0
späť
 

diskuze k tématu: Volkswagen Golf 1,8i po 190 000 km

kategórie zaradenia témy: poradna, ostatní, německá vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 27.03.2006 15:38, Vážně ?
To myslíte vážně s topu nevyužitou pětkou u motoru 1,8/55kW ? Já jezdím ve formanovi 1,3/50kW a pětku používám normálně i v kopcích ...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 27.03.2006 16:38, RE: Vážně ?
Riccardo napísal:
To myslíte vážně s topu nevyužitou pětkou u motoru 1,8/55kW ? Já jezdím ve formanovi 1,3/50kW a pětku používám normálně i v kopcích ...
Ty kecko...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 27.03.2006 17:56,
V KOPCÍCH ALE KDYŽ JEDEŠ DOLU Z KOPCE CO???
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 27.03.2006 19:06, RE: bez předmětu
DEKTR1 napísal:
V KOPCÍCH ALE KDYŽ JEDEŠ DOLU Z KOPCE CO???
proč by měl kecat. S feldou s 50Kw se na pětku do kopce dá jet, je jasný že nesmí být moc prudkej a že o žádným zrychlení nemůže být řeč ale tu pětku udrží
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 28.03.2006 00:02, RE: bez předmětu
DEKTR1 napísal:
V KOPCÍCH ALE KDYŽ JEDEŠ DOLU Z KOPCE CO???
??????????.........zdar
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 28.03.2006 08:05, RE: bez předmětu
jirka napísal:
proč by měl kecat. S feldou s 50Kw se na pětku do kopce dá jet, je jasný že nesmí být moc prudkej a že o žádným zrychlení nemůže být řeč ale tu pětku udrží
takze by to vlastne mela byt rovinka....
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 29.03.2006 00:03, RE: bez předmětu
Dan napísal:
takze by to vlastne mela byt rovinka....
Krom motoru an tom autě všechno stojí za prd,a le je to hold ETALON )viz závěrečné hodnocení).

Ach jo...

Poznámka...Když bylo Punto na rozdíl od totho křápu v pořádku, tak to byl náhodný dobrý kus s odpovídající údržbou...

La VIVAT
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 29.03.2006 10:14, RE: bez předmětu
wolff napísal:
Krom motoru an tom autě všechno stojí za prd,a le je to hold ETALON )viz závěrečné hodnocení).

Ach jo...

Poznámka...Když bylo Punto na rozdíl od totho křápu v pořádku, tak to byl náhodný dobrý kus s odpovídající údržbou...

La VIVAT
Tak už tady pořád nefňukej, jaký jsou VW hrozný auta, nikdo ti ho přece nenutí. Nasedni do toho svýho milovanýho punta a nebreč...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 29.03.2006 16:07, RE: bez předmětu
jirka napísal:
proč by měl kecat. S feldou s 50Kw se na pětku do kopce dá jet, je jasný že nesmí být moc prudkej a že o žádným zrychlení nemůže být řeč ale tu pětku udrží
Jedeš do kopce na pětku a posloucháš, jak se to krásně dusí? To já se holt v kopci nestydím podřadit ani s trošku silnějším motorem... (benzínovým), a užít si cvrkot šestnáctiventilu.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 29.03.2006 16:56, RE: bez předmětu
wolff napísal:
Krom motoru an tom autě všechno stojí za prd,a le je to hold ETALON )viz závěrečné hodnocení).

Ach jo...

Poznámka...Když bylo Punto na rozdíl od totho křápu v pořádku, tak to byl náhodný dobrý kus s odpovídající údržbou...

La VIVAT
Mam znamyho, ktery hodne casto opravuje punta 1,1 55ps po 100.000 km , protoze je motor casto uz vyjetej....
Takze Punto je super, az do 100.000 km
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 31.03.2006 21:31, RE: Vážně ?
Riccardo napísal:
To myslíte vážně s topu nevyužitou pětkou u motoru 1,8/55kW ? Já jezdím ve formanovi 1,3/50kW a pětku používám normálně i v kopcích ...
to záleží na spřevodování, asi je tady u toho motoru příliš těžká pětka i stálý převod v rozvodovce. Vůbec to jak auto jezdí záleží staršně moc na zvolených převodech.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 01.04.2006 12:29, RE: bez předmětu
wolff napísal:
Krom motoru an tom autě všechno stojí za prd,a le je to hold ETALON )viz závěrečné hodnocení).

Ach jo...

Poznámka...Když bylo Punto na rozdíl od totho křápu v pořádku, tak to byl náhodný dobrý kus s odpovídající údržbou...

La VIVAT
I ty jeden, že ty bys chtěl pořádný auto a nemáš na něj

Viva Fiat
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Nedela 02.04.2006 17:05, RE: bez předmětu
Goldýs napísal:
I ty jeden, že ty bys chtěl pořádný auto a nemáš na něj

Viva Fiat
mam babetu a ta radi nastesti sama!!!!!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 15.04.2006 14:59, RE: bez předmětu
Jan napísal:
Mam znamyho, ktery hodne casto opravuje punta 1,1 55ps po 100.000 km , protoze je motor casto uz vyjetej....
Takze Punto je super, az do 100.000 km
Ty kecko... A říkal to známý známého jedné známé....
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Nedela 16.04.2006 14:00, Volkswagen Variant 1,9TDI
Za kolik by se se tak dal prodat Vw golf Kombi 1,9 TDI ,rok vyroby 1997 ,najeto 210 tis ,ma to elektrickej sibr ,tazne zarizeni co myslite ?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 24.08.2006 10:41,
nevie niekto, dokedy sa vyrábalo kombi Variant???
Mám ponuku na Varaint 1999 a neviem, ci nie je náhodou omladený...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 03.12.2007 10:04, RE: Vážně ?
Riccardo napísal:
To myslíte vážně s topu nevyužitou pětkou u motoru 1,8/55kW ? Já jezdím ve formanovi 1,3/50kW a pětku používám normálně i v kopcích ...
jasne, to ja se 106kou taky davam kopce za pet, kdyz to rozjedu a letim tak kilem;o)))
reagovať




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.