0
späť
 

diskuze k tématu: VW Golf VI - motorizace

kategórie zaradenia témy: poradna, automobilky, německá vozidla
ilnur
počet príspevkov2
dátum registrácie27.02.2018
Utorok 27.02.2018 14:33, VW Golf VI - motorizace
Zdravím,

chci si kupovat nové auto a zaujal mě VW Golf 6. Přemýšlím jen jakou motorizaci. Za rok najezdím kolem 10 tis. km takže zcela určitě chci benzínový motor. Benzínové motory TSI u těchto modelů mají časté poruchy co jsem se dočetl, proto se rozhoduji mezi 1.4 Mpi a 1.6 Mpi. Bojím se, že 1.4 bude moc slabá a bude mít vyšší spotřebu, proto bych nejraději šáhl po 1.6, kterých je ale zase docela málo. A nebo zkusit ještě VW Golf 5 1.6 Mpi nějaký posledních kusů výroby v roce 2008, ale o tom nemám zatím žádné informace.

Jinak můj rozpočet je max. 200 000 Kč a to i s náklady na prvotní opravy takže pořizovací cena tak 180 tis.

Pokud se najde někdo kdo tyto auta vlastní nebo s nimi má nějaké zkušenosti budu rád když mi poradí.

Děkuji za odpovědi.
Zdroj: https://www.poradte.cz/auto-moto/29587-vw-golf-6.html
reagovať
zmazaný používateľ
počet príspevkov
dátum registrácie
Utorok 27.02.2018 14:49, re
1.4 mpi je určitě nejspolehlivější volba, na golfa podle mě dostačující, ale já nejsem žádný závodník. Jinak osobně bych se na celý koncern vykašlal a koupil Auris nebo Civic.
reagovať
Waverider
počet príspevkov1
dátum registrácie02.03.2018
Piatok 02.03.2018 13:35, 1.4 tsi
Ahooj, motor 1.4tsi je podle mých zkušeností ucházející , v golfu už ho mám pár let a zatím bez problému, jen se preventivně měnili rozvody spolu s vodní pumpou ale to už by většina ojetin měla mít také vyřešeno, jinak měnit olej max po 15 000 km a občas vzít benzín s aditivem ;)
reagovať
capslock
počet príspevkov354
dátum registrácie28.07.2007
Piatok 02.03.2018 21:07, tsi 1.4
Zalezi jesti uprednostnujes teoretickou spolehlivost nebo dynamiku.
U tsi je dobre mit poresene rozvody, ale jak s tim jednou svezes, na unyle mpi si nevzpomenes.
reagovať
capslock
počet príspevkov354
dátum registrácie28.07.2007
Piatok 02.03.2018 21:07, tsi 1.4
Zalezi jesti uprednostnujes teoretickou spolehlivost nebo dynamiku.
U tsi je dobre mit poresene rozvody, ale jak s tim jednou svezes, na unyle mpi si nevzpomenes.
reagovať
ilnur
počet príspevkov2
dátum registrácie27.02.2018
Pondelok 05.03.2018 10:35, re
Ještě mě napadlo BMW 116i 90kW objem motoru 1995ccm rok výroby 2007 a novější. Jaký máte názor na tuto motorizaci. Dočetl jsem se, že předchozí motory dávané do 116i především 1,6 měly velké problémy s rozvodovým řetězem, studenými starty atd. O této motorizaci jsem toho mnoho nenašel. Máte s ním někdo nějakou zkušenost?
reagovať


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.