0
späť
 

diskuze k tématu: Chvění vozidla passatu

kategórie zaradenia témy: poradna, technické dotazy, automobilky, německá vozidla, typ vozidla, osobní
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 26.08.2013 05:10, Chvění vozidla passatu

vozidlo: Volkswagen Passat
rok výroby: 1997
palivo: benzin
výkon v kW: 110
kód motoru: AEB

popis závady: Vozidlo se při tachometrových asi100 km v rozmezí cca + (-) 4 km rozkmitává , jako by nemělo vyvážené přední pneumatiky. Při vyšších a nižších rychlostech je zcela klidné. Pneumatiky jsou zánovní, překontrolované a prý perfektně vyvážené. Může být problém způsobován přední nápravou právem proslavenou svou neuvěřitelně nízkou životností nebo něčím jiným ? Děkuji.

kód chyby určené na diagnostice: -

typ diagnostického přístroje: -

kroky učiněné pro odstranění chyby + následky: Kontrola a vyvážení pneumatik - bez pozorovatelného efektu.
reagovať
David V
počet príspevkov2067
dátum registrácie16.05.2007
Pondelok 26.08.2013 13:15, RE: Chvění vozidla
nepřihlášený uživatel napísal:
vozidlo: Volkswagen Passat rok výroby: 1997palivo: benzinvýkon v kW: 110kód motoru: AEBpopis závady: Vozidlo se při tachometrových asi100 km v rozmezí cca + (-) 4 km rozkmitává , jako by nemělo vyvážené přední pneumatiky. Při vyšších a nižších rychlostech je zcela klidné. Pneumatiky jsou zánovní, překontrolované a prý perfektně vyvážené. Může být problém způsobován přední nápravou právem proslavenou svou neuvěřitelně nízkou životností nebo něčím jiným ? Děkuji.kód chyby určené na diagnostice: -typ diagnostického přístroje: -kroky učiněné pro odstranění chyby + následky: Kontrola a vyvážení pneumatik - bez pozorovatelného efektu.


Doporučuji:
1.) dofoukat pneumatiky na horní mez tlaku (max. zatížení vozu)
Otestovat. Pokud nepomůže:
2) přehodit přední a zadní kola (vždy na stejné straně - NE do kříže)

A pokud kmitání neustane nebo se nepřesune, pak je třeba jít po nápravě a hnacím hřídeli.

Popřípadě zavzpomínat, zda nedošlo k přehození kol zepředu dozadu a v nejhorším případě do kříže, to pak je kmitání možné i při vyvážených kolech a časem (po ujetí několika set km) se ztratí, až se guma rovnoměrně ojede na nové pozici.
reagovať
free78
počet príspevkov300
dátum registrácie19.09.2008
Pondelok 26.08.2013 14:05, RE: Chvění vozidla
David V napísal:
nepřihlášený uživatel napísal:
vozidlo: Volkswagen Passat rok výroby: 1997palivo: benzinvýkon v kW: 110kód motoru: AEBpopis závady: Vozidlo se při tachometrových asi100 km v rozmezí cca + (-) 4 km rozkmitává , jako by nemělo vyvážené přední pneumatiky. Při vyšších a nižších rychlostech je zcela klidné. Pneumatiky jsou zánovní, překontrolované a prý perfektně vyvážené. Může být problém způsobován přední nápravou právem proslavenou svou neuvěřitelně nízkou životností nebo něčím jiným ? Děkuji.kód chyby určené na diagnostice: -typ diagnostického přístroje: -kroky učiněné pro odstranění chyby + následky: Kontrola a vyvážení pneumatik - bez pozorovatelného efektu.
Doporučuji: 1.) dofoukat pneumatiky na horní mez tlaku (max. zatížení vozu) Otestovat. Pokud nepomůže: 2) přehodit přední a zadní kola (vždy na stejné straně - NE do kříže) A pokud kmitání neustane nebo se nepřesune, pak je třeba jít po nápravě a hnacím hřídeli. Popřípadě zavzpomínat, zda nedošlo k přehození kol zepředu dozadu a v nejhorším případě do kříže, to pak je kmitání možné i při vyvážených kolech a časem (po ujetí několika set km) se ztratí, až se guma rovnoměrně ojede na nové pozici.


K výše uvedenému ještě doplňuji - co brzdové kotouče, nekope auto při brzdění do pedálu?

Kdysi jsem měl podobnou závadu. V levém předním kole navíc pravidelně odcházelo ložisko (po cca 25 tis. km).
Důvodem byla tehdy těhlice - ložisko v ní bylo umístěno jakoby excentricky. V důsledku toho sebou kolo házelo nahoru a dolů (ne do stran). Po výměně těhlice již OK.
reagovať


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.