0
späť
 

diskuze k tématu: Toyota Avensis 2,2 D-4D a zkušenosti majitele po 150 tis. km.

kategórie zaradenia témy: japonská vozidla
Zdeny60
počet príspevkov1247
dátum registrácie08.09.2009
Streda 14.11.2012 06:37, Spokojenost nade vše
Není nad to, když auto člověku dělá radost. Zatím je z článku patrné, že je tomu tak i u zmíněné T.Avensis D-4D. A snad ta radost vydrží i nadále, pokud se ke slovu nežačne hlásit "naftový syndrom" - DPF, turbo, vstřiky a EGR. Nedělám si iluze, že Toyotě se toto vše vyhne. A pak bych rád věděl, jak se změní názor majitele. Víme, že servis japonských dýzlů patří mezi ty nejdražší, není li nejdražší vůbec, pokud nepočítám nějaké exotické značky.
Jinak ano, Avensis bylo velice povedené auto pro lidi, kteří potřebovali hodně jezdit a vědět, že většinou vždy dojedou bez problémů.

PS: jen ta spotřeba mi tedy připadá zarážející - za 7,98/100 jezdím s benzínovým 2litrem a trvalým pohonem 4x4. Nafta mi přestává dávat smysl...
reagovať
Pepe
počet príspevkov1136
dátum registrácie09.05.2007
Streda 14.11.2012 07:26, Mřížka
Dané vozidlo "s mřížkou" je přestavba na vůz s odpočtem DPH pro plátce. Jsou zde 2 možnosti: buďto dle VTP jde o vozidlo M1 montážní, a v tom případě máte smůlu, nejde provést (dle legislativy) demontáž (včetně zaslepených oken). Nejspíše jde ale o přestavbu na N1 nákladní, tam lze demontovat přepážku i s foliemi bez problémů na STK. Dále je třeba zkontrolovat zápis v TP ohledně počtu míst, dost často byl odpočet "vykoupen" jedním místem k sezení. Takže pokud je vozidlo 4 místné, v případě obsazení 5 osobami jde o přestupek. Co by se dělo v případě nehody se zraněním si představíte asi sám...
reagovať
Roman AX
počet príspevkov134
dátum registrácie09.12.2011
Streda 14.11.2012 08:07, Stará recenze
Pokud čtu pozorně, tak se jedná o starou recenzi auta z roku 2006 psanou po 2 letech ? Auto je ve skupině N1, ale sorry, jinak mi to nic nedalo. Snad jen, že má uživatel doma přetoyotováno !
reagovať
ctverak
počet príspevkov255
dátum registrácie01.08.2007
Streda 14.11.2012 12:58, RE: Spokojenost nade vše
Zdeny60 napísal:
: jen ta spotřeba mi tedy připadá zarážející - za 7,98/100 jezdím s benzínovým 2litrem a trvalým pohonem 4x4. Nafta mi přestává dávat smysl...


U tohoto typu 130kW motoru nikdy byla spotřeba nic moc. Kolega měl s tímto motorem RAV4 a pod 8l se velmi těžko dostával. Pravděpodobně to souvisí s přítomností katalyzátoru zachycujícím oxidy dusíku, který slabší verze nemají. Mnohem menší spotřebu má 110kW verze tohoa nebo ještě lepší volbou je dvoulitr.
reagovať
rojack
počet príspevkov145
dátum registrácie06.01.2009
Štvrtok 15.11.2012 13:26, Skutečně, mnoho informací v recenzi není
Snad nejvíce mě zaujalo, kolik autor najel kilometrů a jestliže auto kupoval jako nové, proč si bral totálně černá skla vzadu, když je teď z nich nešťastný. Já tedy vůbec nechápu lidi, kteří mají vzadu totálně tmavá skla. Proč?
reagovať
Pepe
počet príspevkov1136
dátum registrácie09.05.2007
Štvrtok 15.11.2012 19:03, RE: Skutečně, mnoho informací v recenzi není
rojack napísal:
Snad nejvíce mě zaujalo, kolik autor najel kilometrů a jestliže auto kupoval jako nové, proč si bral totálně černá skla vzadu, když je teď z nich nešťastný. Já tedy vůbec nechápu lidi, kteří mají vzadu totálně tmavá skla. Proč?


Stačí číst příspěvky pod textem. Nechat si vrátit DPH je silná motivace. Já jen nechápu, proč si mřížku i s tmavými foliemi (imitace plechu=neprůhlednost) po novele toho paskvilu o "nákladních" autech nenechal odstranit. Jde-li o N1, jakože nejspš jo.
reagovať
FiHa
počet príspevkov1
dátum registrácie25.10.2020
Nedela 25.10.2020 23:50, Zatmavená skla
Nevím nevím, Avensisa máme od roku 2008 se zatmavenými okny, ale ven de vidět normálně. Toyota nedělá mřížku, ale fólii která je z každé strany jinak propustná, proto je ven vidět poměrně dobře.
reagovať


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.