Petr S napísal:
Ma007 napísal:
Stále sa mi zdá nájazd 210.000 km na jednu sadu (ešte k tomu 2x prebrúsených) predných kotúčov priveľa. Nehovorím, že jazdím ako svatúšik, ale prasa tiež nie som, i tak mením kotúče po cca 130.000km s druhou sadou platničiek. Možno by ešte 20.000 navyše zniesli spolu s platničkami, ale na tomto akosi neviem / nechcem šetriť.Ešte pozerám, že dovolené opotrebenie kotúčov býva 2mm skoro všade. A verso má max 26mm a min 24mm tak neviem ktoré nové majú 25mm
Na Mazdě 6, kterou jsem prodával po 12 letech se 145 tkm byly přední kotouče pořád původní a protože jsem jezdil na garančky, tak určitě byly v normě, jinak by je servis navrhl vyměnit. Zadní kotouče bylo ale nutné měnit po cca 10 letech.Jinak nelze srovnávat cenu kotoučů na malé auto P207 a velké auto. Kotouče na menší auta jsou menší, tudíž budou levnější. A pokud odchází rychle, tak budou i vyrobeny z levnějšího materiálu.
áno, cenový rozdiel medzi 207 a 407 je 20€ na kotúčoch (ATE, Ferodo, žiadne blatá alá starline) a 20€ na platničkách takže final vidím 180€ vs cca 230€
145 tkm na kotúče je ešte normálne číslo.
Pár rokov dozadu ma po Trenčíne viezol taxikár na passate B5,5 s nájazdom cca 300tkm a chválil ako je to odolné auto, že na nápravách ešte nič nemenil, všetko vrátane tlmičov má pôvodné,...
To auto sa na ceste vlniko jak had, buchotalo odvšadiaľ, čakal som kde odhodí koleso. Takže jazdiť sa dá na akejkoľvej vražde, ale ja do takých áut sadať odmietam.