anonym napísal:
Základní problém je v tom, že jste koupil auto z evidentně větší porcí km, než bylo na tachometru. Průměrný řidič v ČR najede v autě typu Golf s benzínovým motorem cca. 15 000 km. V SRN, odkud bylo auto pravděpodobně dovezeno je to ale 20 000 km. U TDI motorů se předpokládá o 70 - 100% větší množství. Tzn, že po 10 letech musí mít Golf najeto 200´000 - 300 000 km. To pak odpovídá i investicím, které jste do Golfa vložil. Kupoval jsem 7-letou Octavii (TDI 66kW) a měla najeto 200 000, ale měla věr...
Proc myslite, ze benzinovy golf jezdi prumerne 15 tis km rocne? Ja bych rekl, ze je spousta benzinovych aut, co jezdi pod 10 rocne. Samozrejmne naftaky ne, ale co si ma koupit clovek, na dojizdeni do prace? Nebo druhe auto do rodiny, nebo proste auto pro mlady par, ja si nemyslim, ze se na benzin da uplatnovat podobna taktika jako na naftu, kde se rika, ze jezdi okolo 20 - 30 rocne. Benzin muze taky jezdit klidne 20 - 30 rocne, ale stejne tak muze jezdit klidne 5 - 10 rocne. Uvedu priklad za vsechny, s pritelkou mame Punto, nez jsem jel do Anglie tak jsem casto jezdili Praha Pardubice do skoly, plus nejake dalsi jizdy po Praze a pak obcas vikendy na chatu, a rocni prumer nam vychazi 12 rocne, ale kdo nejezdi casto za Prahu, takl klidne najede jen okolo tech 8 tis. Kazdy rika, kdyz najedes malo km kup si beninove auto, kdyz nekdo koupi benzinove auto, tak mu stejne vsichni reknete, ze to auto jezdlo 15 tis rocne, tak to rovnou muzu vzit toho naftaka :)