0
späť
 

diskuze k tématu: Hyundai a Kia převálcovaly v Evropě Toyotu

kategórie zaradenia témy: japonská vozidla, korejská vozidla, korejská vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 14.12.2010 10:27, Kdy na to přijdou i Češi?
Korejská auta si už v ničem nezadají se Škodou a VW Gruppe, jsou však nepoměrně levnější. Jsem zvědav, kdy i v Česku skončí přezíravý postoj většiny řidičů ke značkám Hyundai a Kia. Mám se dvěma vozy zn. Hyundai velmi dobré zkušenosti, rozhodně lepší než se Škodou. A jako bonus oceňuji nezájem zlodějů a vandalů.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 14.12.2010 11:47, RE: Kdy na to přijdou i Češi?
donald napísal:
Korejská auta si už v ničem nezadají se Škodou a VW Gruppe, jsou však nepoměrně levnější. Jsem zvědav, kdy i v Česku skončí přezíravý postoj většiny řidičů ke značkám Hyundai a Kia. Mám se dvěma vozy zn. Hyundai velmi dobré zkušenosti, rozhodně lepší než se Škodou. A jako bonus oceňuji nezájem zlodějů a vandalů.
připojuji se. Měl jsem 2 Hyundaje, obou jsem se zbavoval při 250tkm a byl jsem spokojenej rozhodně víc než jsem teď s Octavií I. S Octávkou jsem jel za posledních 5tkm již 2x na laně do servisu. Jo jasně, kde je hodinová sazba za práci a i cena za díly nižší než na Hyundai, akorát že Hyundai vždy všude dojela sama, bez nutnosti lana...
Dále spotřeba.
Hyundai jsem měl 1.8 benzín bez turba 94kW. Spotřeba 7 až 8,5 litrů na 100km. Těch 8,5 je ale již opravdu hodně ostrá jízda.
Octávka je 1.6 benzín 55kW. Spotřeba 7 až 12. Rozhodně lze s Octávkou snadněji jezdit za 12 než s Hyundají za 8,5.
A ne nejsem nějak ostrej řidič.
Hyundai taky nikdo nekrade.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 14.12.2010 16:18, RE: Kdy na to přijdou i Češi?
free78 napísal:
připojuji se. Měl jsem 2 Hyundaje, obou jsem se zbavoval při 250tkm a byl jsem spokojenej rozhodně víc než jsem teď s Octavií I. S Octávkou jsem jel za posledních 5tkm již 2x na laně do servisu. Jo jasně, kde je hodinová sazba za práci a i cena za díly nižší než na Hyundai, akorát že Hyundai vždy všude dojela sama, bez nutnosti lana...
Dále spotřeba.
Hyundai jsem měl 1.8 benzín bez turba 94kW. Spotřeba 7 až 8,5 litrů na 100km. Těch 8,5 je ale již opravdu hodně ostrá jízda.
Octávka je 1.6 ben...
No nevim, korejce sem mel a ted mam Oct II Tdi. Oct je fakt dobry auto o nekolik trid jinde treba proti ceedu. Myslim ze VW Group je o poradny kus cesty napred, asi bych uz znovu do korejce nesel. Soucasna korejska produkce uz skutecne VW dohnala, ale asi tak VW 10 let zpet a svete div se, ono i VW za tech 10 let nejakej progres udelalo. A najet na aute 250 Tkm bez zavaznych zavad je dle me standard v dnesni dobe (a hura, jiz i kia to umi), to ze se neco zavazneho pokazi napr na zminovane OCT pri 150000 na tachometru bych spsi videl jako dusledek toho ze prvnich 300 000km nekdo umazal.
P.s. Rozhodne nejsem skalni priznivec koncernu, je mi vcelku fuk cim jezdim a auta stridam rekl bych velice casto.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 14.12.2010 16:23, RE: Kdy na to přijdou i Češi?
JMT napísal:
No nevim, korejce sem mel a ted mam Oct II Tdi. Oct je fakt dobry auto o nekolik trid jinde treba proti ceedu. Myslim ze VW Group je o poradny kus cesty napred, asi bych uz znovu do korejce nesel. Soucasna korejska produkce uz skutecne VW dohnala, ale asi tak VW 10 let zpet a svete div se, ono i VW za tech 10 let nejakej progres udelalo. A najet na aute 250 Tkm bez zavaznych zavad je dle me standard v dnesni dobe (a hura, jiz i kia to umi), to ze se neco zavazneho pokazi napr na zminovane OCT pr...
Je to hodne kus od kusu, meli jsem toledo, tedy prevleceny VW a najeto mel 250 tis na tachometru, ve skutecnosti asi vice a nikdy se nestalo, ze bych nedojel....vlastne nikdy s zadnym autem se mi nestalo, ze bych nedojel, krome skody 120. Jinak jsem mel fiat Punto, ford mondeo TD, ford mondeo TDCI a ted hondu accord a vsechny tyto atua krome sades dojeli do servisu po sve ose....i kdyz nektera se kazila vice, nektera mene...jine zase stihli ukrast nez jsem ho dal do servisu :)
