0
späť
 

diskuze k tématu: Které nové SUV?

kategórie zaradenia témy: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, japonská vozidla, korejská vozidla, korejská vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 04.10.2006 08:56, Zmatek
Chtelo by to si po sobe clanek precist.Kdyz vyrazujete opla,tak musite vyradit antaru a ne captivu.Prvni odstavec je zmatek.
Nepremyslel jste o octavii 4x4???Jeji nova modifikace Scout vam nabidne spoustu prostoru pro vasi rodinu.A do hor taky vyjedete.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 04.10.2006 09:58, RE: Zmatek
Skoda rulez,,simply clever napísal:
Chtelo by to si po sobe clanek precist.Kdyz vyrazujete opla,tak musite vyradit antaru a ne captivu.Prvni odstavec je zmatek.
Nepremyslel jste o octavii 4x4???Jeji nova modifikace Scout vam nabidne spoustu prostoru pro vasi rodinu.A do hor taky vyjedete.
Haha, zase nějaký "PR manager"!. Škoda octavia a spousta prostoru? Jinak zvenku se mi nejvíc líbí sorento (škoda že v odstavci o něm je vyfocena Sportage), ale z interiéru bych se po... Tak pěkný auto úplně zazděný. Možná než po novém korejci (nic proti) bych radši šilhal po ojeté XC 90 od Volva....
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 04.10.2006 10:12, RE: Zmatek
Skoda rulez,,simply clever napísal:
Chtelo by to si po sobe clanek precist.Kdyz vyrazujete opla,tak musite vyradit antaru a ne captivu.Prvni odstavec je zmatek.
Nepremyslel jste o octavii 4x4???Jeji nova modifikace Scout vam nabidne spoustu prostoru pro vasi rodinu.A do hor taky vyjedete.
Děkuji za upozornění. Nevím proč, ale Antara se mi stále s Captivou pletou
Nevím, ale Octavia mi přišla úplně někde jinde, než jsou tyto SUV vozy, proto jsem jí do výběru nezařadil. To bychom mohli uvažovat i vozech jako jsou Subaru Forester, Outback ...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 04.10.2006 11:01, Esúvéčka
Může mi někdo vysvětlit (racionálně), k čemu jsou esúvéčka dobrá? Teď nemluvím ani o off-roadech, ani o 4x4 Subaru, Suzuki, Š. Octavia a pod. Kdysi kdosi je vtipně popsal jako terénní vozy pro dokonalé asfaltové silnice...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 04.10.2006 14:40, RE: Esúvéčka
watson napísal:
Může mi někdo vysvětlit (racionálně), k čemu jsou esúvéčka dobrá? Teď nemluvím ani o off-roadech, ani o 4x4 Subaru, Suzuki, Š. Octavia a pod. Kdysi kdosi je vtipně popsal jako terénní vozy pro dokonalé asfaltové silnice...
On sám název této kategorie vypovídá "k čemu" jsou dobrá (SUV = Sport Utility Vehicel). Vozy SUV kombinují možnosti využívání vozu v terénu (lehčím) spolu s jízdou po běžných komunikacích. SUV zastoupí běžný vůz a vůz térénní. Často se vyskytují i sedmi-místné verze, které mohou být dobrou alternativou pro početnější rodinu. V pětidvéřovém provedení je k dispozici služný nákladový prostor a o bezpečnosti nemluvě. Navíc v současné době je koupě SUV i taková móda a právě tento segment vozidel zažívá boom.

reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 04.10.2006 16:27,
Ja nejsem ''PR manager''.Mne treba prostor v octavii staci.Myslim samozrejme druhou generaci.
Ale treba subaru forester nebo volvo xc70 taky nejsou spatne volby.
Subaru ma pokrocilejsi pohon vsech kol nez vsechna uvadena SUV dohromady.A to mi nikdo nevymluvi,protoze jsem fanda.Ale taky je cenove jinde a mozna uz se tolik nehodi pro ctyrclennou rodinu.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 04.10.2006 17:21, SUBARU
Pánové,

myslím, že více než neprávem opomíjíte značku Subaru. Model Forester dokáže více než konkurovat vámi zvoleným vozům. Nechci zde prosazovat svou značku, ale myslím, že alespoň za zmínku by tento vůz stál a to i přesto, že se v naftové verzi neprodukuje. Navíc akční nabídky jsou za velmi výhodné ceny...

