0
späť
 

diskuze k tématu: Toyota Avensis - Nedostatkové zboží

kategórie zaradenia témy: japonská vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 06.09.2006 17:32, JO MA PRAVDU
Jo autor ma pravdu do ted stim nic nebylo ted prodavam akorat toho sveho prodavam rv 2001 2.0 vvt-i najeto 136 tis liftback a proc no prece kupuji noveho .
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 22.09.2006 00:21, V zasade souhlasim
Jen bych podotkl, ze brzdy (v pripade kotoucu i vzadu) jsou vice nez dostacujici, sice vice mekke, ale ucinne. Jako optimalni motorizaci bych volil ne 1.6 VVT-i ale 1.8 VVT-i. (rozdil ve spotrebe je minimalni, ale 20Nm navic je znat) I kdyz rada Cechu, kteri kupuji Fabie 1.2 by byli i s 1.6 vice nez spokojeni. Podvozek prenasi relativne vice hluku - zalezi na pneu, nicmene je diky zadnimu duo-linku stabilni. Taky si nekdy rikam, ze to razeni by mohlo mit kratsi drahy. Po strance spolehlivosti OK. Pozor na auta s motory VVTi 1.8 a 2.0 VVTi - kde Toyota kvuli nepresne ovalite pistu menila polobloky motoru. Vetsina majitelu na to byla upozornena a v servisu to vymenili. Motory byly a jsou bezchybne, ale tato chyba zpusobovala nadmernou spotrebu oleje. Sam mam 1.8 VVT-i - velmi pruzny a spolehlivy agregat.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 22.09.2006 01:38,
Musím říct,že s benzínem je to skvělé svezeníčko (myslím 2.0i 16V),ale měl jsem možnost svezení i s naftovou 2.0TD (r.v.98) a to byla přímo katastrofa,ten motor nestačil na tak težké auto,nechápu,jak to jen do tohoto modelu mohli montovat...pravda penzistům,nebo tomu kdo nepotřebuje zrychlovat a nepředjíždí,tomu může (ne)dynamika tohoto motoru vyhovovat,ale předjet přece jen občas potřebuje každý...je pravda,že ani brzdy zrovna příliš neuchvátí,zepár prudších sešlápnutí a byly zvlněné,ale to byl problém myslím jen u vozů z počátku výroby. Jinak se tomuto autíčku nedá mnoho vytknout,pohodlný,prostorný,spolehlivý a s benzínem i náherně svižny..prostě avensis príliš neuchvátí vzhledem,ale o to víc se vryje do srdíčka po svězení...nevím jak je to s nafťáčkem D-4D,ale 2.0TD vskutku raději nebrat.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 22.09.2006 09:35, spotřeba 2.0 94kw
Spotřeba do 9 l? No pravda 7,2 je taky do 9l. Rohodně nepatřím mezi brzdy provozu. Avensis2.0 94kw rv98. před 4 lety koupen 90000km spotřeba spočtena po 5000km na 7,18, nyní 276000 měřena spotřeba na 800km průměr 7,22. pravda více delší trasy, ale že by vvti bral o tolik více? má někdo zkušenost? (jinak jezdím lpg, tam je to 9,5-10)
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 22.09.2006 13:24, RE: spotřeba 2.0 94kw
Jarek napísal:
Spotřeba do 9 l? No pravda 7,2 je taky do 9l. Rohodně nepatřím mezi brzdy provozu. Avensis2.0 94kw rv98. před 4 lety koupen 90000km spotřeba spočtena po 5000km na 7,18, nyní 276000 měřena spotřeba na 800km průměr 7,22. pravda více delší trasy, ale že by vvti bral o tolik více? má někdo zkušenost? (jinak jezdím lpg, tam je to 9,5-10)
S 2,0VVTi jezdím průměr cca. 8 litrů, město si vezme 9,5 až 10 l, ale mimo město není problém jezdit za 6,5 l !!
Horší je to se spolehlivostí - čtyřleté auto a vymeněná skříňka zapalování (přestalo startovat), vyměněná škrtící klapka v motoru, na výměnu jsou vzpěry pátých dveří a teď mi dokonce nesutále svítí kontrloka motoru - v servisu to spravovali už třikrát a myslím, že na nic nepřišli a vždycky jenom smazali chybovou hlášku.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 22.09.2006 19:09, RE: spotřeba 2.0 94kw
Jiri napísal:
S 2,0VVTi jezdím průměr cca. 8 litrů, město si vezme 9,5 až 10 l, ale mimo město není problém jezdit za 6,5 l !!
Horší je to se spolehlivostí - čtyřleté auto a vymeněná skříňka zapalování (přestalo startovat), vyměněná škrtící klapka v motoru, na výměnu jsou vzpěry pátých dveří a teď mi dokonce nesutále svítí kontrloka motoru - v servisu to spravovali už třikrát a myslím, že na nic nepřišli a vždycky jenom smazali chybovou hlášku.
Konečně pořádné vozítko. Poslední dobou to byla samá octávka a němec:)
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 23.09.2006 08:15, ojetiny
...to som si tento rok kúpil časopis Ojetiny úplne zbytočne, všetko je tu ......pro ČR: To jsem si tento rok koupil časopis Ojetiny úplně zbytečně, všechno je zde...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 23.09.2006 21:25, RE: ojetiny
jerry napísal:
...to som si tento rok kúpil časopis Ojetiny úplne zbytočne, všetko je tu ......pro ČR: To jsem si tento rok koupil časopis Ojetiny úplně zbytečně, všechno je zde...
ta kontrolka motoru bude lambda sonda kam jezdis do servisu a kolik mas najeto .Ja mam 138 tis a furt me nic nepotkalo .
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 23.09.2006 21:34, pro redaktory
Toyotacek napísal:
