0
späť
 

diskuze k tématu: TÜV Report 2012 - které ojetiny jsou nejspolehlivější?

kategórie zaradenia témy:
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 06.12.2011 12:20, Japan cars
Opět se potvrzuje, že Japonské výrobky přebíjí kvalitativně zbytek světa rozdílem několika tříd jak u nových vozů tak dlouhodobě používaných. Jaký jiný je potřeba důkaz, než tyto testy?!

Hlavně se potvrzuje, že Německé kvantitativní, rádoby manažerské a reprezentativní, horkou jehlou sešité, koncernové VW jebky stojí opravdu za prd!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 06.12.2011 13:00, A je to tu
opět po roce, budem řešit jestli jsou tyhle testy objektivní . No jo, ale to by chtělo znát jaké to jsou ty "vážné závady". Nepracoval někdo u německé STK?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 06.12.2011 13:05, RE: A je to tu
ivan2 napísal:
opět po roce, budem řešit jestli jsou tyhle testy objektivní . No jo, ale to by chtělo znát jaké to jsou ty "vážné závady". Nepracoval někdo u německé STK?
Podle mě drtivá většina aut vyletí na brzdách (nesouměrnost) a podvozku (velké vůle).
Nicméně písnička je to pořád stejná, - na čele Japonsko, Německo, na chvostu jižní Evropa.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 06.12.2011 13:16, RE: A je to tu
David V napísal:
Podle mě drtivá většina aut vyletí na brzdách (nesouměrnost) a podvozku (velké vůle).
Nicméně písnička je to pořád stejná, - na čele Japonsko, Německo, na chvostu jižní Evropa.
Ono je to trochu komlikovanější a komlexnější, neb německá STK řeší i věci u nás nevídané. Jako příklad uvedu test bodu varu brzdové kapaliny - troufám si tvrdit, že 80% aut v ČR by na německé STK propadlo sítem a to nejen na takové "trivialitě".
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 06.12.2011 14:30, RE: A je to tu
ivan2 napísal:
opět po roce, budem řešit jestli jsou tyhle testy objektivní . No jo, ale to by chtělo znát jaké to jsou ty "vážné závady". Nepracoval někdo u německé STK?
Každopádně to mají tamní "STK" výborně podchycené, neb u nás se se standardním autem jezdí na "technickou" až po 4 letech od uvedení nového auta do provozu. Co kontrolujou na dvouletém autě nechápu. Už vůbec ne to, že nějaké auto neprojde... Nožná je to dáno obecně vyšším nájezdem, ale kdo si na porci 50tkm/rok pořizuje Dacii....?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 06.12.2011 15:19, RE: A je to tu
Pepe napísal:
Každopádně to mají tamní "STK" výborně podchycené, neb u nás se se standardním autem jezdí na "technickou" až po 4 letech od uvedení nového auta do provozu. Co kontrolujou na dvouletém autě nechápu. Už vůbec ne to, že nějaké auto neprojde... Nožná je to dáno obecně vyšším nájezdem, ale kdo si na porci 50tkm/rok pořizuje Dacii....?
No je fakt že po německu se loganů prohání docela dost, různý firemní pracovní auta i jako taxiky
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 06.12.2011 15:23, stav km
je složité věřit takové statistice, když průměrný nájezd km je u některých aut velmi nízký, v ČR nereálný. Čím starší vozy, tím větší rozdíl mezi realitou a statistikou. Auta typu Avensis, Accord 8-9let mají cca o 50tkm méně, než se dají běžně koupit, na další jsem se už ani nezaměřoval.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 06.12.2011 15:59, RE: A je to tu
David V napísal:
Podle mě drtivá většina aut vyletí na brzdách (nesouměrnost) a podvozku (velké vůle).
Nicméně písnička je to pořád stejná, - na čele Japonsko, Německo, na chvostu jižní Evropa.
Já jsem třeba přivezl v srpnu jedu 12ti letou jižní evropu na STK a poprvé v životě jsem neztratil ani kytičku. Emise zhruba na 0.6 limitu, brzdy 100 proc, podvozek 100 proc, světla 100 proc... Jenom mi technik šroubovákem doladil jeden světlomet. Taky mě upozornil na pomalu nevyhovující Dunlopy (výdrž 20 000km...).
A to bylo vše!

S dvěma předešlými němci mě chtěli vyhodit, pomohl jen úplatek. Koroze, koroze, koroze na klíčových místech. Hrnky tlumiču, zadní výztuhy, dosedací místa pružin, silná koroze podvozkových částí a předního pomocného rámu, koroze kolem uchycení těchto dílu (v karoserii) Emise 2krát nad limit....
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 06.12.2011 16:01, RE: Japan cars
Jofrey napísal:
Opět se potvrzuje, že Japonské výrobky přebíjí kvalitativně zbytek světa rozdílem několika tříd jak u nových vozů tak dlouhodobě používaných. Jaký jiný je potřeba důkaz, než tyto testy?!