Mnoho šťastných kilometrů.

S pozdravem Ondřej.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 04.10.2006 17:25, RE: SUBARU
Ondřej napísal:
Pánové,

myslím, že více než neprávem opomíjíte značku Subaru. Model Forester dokáže více než konkurovat vámi zvoleným vozům. Nechci zde prosazovat svou značku, ale myslím, že alespoň za zmínku by tento vůz stál a to i přesto, že se v naftové verzi neprodukuje. Navíc akční nabídky jsou za velmi výhodné ceny...

Mnoho šťastných kilometrů.

S pozdravem Ondřej.
Kdyby nebyla v dotazu podmínka dieselového motoru, určitě by Subaru bylo prvním místě ve výběru. Forester je skvělý.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 04.10.2006 18:20, Captiva?
Dobrý den Petře, na konci článku vylučujete Captivu z tzv.top výběru, přitom o ní v článku v podstatě nic nepíšete, nebo jsem něco přehlédl?
Díky za odpověď
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 04.10.2006 19:29, RE: SUBARU
Petr - TipCars.com napísal:
Kdyby nebyla v dotazu podmínka dieselového motoru, určitě by Subaru bylo prvním místě ve výběru. Forester je skvělý.
S tim dieselem je to fakt.To jsem nejak nevzal v potaz.Ale forester je tak skvelej,ze by mozna pan Pozdena zmenil nazor ohledne motoru,az by se svezl.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 04.10.2006 20:41, Stovečka
Stará dobrá stovečka se vyrovná bez problémů kdejakému SUV, takže mohuli poradit, kupte si stovku, hodte si tam topení z žigula a máte SUV za pár kaček. Vyjedete a přebrodíte témeř cokoliv.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 04.10.2006 23:59, RE: Esúvéčka
watson napísal:
Může mi někdo vysvětlit (racionálně), k čemu jsou esúvéčka dobrá? Teď nemluvím ani o off-roadech, ani o 4x4 Subaru, Suzuki, Š. Octavia a pod. Kdysi kdosi je vtipně popsal jako terénní vozy pro dokonalé asfaltové silnice...
Rád vám vysvětlím mojí situaci (mám Grand Vitaru DDiS). Moje velké hobby je kempování. Mám karavan 1350kg. Když tahám za osobním vozem - problémy s pohonem jedné nápravy (mokrá tráva, sníh apod). Off road nepotřebuji - auto používám hlavně na silnicích. Takže ideální volba? Suzuki - naftový motor o rozumném obsahu, výkonu i točivém momentu, v případě nutnosti redukce (fakt prima věc).
Přitom na silnicích docela dobré jízdní vlastnosti. Takže asi tak...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 05.10.2006 07:06, RE: Captiva?
John napísal:
Dobrý den Petře, na konci článku vylučujete Captivu z tzv.top výběru, přitom o ní v článku v podstatě nic nepíšete, nebo jsem něco přehlédl?
Díky za odpověď
Captivě se příliš v článku nevěnuji, za prvé chybí dostatek informací, za druhé Captivu jsem měl možnost jen krátce prohlídnout a proto chybí praktické zkušenosti. Navíc tuším že se ještě nedostala k prodejcům v dostatečném počtu. Captiva je sestřička Opelu Antara, je pojatá více do komfortu (americky) a nabízí tedy pohodlné svezení. Deiselový čtyřválec nabízí výkon 110 kW / 4000 ot./min. a točivý moment 320 Nm při 2000 otáčkách. Captiva má také jen 5 rychlostních stupňů a je možnost přikoupení třetí řady sedadel (opět vhodné max. pro děti). Ohlášená prodejní cena by měla činit v základní vznětové verzi necelých 770 tisíc Kč.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 05.10.2006 08:13, RE: Esúvéčka
Petr - TipCars.com napísal:
On sám název této kategorie vypovídá "k čemu" jsou dobrá (SUV = Sport Utility Vehicel). Vozy SUV kombinují možnosti využívání vozu v terénu (lehčím) spolu s jízdou po běžných komunikacích. SUV zastoupí běžný vůz a vůz térénní. Často se vyskytují i sedmi-místné verze, které mohou být dobrou alternativou pro početnější rodinu. V pětidvéřovém provedení je k dispozici služný nákladový prostor a o bezpečnosti nemluvě. Navíc v současné době je koupě SUV i taková móda a právě tento segment vozidel zažívá boom.

