0
späť
 

diskuze k tématu: Auto do 130 000 tisíc - Passat, Octavie, Mazda 6?

kategórie zaradenia témy: poradna, jaké auto koupit, jaké palivo vybrat, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, automobilky, česká vozidla, německá vozidla, japonská vozidla, italská vozidla
Milan097
počet príspevkov2
dátum registrácie22.05.2017
Pondelok 22.05.2017 17:06, Auto do 130 000 tisíc - Passat, Octavie, Mazda 6?
Dobrý den,

Chtěl bych poprosit o radu.

Hledám auto do 130 000. Koukal jsem po fórech na naky rady, typy ale fóra byla kolem třech let stará takže nic moc aktuálního tak proto jsem založil nové téma.


Tak teda k auto koukal jsem po bazarech. A docela mi padl do oka Passat B6. Rok výroby kolem 2006/2007, takže bych potřeboval poradit i jakou motorizaci ,když bych už do toho šel.

Chtěl bych naftu ale zas tolik km na naftu asi nenajezdím, takže tady bych taky potřeboval poradit.

Ale nemusí to být zrovna Passat. Taky jsem Koukal na Octavií 2 ,Mazda 6 a nebo alfa romeo 159.


Předem děkuji za rady. A typy všechno mi pomůže k výběru.


S pozdravem
reagovať
zmazaný používateľ
počet príspevkov
dátum registrácie
Utorok 23.05.2017 07:05, Nafta???
Olítaný tdi za 130 nebude dobrá volba, navíc u takhle starýho passata se dříve či později připrav na repasi přední nápravy za cca 30tis.

Pokud nenajezdíš alespoň 30tis. km ročně, tak nafta nedává smysl, prostě ty servisní náklady se nižší spotřebou nezaplatí.

Kup si nějaký nenáročný a spolehlivý benzín, Ford Focus II 1.6, Golf 1.4, Auris 1.6 atd.
reagovať
BobanHTP
počet príspevkov2404
dátum registrácie19.08.2015
Utorok 23.05.2017 09:52, Starý diesel - velká investice
Ahoj, jestli nenajezdíš více jak 25000km ročně, tak diesel s tvým rozpočtem je vždy před velkou investicí, takže počítej 130tis.kč + 30tis.kč.
Raději něco v benzínu jak píše Humusus.

Golf/Jetta/Golf Kombi 1.4/1.6 - skvělá auta, s Jettou 1.6 LPG jezdím dodnes do Rakouska lyžovat a Rapida 2016 nechávám doma. Odpružení, odhlučnění, parádní sedačky i prostor, to prostě Rapid jaksik nemá

Focus II 1.6 Duratec - nemá tak propracovaný interiér, ale jinak návykové auto, přesné řazení a řízení, a hlavně spolehlivý. Mě se líbí, že je sehnatelný s dobrou výbavou, za jakou se nestydí i nová auta, tj. ABS, ASR, ESP, EDS, 6xairbag, klima, radio/CD/Aux, bezvíčkový otvor pro tankování atd... není problém sehnat výbavu např. automatickou klimatizaci, tempomat atd...

reagovať
Milan097
počet príspevkov2
dátum registrácie22.05.2017
Utorok 23.05.2017 11:47, Naftový motor důvod
Děkuji za rady, tak já se ještě podívám po bazarech.

A jediný důvod že chci naftu je ten že bych měl naftu zadarmo. Jinej důvod to nemá.


Ještě jendou děkuji.

S pozdravem
reagovať
zmazaný používateľ
počet príspevkov
dátum registrácie
Utorok 23.05.2017 11:53, RE: Naftový motor důvod
Milan097 napísal:
Děkuji za rady, tak já se ještě podívám po bazarech. A jediný důvod že chci naftu je ten že bych měl naftu zadarmo. Jinej důvod to nemá. Ještě jendou děkuji. S pozdravem


tak v tom případě bych šel do jedničkové octavie 1.9 tdi 66/81 kw, kód motoru agr, alh, jsou sice drahé a špatně vybavené, ale je to ještě jednoduché a kvalitní auto a motor je nesmrtelný
reagovať
Ma007
počet príspevkov197
dátum registrácie26.11.2013
Utorok 23.05.2017 13:34, RE: Naftový motor důvod
Humusus napísal:
Milan097 napísal:
Děkuji za rady, tak já se ještě podívám po bazarech. A jediný důvod že chci naftu je ten že bych měl naftu zadarmo. Jinej důvod to nemá. Ještě jendou děkuji. S pozdravem
tak v tom případě bych šel do jedničkové octavie 1.9 tdi 66/81 kw, kód motoru agr, alh, jsou sice drahé a špatně vybavené, ale je to ještě jednoduché a kvalitní auto a motor je nesmrtelný


