0
späť
 

diskuze k tématu: Toyota Avensis II – jaká je druhá generace nástupce modelu Carina?

kategórie zaradenia témy: japonská vozidla
*autofans*
počet príspevkov159
dátum registrácie21.11.2008
Piatok 01.11.2013 13:00, 1.8 VVTi
1.8 VVti v Avensisu II gen. považuji za optimální volbu, ale je to jedno ale. Doporučuji si vygooglit servisní informaci která už roky koluje po interenetu ohledně série motorů s nadměrnou spotřebou oleje. Myslím, že zlom nastal v polovině roku 2006. Sám mám 2008 a jezdím od výměny do výměny s téměř neměřitelným úbytkem. Jinak je to typická toyota, nezklame a nenadchne. Alespoň, že podvozek je na naše cesty pohodlný a motor umí jezdit v reále kolem 7,5 l/100km /palubní počítač tvrdí o litr méně/. Ještě je problém s předními světlomety - po čase zmatní odrazová plocha uvnitř a auto svítí jen pár metrů - doporučuji vyzkoušet před koupí. Pomůže jen výměna celých světlometů.
reagovať
zmazaný používateľ
počet príspevkov
dátum registrácie
Piatok 01.11.2013 13:48, RE: 1.8 VVTi
*autofans* napísal:
Pomůže jen výměna celých světlometů.

Pomůže i repase světlometu (xenonu) za zlomek ceny nového. U halogenu se vypaluje objímka, tam pomůže jení výměna. Jinak krom toho oleje u 1.8 do roku 2006 nic závažnýho.

Zpracování je určitě lepší u cariny vyrobené v Japonsku než v Anglii a u avensise taktéž z Anglie, který je tam už jen poskládán z dílu z celého světa např. naftový motory z Polska.
reagovať
*autofans*
počet príspevkov159
dátum registrácie21.11.2008
Piatok 01.11.2013 15:44, xenony
Zažil jsem to na vlastní oči a fakt se s tím nedá v noci jezdit víc jak 50km/h. Více info jsem dohledal u konkurence http://www.auto.cz/avensis-toyote-slabnou-xenony-upozornil-autobild-64923
reagovať
romanfu
počet príspevkov2
dátum registrácie05.05.2012
Streda 06.11.2013 19:25, 2.0 valvematic
admin: - smazáno na přání uživatele -
reagovať
A4
počet príspevkov134
dátum registrácie09.05.2007
Štvrtok 07.11.2013 07:41, RE: 2.0 valvematic
romanfu napísal:
- smazáno na přání uživatele -


Jenže háček je v tom, že tenhle motor se do II. generace avensisu nedával, pokud se nepletu. Sem se dával mj. přímovstřikový dvoulitr 108 kW a dvačtyřka 120 kW, ale ta pouze s automatem .
reagovať
karel222
počet príspevkov8
dátum registrácie29.06.2013
Štvrtok 07.11.2013 08:52, 2.0 vvt-i u T25
Nespolehlivější motorizací je 2.0 VVT-i (108 kW,200nM), absolutně bezproblémová motorizace,se spotřebou od 6.5 - 7,5 litru. Jedná se ještě o jeden z posledních poctivejch motorů, žádný turbo, a různý emisní nesmysly.Bezúdržbový rozvody na řetěz co vydrží min 300tkm, zrychlení z 0-100km za 9.5s, co víc si přát.
Stejně dobrej je i slabší motor 1.8 VVT-i ale až od roku 7/2005, do té doby problémy s velkou spotřebou oleje a nutností drahé opravy. Zde je znát nižší točivej moment a ve vyšších otáčkách je motor hlučnější.
Dieselové motory s označením D-CAT nebrat, velmi choulostivá a drahá záležitost, tomu odpovídají ceny dieselů od Toyoty, jako jedna z mála značek má levnější diesely než benzíny, benzínový Avensisy se takřka nedají sehnat.
reagovať
Petr S
počet príspevkov1250
dátum registrácie28.11.2008
Piatok 08.11.2013 02:20, RE: 2.0 vvt-i u T25
karel222 napísal:
Nespolehlivější motorizací je 2.0 VVT-i (108 kW,200nM), absolutně bezproblémová motorizace,se spotřebou od 6.5 - 7,5 litru. Jedná se ještě o jeden z posledních poctivejch motorů, žádný turbo, a různý emisní nesmysly.Bezúdržbový rozvody na řetěz co vydrží min 300tkm, zrychlení z 0-100km za 9.5s, co víc si přát.Stejně dobrej je i slabší motor 1.8 VVT-i ale až od roku 7/2005, do té doby problémy s velkou spotřebou oleje a nutností drahé opravy. Zde je znát nižší točivej moment a ve vyšších otáčkách je motor hlučnější.Dieselové motory s označením D-CAT nebrat, velmi choulostivá a drahá záležitost, tomu odpovídají ceny dieselů od Toyoty, jako jedna z mála značek má levnější diesely než benzíny, benzínový Avensisy se takřka nedají sehnat.


