jak, kdo a kde jezdí. Neznamená, že když zrovinka nic neklepe, tak že to není v hajzlu, při bližším zkoumání zjistíte že je a najdnou po opravě člověk čumí, že to auto fakt nějak lípsedí - ten kdo nejezdí ostřejc (neříkam jako...
no, většinou zaklepe jen jedna část, to se opraví a pak postupně jde do prdele všecko ostatní a nakonec to člověk vymění všecko....... opravdu klidně po 60-80tis. km. 120mi nikdy celej podvozek na VW Group nevydržel, ani omylem.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 10.07.2008 16:59, Pasát je srovnatelný s Superb, jenomže Superb je o něco lépe vyvážené
zejména podvozek. Můj syn má toho posledního Passáta kombi s automatem, je to supr auto pro řidiče, kteří potřebují z místa A do místa B pokud možno bez problémů. Kdo rád bastluje, šroubuje a opravuje, ten bude šťasný s Renaultem, kdo miluje škrábání rezu z podlahy a natírání konservačními omáčkami, ten si vybere nejlépe Forda. Ford ovšem konkuruje s Volvem nebo Oplem, takže výběr je velký.
Pokud jde o těžkotonážní kombíčko, to mám já, Medvěda E270CDI z r. 2000 a dnes 200tkm. Koupen s 140tkm, jezdí dodnes bez náročnějších oprav, pokud nepočítám žárovky v tachometru nebo silentbloky v předním stabilizátoru za 2000 Kč. včetně práce (ovšem ne u Mercedesa). Ložná plocha 195 cm x 90 cm x 95 cm, rovná, delší součástky potřebují protáhnout mezi předními sedadly, pak tam vleze třeba i rozebraná skříň 225 cm x 80 cm x 40 cm. Spotřeba podle spěchu, za posledních asi 2000 km 5,9 l na sto, ale pro spěchající i 7,4 l na sto. Pak ale přibudou poplatky za překročení rychlosti... (ono to běží i 220 km za hod.)
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 10.07.2008 17:07, RE: bez předmětu
hassan napísal:
To musí být hodně dobrý servis:-!...Podložit palubku kartonem(kolik za tu "opravu" chtěli?...Nebo za rozvody a př.nápravu 60000...
to jsou přesně recenzenti, kteří nevědí jaká bije. Kritizují, že se na firemní octavce loupe stříbřenka na řadicí páce (dle mých zkušeností, když má někdo prstýnek a ruku stále na řadičce, klidně i bez prstýnku - je to uplně normální), ale už mu nepřijde divné, že aby nerezonovala palubka, podloží mu ji ve značkovém servisu kartonem. Také mu není divné že vyplázne za nápravu a rozvody Kč 60.000,- Jen pro představu, na passatu se rozvody dělají zepředu, práce trvá zručnému mechanikovi 5hodin, a materiál stojí neznačkový 4500 včetně pumpy, značkové možná dvakrát tolik. Kompletní sada ramen na nápravu stojí Kč 15.000,- Jestli za tyto opravy někdo zaplatí Kč 60.000,-, tak už rozumím tomu, že u motoru TDi 96kW má dlouhodobou spotřebu 8.5litru a nepřipadá mu to divné. Recenze uplně o ničem
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 10.07.2008 17:24, RE: Passat? e e
anonym napísal:
více méně souhlasim, Mondeo není takovej zázrak jak každej mele, to nový je sice jízdníma vlastnostma zas o kus dál, ale jako auto který mi má sloužit třeba 300tis km ho neberu. Já osobně jsem zvolil Mazdu 6 facelift - ano, už slyším narážky o korozi atd, ale.......... To už mam vychytaný. A navíc, je to snad jediná slabina na tomhle voze, tak co, to hlavní co dělá auto autem je jak má bejt - ocel kde má bejt ocel (podvozek), nepředimenzovaný motory (benziny - žádný turbo aby se to hnulo nepotř...
no jo, ale mazda 6 je mondeo v jinym havu.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 10.07.2008 17:34, RE: Héééééj oslllíííkkkůůů
anonym napísal:
Se hned neštengrujte ..... vsadím se , že vše rozhodne oslík , ale kde je?
Kolem osmi v TDi je slušná spotřeba a podle mýho normální a u tak velkýho auta solidní. To jenom stříbrná Octávka jezní za 3/100!

Iáá

Osel
reagovať
  1 2 3 ... 7


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.