lenže O1 už tiahne na 20tku. Treba zohľadniť aj bezpečnosť, nie len jednoduchosť. Môj typ je Peugeot 407 s 2.0 HDi 100kW, 2008 a novší., Cenovo priateľné, technika robustná, bezpečnosť aj na dnešnú dobu slušná.
reagovať
zmazaný používateľ
počet príspevkov
dátum registrácie
Utorok 23.05.2017 14:44, RE: Naftový motor důvod
Ma007 napísal:
Humusus napísal:
Milan097 napísal:
Děkuji za rady, tak já se ještě podívám po bazarech. A jediný důvod že chci naftu je ten že bych měl naftu zadarmo. Jinej důvod to nemá. Ještě jendou děkuji. S pozdravem
tak v tom případě bych šel do jedničkové octavie 1.9 tdi 66/81 kw, kód motoru agr, alh, jsou sice drahé a špatně vybavené, ale je to ještě jednoduché a kvalitní auto a motor je nesmrtelný
lenže O1 už tiahne na 20tku. Treba zohľadniť aj bezpečnosť, nie len jednoduchosť. Môj typ je Peugeot 407 s 2.0 HDi 100kW, 2008 a novší., Cenovo priateľné, technika robustná, bezpečnosť aj na dnešnú dobu slušná.


Každý má jiné priority, samozřejmě. Jsou i jiné možnosti, ale doporučovat na malý nájezd auto s FAP je holý nesmysl.
reagovať
George
počet príspevkov1
dátum registrácie23.05.2017
Utorok 23.05.2017 17:45, Auto do 130
Ahoj pokud sháníš mám krásnou Octavu, je pro mě velká pošlu foto ,č. 722014769
mail: jirkavasek.email@seznam.cz
reagovať
BobanHTP
počet príspevkov2404
dátum registrácie19.08.2015
Streda 24.05.2017 10:12, RE: Naftový motor důvod
Milan097 napísal:
Děkuji za rady, tak já se ještě podívám po bazarech. A jediný důvod že chci naftu je ten že bych měl naftu zadarmo. Jinej důvod to nemá. Ještě jendou děkuji. S pozdravem


Ahoj, tak za mě pak Golf V 1.9 TDI, ale kódy motorů však neznám, to spíše poradí Humusus. Snad to máš kvalitní naftu...
reagovať
driver111
počet príspevkov528
dátum registrácie13.03.2013
Streda 24.05.2017 10:21, RE: Naftový motor důvod
BobanHTP napísal:
Milan097 napísal:
Děkuji za rady, tak já se ještě podívám po bazarech. A jediný důvod že chci naftu je ten že bych měl naftu zadarmo. Jinej důvod to nemá. Ještě jendou děkuji. S pozdravem
Ahoj, tak za mě pak Golf V 1.9 TDI, ale kódy motorů však neznám, to spíše poradí Humusus. Snad to máš kvalitní naftu...


Pokud vezme klasickou rotačku, tak je docela jedno co je to za naftu, ten motor jezdí na vše, já to měl a prodával s 380 tisíci nalítanýma nikdy jsem neřešil co tam liju. To samé když jsem měl 66kW firemní, prostě bylo potřeba tankovat, tak se tankovalo kdekoliv a ta má teď cca 500 a stále jezdí. A vím o jedné co měl kamarád a ta jezdila jen na bionaftu a nic jiného a měla 600 a umřela pouze na to, že prorazil vanu a zadřel motor a to auto v podstatě údržbu znalo jen z letadla. Takže rotačka ať už v golfu, oktávce nebo něčem jiném.
reagovať
zmazaný používateľ
počet príspevkov
dátum registrácie
Streda 24.05.2017 12:47, rotacka kody motoru
agr 66kw euro2, pevne lopatky turba, do 1999

euro 3, variabilni lopatky turba, do 2006
alh 66kw
ahf 81kw

soubezne se zde jiz delal 1.9 tdi-pd 74 kw, spolehlivosti rotacek nedosahl, ale zase se daval i do octavie 2
reagovať
zmazaný používateľ
počet príspevkov
dátum registrácie
Piatok 26.05.2017 18:07, RE: Naftový motor důvod
BobanHTP napísal:
Milan097 napísal:
Děkuji za rady, tak já se ještě podívám po bazarech. A jediný důvod že chci naftu je ten že bych měl naftu zadarmo. Jinej důvod to nemá. Ještě jendou děkuji. S pozdravem
Ahoj, tak za mě pak Golf V 1.9 TDI, ale kódy motorů však neznám, to spíše poradí Humusus. Snad to máš kvalitní naftu...


Tak co jsem se koukal Golf 4 ještě s rotačkou, Golf 5 již pouze s TDI-PD.

Ještě možná levnější alternativa Seat Cordoba nebo Leon se stejnou motorizací
reagovať


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.