Pokud vím, tak Toyota dodnes nemá žádný benzínový motor s turbem. Aspoň co se týče aut prodávaných v ČR. Totéž i Mazda a Honda.
reagovať
tomaskrtek
počet príspevkov982
dátum registrácie18.03.2008
Piatok 08.11.2013 08:39, RE: 2.0 vvt-i u T25
Petr S napísal:
karel222 napísal:
Nespolehlivější motorizací je 2.0 VVT-i (108 kW,200nM), absolutně bezproblémová motorizace,se spotřebou od 6.5 - 7,5 litru. Jedná se ještě o jeden z posledních poctivejch motorů, žádný turbo, a různý emisní nesmysly.Bezúdržbový rozvody na řetěz co vydrží min 300tkm, zrychlení z 0-100km za 9.5s, co víc si přát.Stejně dobrej je i slabší motor 1.8 VVT-i ale až od roku 7/2005, do té doby problémy s velkou spotřebou oleje a nutností drahé opravy. Zde je znát nižší točivej moment a ve vyšších otáčkách je motor hlučnější.Dieselové motory s označením D-CAT nebrat, velmi choulostivá a drahá záležitost, tomu odpovídají ceny dieselů od Toyoty, jako jedna z mála značek má levnější diesely než benzíny, benzínový Avensisy se takřka nedají sehnat.
Pokud vím, tak Toyota dodnes nemá žádný benzínový motor s turbem. Aspoň co se týče aut prodávaných v ČR. Totéž i Mazda a Honda.


a co Mazda MPS? 2.3 turbo, dává se do šestky, trojky a hlavně to byla jediná motorizace pro starou CX7. a Toyota Celica nebo Supra? mám pocit že i Corolla se dala koupit s turbem nebo kompresorem.
reagovať
Zdeny60
počet príspevkov1248
dátum registrácie08.09.2009
Piatok 08.11.2013 11:20, motory Toyota
Tomaskrtek mě předešel, ano Mazda má divizi Mazda Motor Sport a tam jde o turbem přeplňované agregáty o obejmu 2,3 litru s označením 2,3DISI Turbo a výkou většinou 191kW dle verze.
Jinak k tomu Avensisu: jeto to vynikající auto pro ty, co hledají spolehlivost, kvalitu, odolnost. Bohužel, je to auto, které při řízení nijak nenadchne (ale ani neurazí), kde člověk nezažije žádné emoce za volantem a navzdory vysoké splehlivost bývá v servisu enmile překvapen, což ovšem u japonských vozů nic překvapivého není (když už konečně padnou dovozní cla z JPN-pak by se nám ND na japan cars zlevnily). Jako u všech běžných JPN značek lze na Avensisu najít korozi výfukové soustavy a prvků náprav, ale to je asi tak vše, kastle je na tom dobře, zejména právě ve srovnání s Mazdou, která hnije velmi ochotně napříč typovými řadami. Hledal bych motorizaci 2,0l, je jich málo, ale sehnat se dá. jen je třeba mít stále na paměti, že Avensis je velmi dobré auto a proto je málo důvodů se jej zbavovat. Proto při výběru musí být člověk maximálně obezřetnýa klást si otázku, proč se vůz prodává a co je na něm špatně?
reagovať
ventil123
počet príspevkov2
dátum registrácie08.11.2013
Piatok 08.11.2013 20:52, .....
Vlastnim Corollu r.v. 2000, Avensis má skoro stejný motor s tim olejem u benzinových motorů se to dá podchytit, tim, že se naleje Castrol 10w60, ikdyž 4l oleje stojí kolem 2000Kč, o hodně se to zlepší ta spotřeba, on ten motor taky neni žádný ořezávátko a málo který auto se takovejma motoroma může chlubit. Když jsem to koupil, taky jsem se trápil s olejem lil jsem 5w40, kterou doporučujou u Toyoty a měl jsem cca 500ml na 500Km. Jinak, kdyby někdo opravdu chtěl spolehlivý auto tak doporučuju Carinu nebo Corollu r.v 1998 s těma kulatejma světlama, nežere olej a hned taks e na ní něco nepokazí je to opravdu etalon spolehlivosti a Toyota si na tom asi získala slávu nejspolehlivějšího auta na světě. Nicméně i s novými Toyotami bude člověk spokojenej, když se o to bude trochu starat je s těma autama pak radost jezdit, protože ví, že ho nikde nenechaj, drahých dílů bych se nebál, neni to o nic dražší jak na koncern, navíc ted se zruší clo na JPN výrobky nebo už zrušený je, jednali o tom Japonci s EU.
reagovať
tomaskrtek
počet príspevkov982
dátum registrácie18.03.2008
Sobota 09.11.2013 08:50, RE: .....
ventil123 napísal:
Vlastnim Corollu r.v. 2000, Avensis má skoro stejný motor s tim olejem u benzinových motorů se to dá podchytit, tim, že se naleje Castrol 10w60, ikdyž 4l oleje stojí kolem 2000Kč, o hodně se to zlepší ta spotřeba, on ten motor taky neni žádný ořezávátko a málo který auto se takovejma motoroma může chlubit. Když jsem to koupil, taky jsem se trápil s olejem lil jsem 5w40, kterou doporučujou u Toyoty a měl jsem cca 500ml na 500Km. Jinak, kdyby někdo opravdu chtěl spolehlivý auto tak doporučuju Carinu nebo Corollu r.v 1998 s těma kulatejma světlama, nežere olej a hned taks e na ní něco nepokazí je to opravdu etalon spolehlivosti a Toyota si na tom asi získala slávu nejspolehlivějšího auta na světě. Nicméně i s novými Toyotami bude člověk spokojenej, když se o to bude trochu starat je s těma autama pak radost jezdit, protože ví, že ho nikde nenechaj, drahých dílů bych se nebál, neni to o nic dražší jak na koncern, navíc ted se zruší clo na JPN výrobky nebo už zrušený je, jednali o tom Japonci s EU.


