gablenz napísal:
Nepoznáš víceprvek vzadu? Ale jo... ale jo, kamaráde. Pak byse ty víceprvky nedělaly, kdyby jsi to nepoznal. Když se opravdu hodně zadaří, auto má slušný rozvor, tvar karoserie, optimální kola, rozchod kol....tak se může stát, že i vlečená ramena můžou jezdit slušně...ale pouze na rovném povrchu!!! Už z principu. Na nerovnostech se torzní příčka naklápí a auto skáče... Jedno kolo jde nahoru a hned stlačí to druhé dolů... Musím ale říct, že třeba moje stará Vectra A (torzní příčka) díky celkovému...
Špatně jsem se vyjádřil.Myslel jsem to ze svého hlediska,pr jsem vlastnil minulou generaci Civica s víceprvkem a ted mám tu poslední s torzkou a v běžném provozu člověk ten rozdíl opravdu nemá šanci poznat.Jediný rodíl je,že při projíždění zatáčky na hranici adheze je auto nedotáčivé,zatímco Civic s víceprvkem byl přetáčivý.A jak říkáš,v recenzích nebyl podvozek nového Civica hodnocen nikdy nijak kladně,ale je to dané tím,že ho mnozí odsoudili ještě dřív,než se v autě vůbec svezli a to jen z principu,že torzní tyč je krok zpět a nikdy nemůže být tak dobrá jako multilink,jenže opak je pravdou a realita je taková,že H dokázala udělat kvalitní podvozek i s torzkou a tím a nádrží umístěnou pod sedadlem řidiče docílila neskutečné variability interiéru,rovné podlahy vzadu a velkého kufru.... I stávající 1.8 i-vtec patří k tomu lepšímu,co mezi atmosférami jde pořídit.Vykon 140 ps,dostatečná pružnost,přijatelná spotřeba kolem 7 l...a fádní technika bych neřekl,byly to spíše mouchy z počátku výroby.Já mám model 2010 a naprostá spokojenost! A co se týče 2.0 DOHC i-Vtec 148 kw,dodávaném výhradně v Type R,je opravdu to NEJ mezi ostrými atmosférami.Nádherný zvuk,neskutečně agilní,tahá ochotně téměř od volnoběhu a v 5300 rpm po sepnutí Vtecu se děje peklo až do 8500 rpm!!!Neustálý a okamžitý dostatek výkonu,oproti turbu,které navíc umí každý jouda od koncernu.