gablenz napísal:
Problém není v těch penězích, když má někdo 20 let praxe v ježdění, ví, kde ktertý šroubek do kterého modelu dodávala která čínská dětská manufaktura, tak může dobře pojezdit i za 50 tisíc. Já kdysi před xxxx lety koupil faceliftovou Sierru sedan 2.3D za 15 000. Koupil jsem tam jenom baterku Vartu 70 a nové gumy (sloužily ještě u dalšího auta). Posloužila dobře jeden rok a pak šla s poctama na šroťák. Dodnes mám na památku schovanou přístrojovku a volant. Jenomže to jsem já, génius, všemi uznávaný expert na auta, člověk který má obrovské ikfe. U paní to bude mít jiný průběh. Zedník z FFF nebo Jožin z kopřiv jí poradí nějaký super klenot. "Paňý, dyď todlenzto fáro je po duchoci a tam nalejete jenom naftu py*o a jedete." Asi to bude smutné. Takže za padesátku radím nějakou starou leštěnku Felicii po opravdovém důchodci (koupit přímo od něj), a ne domělém AAA důchodci, nebo fakt nějaké Punto. Za pětatřicet pěnez a pár litrů do rezervy. Bohužel za takový kchár bude třeba zaplatit i eko... To do těch 50 pěněz nepočítám. Taky je možné Suzuki Alto. Nebo staré Suzuki Swift, 1.3 jede jak tři HTP i s Goťákem na kapotě. A kdyby byl třeba starý kulatý Colt... A co třeba Hyundai Accent? Znalci ví, že tohle malé auto má vzadu víceprvek a 1.3 má 62 Kw.... jel jsem s tím 175 Km. Všechno to jsou auta, která odrazujou tunery a burany. Soused má právě ten Accent 1.3 (koupený jako nový, teď starý asi 7 let) a najel s ním "strašlivých" asi 30 000 km. Tohle jsou auta, která nemají předchozích 10 majitelů tunerů a jednoho taxikáře. (i když je mi jasné, soudím podle vyjadřování té slečny, že tady jsem to psal všechno zbytečně - tak "ať je to taky hezké" a má to smajlíky na kapotě.)
ty jsi se dal na slohovky, Gáblíku??? no, moc ti to nejde. to bude asi tím ´´ikfe´´ tykfe...
slečně tazatelce bych doporučil Micru, K11, po FL, nejlépe poslední roky výroby, 2000-2002. litrový čtyřválec dokáže jezdit překvapivě svižně a za 5 litrů, a má rozvody řetězem. poslední kusy měly i klimu a 4 pytle, sem tam i ABS. údržba za hubičku, díly na to jsou až nemravně levný. navíc po roce 2000 už je Euro 3, takže bez eko. cena do 40k, takže na základní servis, povko, dálničku a plnou nádrž zbyde dost.