0
späť
 

diskuze k tématu: Toyota Avensis 2.0 D4D - první dojmy majitele

kategórie zaradenia témy: japonská vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 29.04.2009 12:30, Aditivum
Super diesel aditiv je opravdu super. Doporučuji všem. Taky ho používám a prokazatelně to motoru prospěje. V zimě rychleji startuje a spotřeba je nižší v mém případě o 0,4l / 100km. Navíc pak opravdu stačí tankovat obyčejnou naftu, tudíž při přinejmenší stejné péči k motoru se dostanete na nižší cenu než když kupujete sůpr trůpr závodnickej diesel.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 29.04.2009 18:58, avensis
Mám na chlup stejného avensise, jen má najeto asi o 30.000 km více. Dvouhmoťák se zatím drží dobře, takže pokud ho už někdo neměnil předtím, než jsem auto koupil, tak docela slušnná výdrž. Nedávno mi začalo strašně vrzat při nižších rychlostech v palubovce, jde mi to hrozně na nervy, vubec nevim co to je. Jinak to aditivum se chystám taky koupit, snad to trochu prodlouží život vštřikům.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 29.04.2009 22:10, Setrvák
Tohle auto jsem měl taky, nyní jezdím novějším modelem. Jinak je to kvalitní auto, ale bohužel jsem s odpruženým setrvačníkem měl taky problém. Jedná se o výrobní vadu, mě odešel ve 115 tis. km. Jinak jsem s tímto autem najel téměř 100 tis. km a kromě výše uvedené závady bez problémů. Dlouhodobou spotřebu jsem měl 6 litrů a ve volantu mi taky vrzalo. Myslím, že jsem to vyřešil namazáním uložení volantu pod palubkou, pak to bylo OK.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 30.04.2009 07:59, RE: Setrvák
martas73 napísal:
Tohle auto jsem měl taky, nyní jezdím novějším modelem. Jinak je to kvalitní auto, ale bohužel jsem s odpruženým setrvačníkem měl taky problém. Jedná se o výrobní vadu, mě odešel ve 115 tis. km. Jinak jsem s tímto autem najel téměř 100 tis. km a kromě výše uvedené závady bez problémů. Dlouhodobou spotřebu jsem měl 6 litrů a ve volantu mi taky vrzalo. Myslím, že jsem to vyřešil namazáním uložení volantu pod palubkou, pak to bylo OK.
A na kolik tě ta oprava setrvačníku vyšla? Měnil si ho pak za levnější jednohmoťák nebo si tam dal zase dvouhmotový? Jednou mě to taky čeká tak sbírám zkušenosti majitelů, kteří už to mají za sebou
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 30.04.2009 08:18, RE: Setrvák
martas73 napísal:
Tohle auto jsem měl taky, nyní jezdím novějším modelem. Jinak je to kvalitní auto, ale bohužel jsem s odpruženým setrvačníkem měl taky problém. Jedná se o výrobní vadu, mě odešel ve 115 tis. km. Jinak jsem s tímto autem najel téměř 100 tis. km a kromě výše uvedené závady bez problémů. Dlouhodobou spotřebu jsem měl 6 litrů a ve volantu mi taky vrzalo. Myslím, že jsem to vyřešil namazáním uložení volantu pod palubkou, pak to bylo OK.
Není to výrobní vada. Je to vlastnost dvouhmotového setrvačníku. Prostě jednoho dne odejde. Někomu při 100 někomu při 300 tis. Záleží na tom jak je auto provozováno. Četnost řazení, styl řazení, podtáčení motoru..... Jinak cena výměny závisí na použitých dílech a servisu. V recenzi je to popsané. Jinak v druhovýrobě se dají sehnat sady, které nahrazují dvouhmoťák jednohmotovým, nezničitelným. Pokud bych počítal stím, že autem ještě nějakých 150 tis najedu, tak bych do toho šel.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 30.04.2009 10:12, bez poruchy?!
Proc je v zahlavi v tabulce uvedeno "Poruchy: zatim ne" kdyz bylo nutne vymenit setrvak? To neni porucha?!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 30.04.2009 11:58, RE: Setrvák
Kepo napísal:
A na kolik tě ta oprava setrvačníku vyšla? Měnil si ho pak za levnější jednohmoťák nebo si tam dal zase dvouhmotový? Jednou mě to taky čeká tak sbírám zkušenosti majitelů, kteří už to mají za sebou
Dával jsem tam jednohmotnostní s odpruženou lamelou. Set vyšel na cca 12000 Kč z autovrakoviště na Kutnohorské. Ale zdaleka to nebylo bez problémů, po první výměně klouzala spojka na 4 a 5 rychlostní stupeň z nižších otáček. Tak jsem to musel nechat rozebrat, zřejmě byl špatný přítlačák, pak to bylo OK. Jinak se auto chovalo dobře, spojka byla měkčí, auto trochu hlučnější při volnoběhu (víc traktor).
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 30.04.2009 12:18, RE: bez poruchy?!
mikes napísal:
Proc je v zahlavi v tabulce uvedeno "Poruchy: zatim ne" kdyz bylo nutne vymenit setrvak? To neni porucha?!
