0
späť
 

diskuze k tématu: Jaký je VW Golf 5 po třech letech provozu?

kategórie zaradenia témy: německá vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 23.06.2008 00:57, edmund
No jo shity, proto jezdím zásadně v kvalitních autech značky opel.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 23.06.2008 06:16, Boha jeho
Tak to nasere, chtít dát 611klacků na auto a koupit koncernový zgarb musí nasrat i přijít líto zároveň! Nicméně pán není ani zdaleka jediný spálený koncernista. Mít stejný výskyt průserů jako WV a Skdoa třeba Fiat, tak to firmu v koncernovejch časopisech roznesou.... . Takový auto je ještě lepší než stříbrná octávka, v TDi, na hlínách a skřídlem, která táhne pěkně vodcpodu a jezdí za 3/100.

Hezký den, pardon, iáááá

Osel,
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 23.06.2008 06:50, RE: edmund
anonym napísal:
No jo shity, proto jezdím zásadně v kvalitních autech značky opel.
Opel a kvalita? Hahahaha.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 23.06.2008 06:55,
Nevím na co si ten majitel VW Golf stěžuje, může bejt rád, že mu to vůbec jezdí. Když mu asi Toyoty nevoní tak ať trpí zmrd.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 23.06.2008 07:03, RE: Boha jeho
anonym napísal:
Tak to nasere, chtít dát 611klacků na auto a koupit koncernový zgarb musí nasrat i přijít líto zároveň! Nicméně pán není ani zdaleka jediný spálený koncernista. Mít stejný výskyt průserů jako WV a Skdoa třeba Fiat, tak to firmu v koncernovejch časopisech roznesou.... . Takový auto je ještě lepší než stříbrná octávka, v TDi, na hlínách a skřídlem, která táhne pěkně vodcpodu a jezdí za 3/100.

