Tak já na Yaris taky nedám dopustit, alespoň na první generaci, mám rok 2002, 1,4D-4D , jeden z posledních vyrobených v japonsku je to dělník a nezmar, novejch se v ČR prodalo jen pár, ten můj je dotažený z F, určitě stočený (proč by se jinak ztrácela serviska) v roce 2008 jsem ho koupil s 52000km, teď mám 158000km, za celou dobu: měním olej a filtr po 15k km, 2x vzduchovej filtr, 1x destičky, 1x kotouče + destičky, seřídil jsem ruční brzdu, vyměnil jednu H4 žárovku, 1x přední ložisko při 140 000km, 2x čelní sklo a krom toho kapalinu do ostřikovačů 2 sady kol a naftu. Auto vůbec nešetřím, sedačky jsou sklopené hned a pak se do něj dá nasoukat 12 pytlů směsi po 35kg, tlumiče i pera jsou ve vyborne kondici. (ABS má, funguje a nezlobí) Je to druhý auto do rodiny, tak ho musíte brát, není to určený na dlouhý štreky, byl jsem s ním párkrát na jihu Francie a jednou na východu Slovenska, ale to vše bylo z ekonomických důvodů, a nikomu bych nepřál po celodenní jízdě ten těla bol. Ani bych to nikomu nedoporučoval, nenáročný dříč. Jak už tu někdo psal, příště půjdu zase do Yarisu, pokud se mi nebo manželce nepřihodí nějaká nehoda, tak to určitě nebude aktuální generace