Utorok 10.09.2013 00:31,
1,0 vs. 1,3
Máme doma 1,3 64 kW r.v. 2008. S autem nebyly dosud žádné problémy. Akorát teď v 60 tisících po 5ti letech servis navrhnul výměnu zadních kotoučů, které jsou orezlé a mají po obvodu drážky (naše auto má nadstandartně stabilizaci podvozku a do těhle aut se dávaly dozadu kotouče místo bubnů).
Na 14 denní dovolené jsem měl Yarise 1.0L 3 válec a dle mě je to taky dostatečná motorizace do města i na okresky a dálnici pro klidné řidiče při dodržování limitů (jezdili sme v tom 4). Pokud je pravda, že se dá řetěz vytahat, tak se domnívám, že paní při nájezdu 5tkm ročně se tento problém netýká.
To co na tomto r.v. Yarisu taky oceňuju je variabilita kufru díky zadním posuvným zadním sedačkám. Pokud vezu víc lidí bez zavazadel, tak posunu sedačky dozadu a zmenším kufr na cca 250L, vzadu je překvapivě dost místa. Když jedu sám a stavím se pro větší nákup, tak posunu zadní sedačky dopředu a zvětším kufr na 360L což je hodnota kufru hatchbacků v nižší střední třídě. Reklamní hláška: Malý velký Yaris se tehdy zakládala na pravdě. I uvnitř se řidič necítí nijak stísněně (mám 176 cm). Bohužel současný Yaris už posuvné zadní sedačky nemá. Tím se z něj stalo tak trochu malé tuctové auto.
reagovať