Hezký den, pardon, iáááá

Osel,
Koukám že se to tu začalo množit psychopaty nejen na straně recenzentů, ale i přispěvatelů.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 23.06.2008 07:17, RE: bez předmětu
anonym napísal:
Nevím na co si ten majitel VW Golf stěžuje, může bejt rád, že mu to vůbec jezdí. Když mu asi Toyoty nevoní tak ať trpí zmrd.
Jojo zase jeden co si myslel ze koncern je nadevse a ejhle pasticka za 600tkc.................
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 23.06.2008 07:19, RE: bez předmětu
anonym napísal:
Nevím na co si ten majitel VW Golf stěžuje, může bejt rád, že mu to vůbec jezdí. Když mu asi Toyoty nevoní tak ať trpí zmrd.
Kdyz on chtel jezdit autem ne Toyotou. Chapu, ze spousta lidi vlastne nenavidi, bere je jenom jako dopravni prostredek, tak si koupi antiauto Toyotu, ale obcas nekdo chce mit auto, ktere je necim zajimave, kterym je treba i trochu radost jezdit a pak se holt musi podivat jinde. Uprimne receno Toyota ani po tech letech co uz je Golf na trhu nedokazala vyrobit nic co by se priblizilo, alespon na pet delek.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 23.06.2008 07:21, RE: bez předmětu
anonym napísal:
Nevím na co si ten majitel VW Golf stěžuje, může bejt rád, že mu to vůbec jezdí. Když mu asi Toyoty nevoní tak ať trpí zmrd.
Zmrd??? ...Opravdu vyspělá společnost... s touhle mentalitou řeznickejch psů se odeberte prosím někde na sibiř a neotravujte slušné lidi...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 23.06.2008 07:25, RE: bez předmětu
anonym napísal:
Kdyz on chtel jezdit autem ne Toyotou. Chapu, ze spousta lidi vlastne nenavidi, bere je jenom jako dopravni prostredek, tak si koupi antiauto Toyotu, ale obcas nekdo chce mit auto, ktere je necim zajimave, kterym je treba i trochu radost jezdit a pak se holt musi podivat jinde. Uprimne receno Toyota ani po tech letech co uz je Golf na trhu nedokazala vyrobit nic co by se priblizilo, alespon na pet delek.
A tím autem má být Golf?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 23.06.2008 07:34, Smůla
Zmetek, jinak se to nedá nazvat. Zaráží mě ovšem na recenzi, že na jednom místě recenzent poplival geometrii kvůli sjíždění gum a na konci vyzdvihl podvozek, za výborné vlastnosti.
V dnešní době výrobci dělají krok zpět v tom, že nové motory spotřebovávají olej. Podle mě se olej z motoru ztrácet nemá a úbytky litr na 1000 u motorů z 80. a 90. let znamenaly blížící se GO motoru. Dnes to klidně výrobce napíše do manulálu, že úbytek až 1l/1000km není na závadu. Zajímalo by mě, jestli tyto úbytky započítavají i do emisí, když je taková spotřeba oleje běžná věc.
Koupit zmetkové nové auto musí být strašné. Nikdy bych se nesmířil s tím, že jsem si zvolil nové auto, abych se vyhnul u ojetiny problémům a dostal tohle.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 23.06.2008 07:47, RE: bez předmětu
anonym napísal:
Kdyz on chtel jezdit autem ne Toyotou. Chapu, ze spousta lidi vlastne nenavidi, bere je jenom jako dopravni prostredek, tak si koupi antiauto Toyotu, ale obcas nekdo chce mit auto, ktere je necim zajimave, kterym je treba i trochu radost jezdit a pak se holt musi podivat jinde. Uprimne receno Toyota ani po tech letech co uz je Golf na trhu nedokazala vyrobit nic co by se priblizilo, alespon na pet delek.
Toyota je 2 generace napred a jestli se mu neco takoveho stalo tak to o necem svedci -ze ho maji v prdeli at si koupi nove auto za 600t a nebo Skodu kdyz jsou tam tak levne dily VW-the power of dreams
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 23.06.2008 07:53, RE: bez předmětu
anonym napísal:
Toyota je 2 generace napred a jestli se mu neco takoveho stalo tak to o necem svedci -ze ho maji v prdeli at si koupi nove auto za 600t a nebo Skodu kdyz jsou tam tak levne dily VW-the power of dreams
Tou Toyotou o dve generace napred myslite treba Auris aneb zastaralou nepohodlnou predrazenou plecku s nulovymi jizdnimi vlastnostmi, dosti pofidernimi motory a ergonomii ovladani ohrozujici bezpecnost silnicniho provozu? Ne ze bych miloval Golfa, ale nez jezdit Aurisem tak to je snad lepsi i staricky trojkovy Golf.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 23.06.2008 08:09, RE: Smůla
David V napísal:
Zmetek, jinak se to nedá nazvat. Zaráží mě ovšem na recenzi, že na jednom místě recenzent poplival geometrii kvůli sjíždění gum a na konci vyzdvihl podvozek, za výborné vlastnosti.
V dnešní době výrobci dělají krok zpět v tom, že nové motory spotřebovávají olej. Podle mě se olej z motoru ztrácet nemá a úbytky litr na 1000 u motorů z 80. a 90. let znamenaly blížící se GO motoru. Dnes to klidně výrobce napíše do manulálu, že úbytek až 1l/1000km není na závadu. Zajímalo by mě, jestli tyto úbytky za...
Co to tam píše o Long Life oleji a výměně 15 tis. km?
Ten je přece předepsán u variabilních intervalů s max. 30 tis. Je to celé nějaká slátanina.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 23.06.2008 08:18, Že by záměrná antireklama?
anonym napísal:
Co to tam píše o Long Life oleji a výměně 15 tis. km?
Ten je přece předepsán u variabilních intervalů s max. 30 tis. Je to celé nějaká slátanina.
Já bych to tak neprožíval, takovouhle recenzi může napsat kdokoli na jakýkoliv auto, teď jde o to, co je na tom pravdy...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 23.06.2008 08:20, RE: edmund
anonym napísal:
Opel a kvalita? Hahahaha.
víte proč se vyrábí opel ?