Castrol Edge 10W 60 používám dlouhodobě a litr kupuji za 200,-. jestli vám ho někdo prodává za 500,-/litr tak z vás má legraci.
reagovať
ventil123
počet príspevkov2
dátum registrácie08.11.2013
Sobota 09.11.2013 11:32, RE: .....
tomaskrtek napísal:
ventil123 napísal:
Vlastnim Corollu r.v. 2000, Avensis má skoro stejný motor s tim olejem u benzinových motorů se to dá podchytit, tim, že se naleje Castrol 10w60, ikdyž 4l oleje stojí kolem 2000Kč, o hodně se to zlepší ta spotřeba, on ten motor taky neni žádný ořezávátko a málo který auto se takovejma motoroma může chlubit. Když jsem to koupil, taky jsem se trápil s olejem lil jsem 5w40, kterou doporučujou u Toyoty a měl jsem cca 500ml na 500Km. Jinak, kdyby někdo opravdu chtěl spolehlivý auto tak doporučuju Carinu nebo Corollu r.v 1998 s těma kulatejma světlama, nežere olej a hned taks e na ní něco nepokazí je to opravdu etalon spolehlivosti a Toyota si na tom asi získala slávu nejspolehlivějšího auta na světě. Nicméně i s novými Toyotami bude člověk spokojenej, když se o to bude trochu starat je s těma autama pak radost jezdit, protože ví, že ho nikde nenechaj, drahých dílů bych se nebál, neni to o nic dražší jak na koncern, navíc ted se zruší clo na JPN výrobky nebo už zrušený je, jednali o tom Japonci s EU.
Castrol Edge 10W 60 používám dlouhodobě a litr kupuji za 200,-. jestli vám ho někdo prodává za 500,-/litr tak z vás má legraci.


Prominte, ale legraci mají akorát z vás, protože 1l za 200Kč, to kupujete nějaký pančovaný od Poláků, já to beru z autobenex.cz a když jsem se bavil s tím chlápkem tak říkal že Castrol se dost ředí a pak se prodává za mín, co znám kluky, co vlastní Hondy Civic TypeR, co ho tam lijou taky, tak ho za takovouhle cenu kupují normálně.

reagovať
tomaskrtek
počet príspevkov982
dátum registrácie18.03.2008
Sobota 09.11.2013 14:05, RE: .....
ventil123 napísal:
tomaskrtek napísal:
ventil123 napísal:
Vlastnim Corollu r.v. 2000, Avensis má skoro stejný motor s tim olejem u benzinových motorů se to dá podchytit, tim, že se naleje Castrol 10w60, ikdyž 4l oleje stojí kolem 2000Kč, o hodně se to zlepší ta spotřeba, on ten motor taky neni žádný ořezávátko a málo který auto se takovejma motoroma může chlubit. Když jsem to koupil, taky jsem se trápil s olejem lil jsem 5w40, kterou doporučujou u Toyoty a měl jsem cca 500ml na 500Km. Jinak, kdyby někdo opravdu chtěl spolehlivý auto tak doporučuju Carinu nebo Corollu r.v 1998 s těma kulatejma světlama, nežere olej a hned taks e na ní něco nepokazí je to opravdu etalon spolehlivosti a Toyota si na tom asi získala slávu nejspolehlivějšího auta na světě. Nicméně i s novými Toyotami bude člověk spokojenej, když se o to bude trochu starat je s těma autama pak radost jezdit, protože ví, že ho nikde nenechaj, drahých dílů bych se nebál, neni to o nic dražší jak na koncern, navíc ted se zruší clo na JPN výrobky nebo už zrušený je, jednali o tom Japonci s EU.
Castrol Edge 10W 60 používám dlouhodobě a litr kupuji za 200,-. jestli vám ho někdo prodává za 500,-/litr tak z vás má legraci.
Prominte, ale legraci mají akorát z vás, protože 1l za 200Kč, to kupujete nějaký pančovaný od Poláků, já to beru z autobenex.cz a když jsem se bavil s tím chlápkem tak říkal že Castrol se dost ředí a pak se prodává za mín, co znám kluky, co vlastní Hondy Civic TypeR, co ho tam lijou taky, tak ho za takovouhle cenu kupují normálně.