Hlavně se potvrzuje, že Německé kvantitativní, rádoby manažerské a reprezentativní, horkou jehlou sešité, koncernové VW jebky stojí opravdu za prd!
Souhlasím. Mám taky japonce - a nestěžuju si. Ale upřímně řečeno, druhá část tvého příspěvku je prostě stupidní...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 06.12.2011 23:39, RE: Japan cars
A4 napísal:
Souhlasím. Mám taky japonce - a nestěžuju si. Ale upřímně řečeno, druhá část tvého příspěvku je prostě stupidní...
Ale obecně všech japonců se to netýká. Třeba Mitsubishi, Suzuki, Nissan se na špici moc TUV reportu neobjevují. No Nissan šel asi do kopru po tom, co začal spolupracovat s Renaultem. Dodnes si živě pamatuju mou poslední návštěvu v AAA kdy se dealer 5 minut dobýval do Primery P12, protože nefungoval centrál. No pak jsem v recenzích našel že je to relativně častá závada od doby co Nissan začal spolupracovat s Renaultem.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 06.12.2011 23:43, RE: A je to tu
gablenz napísal:
Já jsem třeba přivezl v srpnu jedu 12ti letou jižní evropu na STK a poprvé v životě jsem neztratil ani kytičku. Emise zhruba na 0.6 limitu, brzdy 100 proc, podvozek 100 proc, světla 100 proc... Jenom mi technik šroubovákem doladil jeden světlomet. Taky mě upozornil na pomalu nevyhovující Dunlopy (výdrž 20 000km...).
A to bylo vše!

S dvěma předešlými němci mě chtěli vyhodit, pomohl jen úplatek. Koroze, koroze, koroze na klíčových místech. Hrnky tlumiču, zadní výztuhy, dosedací místa pružin, s...
My nejsme repre vzorek. A jedna vlaštovka jaro nedělá. Já byl s 9-ti letým němcem a emise byly na 0,1 limitu (předpis 0,3 CO a reál 0,023) a ostatní bez ztráty kytičky. Jen mi doseřídili pravé přední světlo, kteeré svítilo moc do země.
Předchozí němec 14 let a měl lehký problém s ručkou a emise s odřenýma ušima, ale taky s vadným čidlem teploty motoru. Dostal jsem to.
A ještě předchozí němec koroze a ručka, ale motor OK a zase jsem to napoprvé dostal, a to měl 17 let.
reagovať
zmazaný používateľ
počet príspevkov20
dátum registrácie24.04.2011
Streda 14.05.2014 20:02, Prius skvělý
V CZ používám dva Priusy II.
Jeden po CZ, příměstsky kolem Prahy a druhým přejíždím CZ-DE. To auto je skvělé a dokonale spolehlivé. Image je nanic... Dříve jsem měl novější modely A6, A8, atd.. Dnes vím jaká to byla hloupost a vyhazování peněz za značkové krámy, které stáli další peníze. V Audi je méně místa na Z sedadlech, v A6 je méně místa u řidiče, proti Priusu :) Kdo by to řekl... Radost z těch aut měl jen stát a ministr financí... spotřební daň. U Priusu nemusím platit silniční daň, pojistka je směšná, pneumatika stojí pakatel, oleje je v motoru cca 3,5L :)

V Německu, při příjezdu k marketu, nebo kde je více lidí si nějaké jedoucí nové A6, BMW a pod. absolutně nikdo nevšimne, je to tam běžné, má to kde kdo. Za Priusem se třeba u přijezdu kolem marketu marketu každý otočí a poslouchá ticho..., až je to nepříjemné. Zastavují se, mají otevřenou pusu a koukají jako tele na nová vrata, že to jede :) V Německu má ale jedinou vadu... není německé...

Spotřebu mám max. 5-5,5 vč. Prahy.
Extrém a možné maximum je 6,5L, při nočních průletech Německem 140-180km/h (měřeno vždy po hladinu, data musíme zadávat do PC)
reagovať
Ne321
počet príspevkov196
dátum registrácie02.07.2013
Piatok 16.05.2014 12:53, RE: Prius skvělý
MG-RR napísal:
V CZ používám dva Priusy II. Jeden po CZ, příměstsky kolem Prahy a druhým přejíždím CZ-DE. To auto je skvělé a dokonale spolehlivé.


Tak na pojizdeni po Praze a kolem ni muze byt ten hybrid celkem v pohode, protoze na to je konstruovan, ale na vetsi dalnicni jezdeni to fakt neni. Jedina vyhoda techle aut a sice spotreba se na dalnici ztrati, protoze zerou stejne jako bezne ctyrvalcove diesely stredni tridy od konkurence, jenze proti te stredni tride nenabidnou takove pohodli a navic maji strasne male nadrze, takze bezne dojezdy kolem tisic kilometru, ktere nabizi dnesni stredni trida jsou pro ne zcela nedosazitelne. A pokud nekam jedu, tak nechci byt kazdou chvili na pumpe.
reagovať


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.