Aby ford nebyl nejhorší :)
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 23.06.2008 08:26, RE: Smůla
David V napísal:
Zmetek, jinak se to nedá nazvat. Zaráží mě ovšem na recenzi, že na jednom místě recenzent poplival geometrii kvůli sjíždění gum a na konci vyzdvihl podvozek, za výborné vlastnosti.
V dnešní době výrobci dělají krok zpět v tom, že nové motory spotřebovávají olej. Podle mě se olej z motoru ztrácet nemá a úbytky litr na 1000 u motorů z 80. a 90. let znamenaly blížící se GO motoru. Dnes to klidně výrobce napíše do manulálu, že úbytek až 1l/1000km není na závadu. Zajímalo by mě, jestli tyto úbytky za...
VW Golf a tohle? To se až nechce věřit, že ikona takhle blbne 8-). Ale vážně, jezdím autem negermánského původu, co by mělo dle recenzí atd. žrát i trávu kolem silnice a téct kudy může. A ono ejhle, neteče a ani olej nekonzumuje. Nevím, jestli je v pořádku když motor "žere" i olej, ale litr na 1000 km??? Tak to bych měnil olej po ani ne 5000 km, což je polovina k motoru hodně přátelského intervalu. Jsem přítel svého auta i motoru, ale toto bych nebyl ochoten dělat. U nového o to méně, u nového VW za víc jak 600 tKč už vůbec ne!!!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 23.06.2008 08:30, Pokud dá někdo 600k za koncernový shit
tak asi vydělává peníze i ve spánku. To není můj případ, proto mám japonce a v servisu naříkají, že nebýt garanček a bouraček, tak se neuživí....
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 23.06.2008 08:32, RE: Smůla
anonym napísal:
Co to tam píše o Long Life oleji a výměně 15 tis. km?
Ten je přece předepsán u variabilních intervalů s max. 30 tis. Je to celé nějaká slátanina.
Celé long live výměny jsou slátanina. Pro výrobce/prodejce je to další bombónek na který lze nachytat zázakníka. Po pár letech se příjde na to či ono a z long live je rázem max. 15 tkm, neboli klasika, a to můžu být rád, když nezadřu motor. Nakonec se zjistíte, že vůbec nejlepší je měnit kvalitní olet po 10 tkm a raději ani nepřrmýšlýet nad jinými, "úspornějšími" variantami.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 23.06.2008 08:47,
podle mého názoru je vše způsobeno snahou automobilek ušetřit za každou cenu na výrobních nákladech a dále na poruchovost vozů má vliv moderní technika za každou cenu, která není dostattečně vyzkoušená v praxi a testovacím jezdcem se tak stává zákazník. Také jezdím koncernovými vozy - konrétně mám už třetího seata a nebyl nikdy žádný problém - pouze náplně, kotouče apod. Předchozí cordoba měla 220 tis. km a olej stále vydržel od výměny do výměny a jediná porucha za celou dobu byl vadné čidlo teploty motoru. Takže zvýšená spotřeba oleje u nového motoru myslím svědčí o zmetku - co by člověk chtěl když se golf montuje v mexiku
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 23.06.2008 08:50, RE: Pokud dá někdo 600k za koncernový shit
anonym napísal:
tak asi vydělává peníze i ve spánku. To není můj případ, proto mám japonce a v servisu naříkají, že nebýt garanček a bouraček, tak se neuživí....
Taky mám japonce a v servisu jsem jako doma.....tak nevím...Osobně si myslím že to není o autu, je jedno, jestli je to opel mazda nebo fiat...při koupi nového auta nestačí mít prachy, ale taky notnou dávku štěstí na kus. Posere se každý auto, jen některý jsou tím známější a jiny ne.
reagovať
  1 2 3 ... 10


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.