0
späť
 

diskuze k tématu: Je ojetý VW Golf GTI 1.8 Turbo dobrou volbou?

kategórie zaradenia témy: poradna, jaký typ motoru vybrat, automobilky, česká vozidla, německá vozidla, typ vozidla, osobní
Koloss
počet príspevkov639
dátum registrácie19.09.2008
Streda 24.10.2012 11:10, Octavia
1.8T je v Octavii 1. generace nejlepší benzínový motor co se dá sehnat, navíc je v Octavii naladěn velmi dobře a při běžném ježdění je spotřeba až překvapivě nízká.
reagovať
zmazaný používateľ
počet príspevkov
dátum registrácie
Streda 24.10.2012 15:52, Ceny
Pěkně napsané. Jen bych měl k podobným recenzím nebo spíše k jednomu bodu těchto recenzí připomínku. Připomínka se týká cen. Vždy páni redaktoři upozorňují na stav vozu, jednotlivých součástí, kladou přísná kritéria jak by vůz měl vypadat a hlavně na servisní historii a servis samotný. Tohle je vše v pořádku, ale bylo by dobré kupujícím zdůraznit co mohou od vozů v aktuálních cenách čekat. Dnes se již dají sehnat auta tohohle ražení ve velkém cenovém rozpětí. Když teda přijede kupec na Golfa 4 1.8T GTi za cca. 60.000,- může být rád, že to pojede. Za 90.000,- už by to mohl být kousek na který budu klást nějaké nároky, ale investice budou a stejný typ vozu za 130.000,- , tam už si jako kupující můžu dovolit být přísný a mít velké nároky...
reagovať
David V
počet príspevkov2067
dátum registrácie16.05.2007
Streda 24.10.2012 16:28, RE: Ceny
Lerry napísal:
...velkém cenovém rozpětí. Když teda přijede kupec na Golfa 4 1.8T GTi za cca. 60.000,- může být rád, že to pojede. Za 90.000,- už by to mohl být kousek na který budu klást nějaké nároky, ale investice budou a stejný typ vozu za 130.000,- , tam už si jako kupující můžu dovolit být přísný a mít velké nároky...


Bohužel to nelze nikdy takto napsat. Právě ten stav je podstatný, takže jediná smysluplná rada je vškrtat nejdražší a nejlevnější a pak prohlížet zlatý střed a vybírat opravdu dle stavu. Ušetřené peníze oproti nejdražší variantě lze pak re-investovat do zlepšení stavu (podvozek, brzdy), zatímco nejvyšší cena neznamená automaticky nejlepší stav. A pak je těžké definovat, co je dobrý stav. Kotouče a tlumiče je spotřebka, k tomu si přihlížet nemusí. Problém je motor, a přenost momentu na kola, stav karoserie a celkové opotřebení.
reagovať
zmazaný používateľ
počet príspevkov
dátum registrácie
Streda 24.10.2012 16:54, RE: Ceny
David V napísal:
Lerry napísal:
...velkém cenovém rozpětí. Když teda přijede kupec na Golfa 4 1.8T GTi za cca. 60.000,- může být rád, že to pojede. Za 90.000,- už by to mohl být kousek na který budu klást nějaké nároky, ale investice budou a stejný typ vozu za 130.000,- , tam už si jako kupující můžu dovolit být přísný a mít velké nároky...
Bohužel to nelze nikdy takto napsat. Právě ten stav je podstatný, takže jediná smysluplná rada je vškrtat nejdražší a nejlevnější a pak prohlížet zlatý střed a vybírat opravdu dle stavu. Ušetřené peníze oproti nejdražší variantě lze pak re-investovat do zlepšení stavu (podvozek, brzdy), zatímco nejvyšší cena neznamená automaticky nejlepší stav. A pak je těžké definovat, co je dobrý stav. Kotouče a tlumiče je spotřebka, k tomu si přihlížet nemusí. Problém je motor, a přenost momentu na kola, stav karoserie a celkové opotřebení.


