0
späť
 

diskuze k tématu: Volkswagen Jetta 1.4 TSI (2011-2012) vs. Škoda Octavia 1.4 TSI (2010-2012)

kategórie zaradenia témy: poradna, jaké auto koupit, automobilky, česká vozidla, německá vozidla
Jeník
počet príspevkov1
dátum registrácie09.09.2015
Streda 09.09.2015 09:09, Volkswagen Jetta 1.4 TSI (2011-2012) vs. Škoda Octavia 1.4 TSI (2010-2012)
Zajímala by mě vaše volba mezi těmito auty. Jetta je neokoukaná, ale na druhou stranu se již nevyrábí, což mě trochu děsí v otázce náhradních dílů. Další věci jsou horší přístup do kufru a jen 88 cm výška v druhé řadě sedadel. Vzhledově na tom je ale o dost líp než Octavia. díky za názory...
reagovať
zmazaný používateľ
počet príspevkov
dátum registrácie
Štvrtok 10.09.2015 00:17, re:
Dobrý den. Obavy o dostupnost náhradních dílů mít nemusíte, je jich dostatek. Její nevýhodou je spíše malý vstupní otvor do jinak poměrně velkého zavazadlového prostoru vyplývající z karoserie sedan, v tomhle je Octavia určitě lepší.
reagovať
Paul
počet príspevkov773
dátum registrácie07.11.2008
Pondelok 14.09.2015 13:23, RE: Volkswagen Jetta 1.4 TSI (2011-2012) vs. Škoda Octavia 1.4 TSI (2010-2012)
Jeník napísal:
Zajímala by mě vaše volba mezi těmito auty. Jetta je neokoukaná, ale na druhou stranu se již nevyrábí, což mě trochu děsí v otázce náhradních dílů. Další věci jsou horší přístup do kufru a jen 88 cm výška v druhé řadě sedadel. Vzhledově na tom je ale o dost líp než Octavia. díky za názory...


Jetty bych se nebál, pokud často nebouráte a neopravujete díly z vrakoviště Jinak s díly nebude problém. V podstatě jste si odpověděl sám, oktávka je praktičtější a prostornější. Technicky jde o shodná auta, výhodou Jetty je relativní nezájem zlodějů, protože těch aut tady moc nejezdí a využijí prakticky jen střeva (motor, převodovka), často je po soukromém majiteli a je pečlivěji odladěná a odhlučněná. V souvislosti s motorem 1,4 TSI bych se díval po co nejmladších kusech, nejlépe od modelového roku 2012, tady už by měl být motor vychytaný. V případě rachotícího řetězu, nečekat a vyměnit za modifikovaný!!! Není to zas taková pálka a je klid. Také se vyplatí měnit olej max, po 15000km/1 roce a tankovat kvalitní aditivovaný benzín, nebo aditivovat, kvůli karbonování
reagovať


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.