ta kontrolka motoru bude lambda sonda kam jezdis do servisu a kolik mas najeto .Ja mam 138 tis a furt me nic nepotkalo .
Jinac jak muzete napsat problem s vyfukem kdyz jstetestovaly ten zeleny avensis tak mel vyfuk puvodni a to byl 8 let stary .Jinac ja zatim na vsem co jsem mel od toyoty od corolly po avensis tak vyfuk jsem nedelal ani 1 a to se vsechny auto prodavaly po 130 tisicich kilometru . A jeste ty remeny nevym jak jste na to prisly jsou li pouzivany jen originaly tak stim problemy nejsou v servisu jsme se stim nesetkaly aby praskaly rozvodove remeny (jinac kdyz praskne tak se nic nestane je tam dost mezera a ventily se schovaj takze se to nepotka) at jde o corolly cariny a avensise do rv 2000 od 2000 motory vvt-i vse retez
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Nedela 24.09.2006 09:51, RE: pro redaktory
Toyotacek napísal:
Jinac jak muzete napsat problem s vyfukem kdyz jstetestovaly ten zeleny avensis tak mel vyfuk puvodni a to byl 8 let stary .Jinac ja zatim na vsem co jsem mel od toyoty od corolly po avensis tak vyfuk jsem nedelal ani 1 a to se vsechny auto prodavaly po 130 tisicich kilometru . A jeste ty remeny nevym jak jste na to prisly jsou li pouzivany jen originaly tak stim problemy nejsou v servisu jsme se stim nesetkaly aby praskaly rozvodove remeny (jinac kdyz praskne tak se nic nestane je tam dost m...
Tak to by bylo dost smutný, mít problémy s výfukem po 130 tkm. Ještě k tomu u Japonce, to by na.ralo, co? To i taková auta, která se prý nedají co do spolehlivosti s Toyotou srovnat, nemaj problém. Příklad - P 406, 2,0i, r 1999, najeto 209 tkm, výfuk originál. (Jinak taky bez závad, jen jako ojetina o polovinu levnější než Avensis). Jo a prober si I a Y. Dík
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 25.09.2006 23:28, RE: pro redaktory
Toyotacek napísal:
Jinac jak muzete napsat problem s vyfukem kdyz jstetestovaly ten zeleny avensis tak mel vyfuk puvodni a to byl 8 let stary .Jinac ja zatim na vsem co jsem mel od toyoty od corolly po avensis tak vyfuk jsem nedelal ani 1 a to se vsechny auto prodavaly po 130 tisicich kilometru . A jeste ty remeny nevym jak jste na to prisly jsou li pouzivany jen originaly tak stim problemy nejsou v servisu jsme se stim nesetkaly aby praskaly rozvodove remeny (jinac kdyz praskne tak se nic nestane je tam dost m...
S výfukem problémy absolutně nejsou,mám Carinu TD r.v. 96 a ještě originál výfuk,bez známek koroze. Je dělaný z nějakého divného materiálu,kamarád má benzín r.v. 94,něco na výfuku vařil a dost to pěnilo.A přitom to není ani pozink,ani nerez,ani pohliníkované........tak teda nevím.Co se týká rozvodáku,tak jsem si nechal vyměnit po 100 000 km přímo v Toyotě a ve 150 000 se mě to stejně potkalo.Naštěstí se hlava zachránila i když se tam vzpříčila zdvihátka.Každopádně oprava přišla na 30 000 a to jen díky tomu,že jsem si ji už nenechal dělat ve "značkovém" servisu. Ale i přes to,nedám na svoji Carinku dopustit)
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 26.09.2006 11:03, RE: pro redaktory
gogo napísal:
S výfukem problémy absolutně nejsou,mám Carinu TD r.v. 96 a ještě originál výfuk,bez známek koroze. Je dělaný z nějakého divného materiálu,kamarád má benzín r.v. 94,něco na výfuku vařil a dost to pěnilo.A přitom to není ani pozink,ani nerez,ani pohliníkované........tak teda nevím.Co se týká rozvodáku,tak jsem si nechal vyměnit po 100 000 km přímo v Toyotě a ve 150 000 se mě to stejně potkalo.Naštěstí se hlava zachránila i když se tam vzpříčila zdvihátka.Každopádně oprava přišla na 30 000 a to j...
Chci koupit Avensis kombi výbava EXE. s motorem 2.2D4D 150 nebo 177 PC , může mi někdo poradit nebo dohodit tento vůz? Samozřejmě nechci nový.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Nedela 08.10.2006 18:13, 2.0TD
Mam 2.0TD 1998 Sol kombi a urcite to nie je to najlenivejsie auto na ceste. V kazdom pripade, kazdy kto si don sadne je prekvapeny jeho tichym chodom. Pokial viem, vo svojej dobe to bol najtichsi diesel na svete! Kludne si ho kupte, urcite neolutujete, je spolahlivy a kultivovany. Mimochodom, ked som bol pred mesiacom na servisnej prahliadke, mechanik bol 'sokovany' ako auto ide ochotne za plynom... Najazdenych asi 150.000 a zatial odisli 2 veci - elektrika v pristrojovke (druhu som kupil na vrakovisku za 2.000,-) a nedavno odislo lozisko na kompresore klimatizacie. P.S. Co sa tyka pristrojovky, tak bolo vidno, ze nejaky dobrak ju uz otvoril, takze k tym 150.000 km asi treba este hodne pridat
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 27.09.2007 08:16, Toyota
Doma jezdíme všichni na Toyotách a žádný problém.
Yaris 2001, 998, 70 tis km, spotřeba 5,3
Corolla 1998, 1332, 180 tis km, spotřeba 6,2
Avensis 1999, 1598, 280 tis km, spotřeba 7,1
Avensis 2003, 1,8 120 tis km, spotřeba do 8

