0
späť
 

diskuze k tématu: RECENZE OJETIN: Toyota Avensis třetí generace

kategórie zaradenia témy: japonská vozidla
Citroenak
počet príspevkov727
dátum registrácie13.04.2012
Štvrtok 19.10.2017 22:32, Naftove motory toyota
Nechcem nejako kopat do toyoty, ale ste si isty tym, co tu pisete? Ja mam informacie napr. o praskajucich hlavach atd. Nemal som naftovu toyotu, ale vsade sa da docitat, ze tie motory nie su dobre. Ako potvrdenie by mohlo posluzit aj to, ze toyota, pokial ma pamat neklame, uplne prestala tieto naftaky vyrabat a v novych autach pouziva motory od bmw.
reagovať
Corlis
počet príspevkov135
dátum registrácie14.03.2007
Nedela 22.10.2017 06:27, re:
přidávám se ke kolegovi, já než jsem vybral zafiru, jsem prošel snad uplně vše a nesmírně jsem chtěl toyotu...už z toho důvodu, že corolla sloužila v rodině od roku 98 bez zásadních závad. A chtěl jsem verso se 130kw. Dočetl jsem se přímo tragické recenze, zamačkaných těsněních, výměn polomotorů za ukrutné peníze atd. Tak kde je pravda?
reagovať
zmazaný používateľ
počet príspevkov2
dátum registrácie27.04.2015
Pondelok 13.11.2017 15:15, Toyota - naftové motory
Není to tak hrozné, jak píšete. Motor 2,2 měl problém s tvrdším těsněním pod hlavou, které se u malého procenta motorů muselo měnit, ale většina toyot měla motor 2,0 a ten byl bezproblémový. Sám jsem s ním najezdil ve VERSU 150 000 km bez jakékoli závady. Byl to můj nejlepší diesel jak z hlediska nákladů, tak co se týkalo hlučnosti, nebo výborného zátahu. Předtím jsem měl SANTA FE motor 2,2 a TRAJET motor 2,0 s nájezdy 130 až 150 000 km, takže mohu srovnávat. Jen jsem u VERSA měnil olej každých 15 000 km a ne 30 000 jak bylo v manuálu.
reagovať
Zdeny60
počet príspevkov1249
dátum registrácie08.09.2009
Pondelok 13.11.2017 16:58, RE: re:
Corlis napísal:
přidávám se ke kolegovi, já než jsem vybral zafiru, jsem prošel snad uplně vše a nesmírně jsem chtěl toyotu...už z toho důvodu, že corolla sloužila v rodině od roku 98 bez zásadních závad. A chtěl jsem verso se 130kw. Dočetl jsem se přímo tragické recenze, zamačkaných těsněních, výměn polomotorů za ukrutné peníze atd. Tak kde je pravda?


A velice velké chuti motoru nechat se zanášet karbonem Totéž platí i u Lexusu IS220. Stejné motory.
reagovať


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.