0
späť
 

diskuze k tématu: Volkswagen Golf 1.9 TDI 66 kW - zkušenosti po 311 tis. km

kategórie zaradenia témy: německá vozidla
Paul
počet príspevkov773
dátum registrácie07.11.2008
Utorok 15.07.2014 13:10, Zajímavá recenze
Trojkových golfů už rapidně ubylo, hlavně kvůli korozi. Bohužel, i když člověk garážuje a ochrańuje dutiny, stačí aby jezdil v zimě a solanka pracuje... Proto je dobré, když vím, že jsem jezdil po zasolených cestách, auto důkladně opláchnout (vč. chladičů - tady ale jemně) tlakovou myčkou. Aby usazená sůl zbytečně neoxidovala. Jinak těch ,,závad,, moc nebylo, spíš šlo o běžnou údržbu. Překvapilo mě vynulování tachometru po 300 000 km. Vím, že se u většiny aut vynuluje po najetí milionu. Vzduchový filtr doporučuji měnit s olejem po 15 000 km, zvlášť v prašném prostředí je to znát a těch pár stokorun se rychle vrátí na spotřebě. Navíc je méně kontaminovaný olej mikročásticemi - menší opotřebení motoru, turba... Jo, není ten rok výroby v TP náhodou datum první registrace vozidla?
reagovať
Falco
počet príspevkov55
dátum registrácie09.05.2007
Utorok 15.07.2014 13:48, 300 tis. km
Vynulování tachometru mohu potvrdit. Zažil jsem to osobně u VW Polo classic.
reagovať
Mati
počet príspevkov13
dátum registrácie09.12.2008
Utorok 15.07.2014 15:06, Toledo
Pěkně napsané. To vynechávající turbo asi bude spíš váha vzduchu. Turbo je kus železa a buďto tlačí, nebo ne. Podívej se na filtr vzduchu, jestli není od oleje......pak by turbo pouštělo olej skrz ložisko.

já se onehdá taky koukal po něčem, co má motor TDi 81kW. Měl jsem na auto 100tis celkem, včetně prvního servisu. Takže O1 byla out, i ty největší hrobky se v tý době prodávaly za 120tis. Takže mi zbyly Toledo, Golf III. Nakonec jsem sehnal Toledo ´98 s 240tis km na tachometru, za 70tis kč. Každej se mi smál, že mě to finančně zabije, jak budu měnit turbo, vstřiky, váhu vzduchu. První servis rozvody+oleje+filtry mě stál 10tis. Pak už jen čepy, oleje.
Najezdil jsem s ním za tři roky 70 tis. Na motor se nešahlo, dokonce i baterka při následném prodeji byla od původního majitele. Motor tahal fantasticky i při prodeji, kdy měl na tacho 310tis. nekouřil.........Jezdilo za 5-6L, jediný, co zlobilo byla koroze a ruční brzda....zadní kotouče rezly a lanovody zatuhávaly....

Takže jezdi za levno, co jinýho koupíš, už tak levný nebude.
Maty
reagovať


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.