tak se naučte trochu hledat na netu, litrovka od 190ti korun, čtyřlitrovka od 720,-. originál balené, zapečetěné, nic rozlévaného, od autorizovaných prodejců. kupuji ho v litrovkách, vždy celou krabici, přijde mi zalepená, orig. Castrol, láhve mají hologramy. autobenex ho navíc nemá ani v nabídce, a ostatní oleje má pekelně předražené. vesele si tam nakupujte, v tom vám nebráním. ale pobavil jste mě, to musím uznat. díky.
reagovať
zmazaný používateľ
počet príspevkov
dátum registrácie
Nedela 10.11.2013 20:08, výfuk? olej? světla?
Že vydrží 5 let? Si spadl na hlavu ne?
A spotřeba oleje není z důvodu opotřebování stíracích kroužků, ale ovality válců a mění se celý polomotor.
A vypálená objímka jako strašná závada? Ta se dá pořídit samostatně.
reagovať
tomaskrtek
počet príspevkov982
dátum registrácie18.03.2008
Pondelok 11.11.2013 15:27, RE: .....
ventil123 napísal:
Vlastnim Corollu r.v. 2000, Avensis má skoro stejný motor s tim olejem u benzinových motorů se to dá podchytit, tim, že se naleje Castrol 10w60, ikdyž 4l oleje stojí kolem 2000Kč, o hodně se to zlepší ta spotřeba, on ten motor taky neni žádný ořezávátko a málo který auto se takovejma motoroma může chlubit. Když jsem to koupil, taky jsem se trápil s olejem lil jsem 5w40, kterou doporučujou u Toyoty a měl jsem cca 500ml na 500Km. Jinak, kdyby někdo opravdu chtěl spolehlivý auto tak doporučuju Carinu nebo Corollu r.v 1998 s těma kulatejma světlama, nežere olej a hned taks e na ní něco nepokazí je to opravdu etalon spolehlivosti a Toyota si na tom asi získala slávu nejspolehlivějšího auta na světě. Nicméně i s novými Toyotami bude člověk spokojenej, když se o to bude trochu starat je s těma autama pak radost jezdit, protože ví, že ho nikde nenechaj, drahých dílů bych se nebál, neni to o nic dražší jak na koncern, navíc ted se zruší clo na JPN výrobky nebo už zrušený je, jednali o tom Japonci s EU.

jinak samozřejmě ta rada je nesmysl, pro auta s vysokým nájezdem a vyšší spotřebou oleje je určený tzv. High mileage olej, dělá to Castrol, specifikace tuším 15w40.

reagovať
semi
počet príspevkov2
dátum registrácie10.01.2010
Utorok 12.11.2013 09:46, Diesel 2l 93kw
Zdravím, měl bych dotaz pokud někdo máte toyotu s motorem diesel 93kw, jak jste s ním spokojen, spotřeba apod. A zda má rozvodový řetěz.
Děkuji za odpověď.
reagovať
karel222
počet príspevkov8
dátum registrácie29.06.2013
Utorok 12.11.2013 20:46, náhradní díly / motor 93kW
lidi co blázníte s těma dílama,vždyt je Avensis vyráběnej v Anglii a tudíž 95% dílu pochází z Evropy,středovej panel klima a radio je z Pardubic,čalounění taky od nás.Díly stojí stejně jako na jiný auta,jenom se tolik nekazí jako třeba díly podvozku který většinou vydrží 200tkm a né jako u Passatu 30tkm.
Motor 93kW má řetěz, je to asi jeden z lepších dieselů,ale je třeba si pohlídat zda již má vyměněné těsnění pod hlavou,tato vada potkává dodnes většinu hliníkovejch dieselů od Toyoty vyráběnejch v Polsku,proto jsou u Avensisu velmi levný dieselový motory,lepší volba je starší litinovej motor 85kW původem z Japonska
reagovať


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.