Vážený příteli, pochopil jsem to tak, že asi jako každý koktejl je dobrý jjen jako jeho nejhorší přísada, esůvéčka jsou hybrid. Ani off-road. ani osobní vůz. Jo, a pak je to móda. Aha, proto jeden můj známý jezdí na golf třílitrovou neforemnou hromadou plechu a druhá známá zase čtyřlitrovou v Chuchli pro rohlíky.
My ostatní, co jezdíme půl roku po sněhu, používáme oktávie a subárka.
P.S. Nic proti off-roadům!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 05.10.2006 17:07, RE: Esúvéčka
watson napísal:
Vážený příteli, pochopil jsem to tak, že asi jako každý koktejl je dobrý jjen jako jeho nejhorší přísada, esůvéčka jsou hybrid. Ani off-road. ani osobní vůz. Jo, a pak je to móda. Aha, proto jeden můj známý jezdí na golf třílitrovou neforemnou hromadou plechu a druhá známá zase čtyřlitrovou v Chuchli pro rohlíky.
My ostatní, co jezdíme půl roku po sněhu, používáme oktávie a subárka.
P.S. Nic proti off-roadům!
By mě zajímalo, jestli za oktávku nebo subárko zapojíš přívěs cca 2,5 t a více
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 05.10.2006 19:09, RE: Esúvéčka
tony napísal:
By mě zajímalo, jestli za oktávku nebo subárko zapojíš přívěs cca 2,5 t a více
Ono je to taky o prioritach.Otazka na pana Pozdenu je,jestli taha prives.Jestli ne,tak mu staci subaru.Vsechna SUV taky nejsou delana na tahani tezkych privesu.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 05.10.2006 21:19, RE: Esúvéčka
tony napísal:
By mě zajímalo, jestli za oktávku nebo subárko zapojíš přívěs cca 2,5 t a více
Maringotka se tahá za traktorem, nebo PV3S, )))
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 28.12.2006 23:58, RE: Esúvéčka
watson napísal:
Vážený příteli, pochopil jsem to tak, že asi jako každý koktejl je dobrý jjen jako jeho nejhorší přísada, esůvéčka jsou hybrid. Ani off-road. ani osobní vůz. Jo, a pak je to móda. Aha, proto jeden můj známý jezdí na golf třílitrovou neforemnou hromadou plechu a druhá známá zase čtyřlitrovou v Chuchli pro rohlíky.
My ostatní, co jezdíme půl roku po sněhu, používáme oktávie a subárka.
P.S. Nic proti off-roadům!
Já beru SUV jako prvek pasívní bezpečnosti. Budu s ním jezdit pomalu a nijak dynamicky. Když ale náhodou potkám Oktávii řítící se proti mně v mém pruhu jen proto, že nezvládla udržet zatáčku, budu mít přece jen trochu lepší pocit. A ta Oktávie se učitě bude ochotněji klidit z mé cesty.
reagovať


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.