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 15.12.2010 12:01, RE: Kdy na to přijdou i Češi?
JMT napísal:
No nevim, korejce sem mel a ted mam Oct II Tdi. Oct je fakt dobry auto o nekolik trid jinde treba proti ceedu. Myslim ze VW Group je o poradny kus cesty napred, asi bych uz znovu do korejce nesel. Soucasna korejska produkce uz skutecne VW dohnala, ale asi tak VW 10 let zpet a svete div se, ono i VW za tech 10 let nejakej progres udelalo. A najet na aute 250 Tkm bez zavaznych zavad je dle me standard v dnesni dobe (a hura, jiz i kia to umi), to ze se neco zavazneho pokazi napr na zminovane OCT pr...
očekával jsem že to někdo napíše, že se mi Octavka kazí, protože je to "stočenec z bazaru". Takže, auto má řádně vyplněnou servisní knížku a stav km byl potvrzen i autorizovaným servisním střediskem Škoda. Auto opravdu nemá najeto 300 tis (stočeno na 150), má najeto něco pod 200 tis. a to reálně i na tachometru.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 15.12.2010 12:25, RE: Kdy na to přijdou i Češi?
JMT napísal:
No nevim, korejce sem mel a ted mam Oct II Tdi. Oct je fakt dobry auto o nekolik trid jinde treba proti ceedu. Myslim ze VW Group je o poradny kus cesty napred, asi bych uz znovu do korejce nesel. Soucasna korejska produkce uz skutecne VW dohnala, ale asi tak VW 10 let zpet a svete div se, ono i VW za tech 10 let nejakej progres udelalo. A najet na aute 250 Tkm bez zavaznych zavad je dle me standard v dnesni dobe (a hura, jiz i kia to umi), to ze se neco zavazneho pokazi napr na zminovane OCT pr...
Osobně bych třeba do nového Ceedu asi nešel. Stačí se podívat na www.kia-club.org a hledat Koroze na dveřích. Rez se objevuje už po roce po koupi. Faktem je že tohle se třeba u škodovek co vím nestává.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 15.12.2010 12:29, RE: Kdy na to přijdou i Češi?
free78 napísal:
očekával jsem že to někdo napíše, že se mi Octavka kazí, protože je to "stočenec z bazaru". Takže, auto má řádně vyplněnou servisní knížku a stav km byl potvrzen i autorizovaným servisním střediskem Škoda. Auto opravdu nemá najeto 300 tis (stočeno na 150), má najeto něco pod 200 tis. a to reálně i na tachometru.
Jen pro doplnění.
První cesta na laně byla, když pravděpodobně schnila spona zajišťující spojení 2 plastových dílů a to
- spodní výpustě chladiče a
- výpustného ventilu.
Na Hyundai jsem tehdy zavzpomínal proto, že Hyundai (resp. Mitsubishi od které pochází motor) má výpustný kohout přímo na chladiči.
Blbost, ale tím že veškerá chladící voda v mžiku skončila na silnici se stalo auto nepojízným.
Druhá cesta na laně se mi stala cca o tři dny později. Jel jsem po městském obchvatu a auto náhle přestalo reagovat na plyn a motor se zastavil. Setrvačností jsem dojel na parkoviště benzínky. Zjistil jsem, že z auta teče benzín. Relativně dost (pod autem byla kaluž). obsluha benzínky chtěla volat hasiče. Nakonec se to vyřešilo zasypáním sorbentem. Vada vyla ve vyskočené hadičce přivádějící benzín k (asi) filtru benzínu v motorovém prostoru.
Jo jasně blbůstka. Jenže důsledkem je znehybnění vozu a to nepočítám nebezpečí plynoucí z kaluže benzínu pod autem.

U octávky mne rovněž vadí vrzající a rezonující palubovka z hnusného šedého plastu (mám ještě starou - r.v. 1997). To v Hyundaji mi nic nerezonovalo a palubovka vypadala hodnotněji. Změna ve prospěch škodovky přišla až s faceliftem (r. 2000 ?). Dřív ne. Před faceliftem škodovka dle mne lepší neni.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 16.12.2010 10:50, RE: Kdy na to přijdou i Češi?
Petr S napísal:
Osobně bych třeba do nového Ceedu asi nešel. Stačí se podívat na www.kia-club.org a hledat Koroze na dveřích. Rez se objevuje už po roce po koupi. Faktem je že tohle se třeba u škodovek co vím nestává.
Je otázka, jak moc je tento problém závažný nebo zda jde o "kosmetiku". Je totiž také na zvážení "příplateček" +-200 tisíc za octavii II proti stejně vybavenému ceedu.
reagovať


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.