K naší smůle toto opravdu porucha není. Je to jen výměna dalšího dílu z rubriky "Spotřební materiál". Jsem už silně pobouřen tím, kolik a jak drahých součástí se v této kategorii nachází. Ještě že nemám filtr pevných částic, to by mě se záchvatem asi odvezli.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 30.04.2009 13:52, RE: bez poruchy?!
Kačud napísal:
K naší smůle toto opravdu porucha není. Je to jen výměna dalšího dílu z rubriky "Spotřební materiál". Jsem už silně pobouřen tím, kolik a jak drahých součástí se v této kategorii nachází. Ještě že nemám filtr pevných částic, to by mě se záchvatem asi odvezli.
Porucha to je, a ne levna, at si to nekdo soukrome radi do kolonky "spotrebni material" nebo ne. To uz pak muze byt ve spotrebnim materialu zarazene cele auto :o))) Btw, toyote tim delaji celkem medvedi sluzbu, pokud si tady precte nejaky zajemce o Avensis ze to auto poruchy nema, jen sem tam spotrebni material navic za 20-30tis. tak si asi pomysli svoje.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 30.04.2009 14:08, RE: Setrvák
Kačud napísal:
Není to výrobní vada. Je to vlastnost dvouhmotového setrvačníku. Prostě jednoho dne odejde. Někomu při 100 někomu při 300 tis. Záleží na tom jak je auto provozováno. Četnost řazení, styl řazení, podtáčení motoru..... Jinak cena výměny závisí na použitých dílech a servisu. V recenzi je to popsané. Jinak v druhovýrobě se dají sehnat sady, které nahrazují dvouhmoťák jednohmotovým, nezničitelným. Pokud bych počítal stím, že autem ještě nějakých 150 tis najedu, tak bych do toho šel.
S tim nesouhlasim ze to je vlastnost, samozrejme ze zalezi jak se s tim autem zachazi, ale to se tyka cehokoliv v aute. Kdyz nekdo bude radit jako prase pres zuby a prevodovka odejde taky asi nerekneme ze to je vlastnost te prevodovky. Stejne tak turbo. Kdo jezdi jako prase, muze rovnou setrit na nove. Kdo s nim zachazi slusne, najede statisice km bez poruchy.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 01.05.2009 12:39, RE: Setrvák
martas73 napísal:
Dával jsem tam jednohmotnostní s odpruženou lamelou. Set vyšel na cca 12000 Kč z autovrakoviště na Kutnohorské. Ale zdaleka to nebylo bez problémů, po první výměně klouzala spojka na 4 a 5 rychlostní stupeň z nižších otáček. Tak jsem to musel nechat rozebrat, zřejmě byl špatný přítlačák, pak to bylo OK. Jinak se auto chovalo dobře, spojka byla měkčí, auto trochu hlučnější při volnoběhu (víc traktor).
To chce docela odvahu dávat do takového auta použité díly z vrakoviště, do toho bych asi nešel. Ale až se čas současného setrvačníku naplní tak tam plánuju dát taky jednohmotový, nový výjde něco kolem 18 - 20 tisíc, to není zas taková hrůza. Traktoroidní zvuk je u 10 let starého auta vyloženě kosmetická vada, s tím se dá žít
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 01.05.2009 12:43, RE: bez poruchy?!
mikes napísal:
Porucha to je, a ne levna, at si to nekdo soukrome radi do kolonky "spotrebni material" nebo ne. To uz pak muze byt ve spotrebnim materialu zarazene cele auto :o))) Btw, toyote tim delaji celkem medvedi sluzbu, pokud si tady precte nejaky zajemce o Avensis ze to auto poruchy nema, jen sem tam spotrebni material navic za 20-30tis. tak si asi pomysli svoje.
Přesně tak, záleží kdo co považuje za spotřební materiál. Podlě mě je ta vyhlášená toyotovská spolehlivost daná především opravdu brutální výdrží dílů podvozku a poměrně kvalitní, nekazící se elektronikou uvnitř. Nicméně na motoru a převodovém ústrojí se může pokazit uplně všechno, stejně tak jako na každém jiném a záleží to jen a jen na způsobu zacházení.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 04.05.2009 08:25, RE: Setrvák
Kepo napísal:
To chce docela odvahu dávat do takového auta použité díly z vrakoviště, do toho bych asi nešel. Ale až se čas současného setrvačníku naplní tak tam plánuju dát taky jednohmotový, nový výjde něco kolem 18 - 20 tisíc, to není zas taková hrůza. Traktoroidní zvuk je u 10 let starého auta vyloženě kosmetická vada, s tím se dá žít
Jediné, co tam bylo použité byl ten jednohmotnostní setrvačník, což je "hunt" železa, jehož životnost je téměř neomezená, zbytek spojky byl nový a sestavený tak, aby byl použitelný v D4D. Měnil jsem to někdy v roce 2006, kdy tu s tím ješttě tolik zkušeností nebylo a výměna za originál by vyšla asi na 35 tis. Kč.
reagovať


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.