Dost známých má také Toyotu a nevím o problémech. Neznám všechna data, ale zhruba
Yaris 2002 998 do 100 tis km
Corolla 1997 1332 150 tis km
Corolla 1995 TD 400 tis km
Avensis 2000 2,0 VVTi 300 tis km
Avensis 2000 2,0 VVTi 250 tis km
Avensis 2001 2,0 D4D 350 tis km

Běžná údržba a jen drobné opravy. častěji blbne centrál (mě odešli oba kondenzátory oprava cca 20 Kč) švagr měl problémy s řídící jednotkou.


reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 16.10.2007 15:25, Avensis
Já mám Avensis 2.0 VVti 110 kW. Nevím jak je to s tou spotřebou , ale v měm případě se to pohybuje podle toho jak mám těžkou nohu. Při rozumné rychlosti do cca 140km/h po dálnici /90 okresky a město mě to vychází podle dotankování a počtu kilometrů tak okolo 7.3-7,5l/100km.
Palubní počítač ukazuje vždy více. Také jsem uvažoval o přestavbě na LPG , ale zjistil jsem že tento typ motoru u Avensisu nejde -přímý vstřik paliva do válců- technologie přetsavby k tomuto je podle mých informací snad jen v anglii a nizozemní - cena okolo 80000. Zatím jsem s avensisem neměl žádný z výše zniňovaných problémů. Jezdím pravidelně do servisu a ceny mi připadají podobné jako u jiných značek. Jedinou výtku by jsem měl k tomu, že Avensis nemá podélně nastavitelný volant. P.S. když podržím 3 nebo 4 na 5000ot/min tak to je fofr.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 15.08.2008 19:24, RE: Avensis
anonym napísal:
Já mám Avensis 2.0 VVti 110 kW. Nevím jak je to s tou spotřebou , ale v měm případě se to pohybuje podle toho jak mám těžkou nohu. Při rozumné rychlosti do cca 140km/h po dálnici /90 okresky a město mě to vychází podle dotankování a počtu kilometrů tak okolo 7.3-7,5l/100km.
Palubní počítač ukazuje vždy více. Také jsem uvažoval o přestavbě na LPG , ale zjistil jsem že tento typ motoru u Avensisu nejde -přímý vstřik paliva do válců- technologie přetsavby k tomuto je podle mých informací snad jen ...
Dobrý den, po různých dotazech na různých místech jsem na nic takového nenarazil. Prý tam není problém. Čím jsou tyto motory tak zvláštní, že nejdou přestavět - podle různých lidí, včetně těch z oboru, jde přestavět prakticky všechno.
reagovať


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.