je pravda, že nejvyšší cena nemusí znamenat nejlepší stav, ale můžu ji automaticky očekávat. Když nebude, můžu se pokusit o adekvátní slevu, nebo vůz prostě nekoupit. Prostě pokud má kupující jakékoli nároky nemůže to hledat v těch nejlevnějších cenách...čím větší nároky tím roste i cenovka.
reagovať
David V
počet príspevkov2067
dátum registrácie16.05.2007
Streda 24.10.2012 17:45, RE: Ceny
Lerry napísal:
je pravda, že nejvyšší cena nemusí znamenat nejlepší stav, ale můžu ji automaticky očekávat. Když nebude, můžu se pokusit o adekvátní slevu, nebo vůz prostě nekoupit. Prostě pokud má kupující jakékoli nároky nemůže to hledat v těch nejlevnějších cenách...čím větší nároky tím roste i cenovka.


Ono kolikrát stačí pár škrábanců na karoserii a sem tam bouke a už jde cena rapidně dolů, aniž by se to týkalo podstatných věcí. Ano, nejvyšší cena může znamenat špičkový stav nebo taky pokus majitele o navrácení některých investic, které se mu nevyhly na vozu celkově průměrného stavu. Bohužel pro tohle opravdu neexistuje jednoduché pravidlo. Kamarád prodával Primeru s 200 tisícema , dost havarovanou na zadek (opravenou) a brzdovýma trubičkama v žalostném stavu a prohnilým výfukem a potřeboval prachy, takže ji dal za strop cen, co našel na netu a prodal, ale rozhodně si myslím, že by se dalo najít auto v lepším stavu za méně peněz. Cena spíše odráží, co snese trh, než že by přímo skutečně odrážela stav vozidla. To zejména pro staré vozy. Pro vozy zánovní je to jednoduché. Auto s křišťálovou historií bude mít nejvyšší cenu, ale na to zase stačí obvykle jeden e-mail prodejci, aby se to zjistilo. Odpověď většinou mezi řádky obsahuje "slabinu".
reagovať
Pepe
počet príspevkov1136
dátum registrácie09.05.2007
Streda 24.10.2012 22:15, RE: Ceny
David V napísal:
Lerry napísal:
je pravda, že nejvyšší cena nemusí znamenat nejlepší stav, ale můžu ji automaticky očekávat. Když nebude, můžu se pokusit o adekvátní slevu, nebo vůz prostě nekoupit. Prostě pokud má kupující jakékoli nároky nemůže to hledat v těch nejlevnějších cenách...čím větší nároky tím roste i cenovka.
Ono kolikrát stačí pár škrábanců na karoserii a sem tam bouke a už jde cena rapidně dolů, aniž by se to týkalo podstatných věcí. Ano, nejvyšší cena může znamenat špičkový stav nebo taky pokus majitele o navrácení některých investic, které se mu nevyhly na vozu celkově průměrného stavu. Bohužel pro tohle opravdu neexistuje jednoduché pravidlo. Kamarád prodával Primeru s 200 tisícema , dost havarovanou na zadek (opravenou) a brzdovýma trubičkama v žalostném stavu a prohnilým výfukem a potřeboval prachy, takže ji dal za strop cen, co našel na netu a prodal, ale rozhodně si myslím, že by se dalo najít auto v lepším stavu za méně peněz. Cena spíše odráží, co snese trh, než že by přímo skutečně odrážela stav vozidla. To zejména pro staré vozy. Pro vozy zánovní je to jednoduché. Auto s křišťálovou historií bude mít nejvyšší cenu, ale na to zase stačí obvykle jeden e-mail prodejci, aby se to zjistilo. Odpověď většinou mezi řádky obsahuje "slabinu".


Pravdu díš. Cena je taková, kolik konkrétní člověk položí na stůl. Do té doby si o "ceně vozu" můžeme jen povídat. Když dá někdo za vylítnej pelech 100tKč, tak má cenu 100 tKč. Když dá 50, tak má cenu 50. Tak to prostě je.
reagovať


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.