0
späť
 

diskuze k tématu: Toyota Auris 2.0 D-4D - ideální spoření - test spotřeby

kategórie zaradenia témy: japonská vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 03.07.2007 07:31, lepsi reseni
1) koupit starou ojetinu, rozdil v porizovacich nakladech je takovy, ze rozdil ve spotrebe paliva to nedozene ani za 50 let
2) nejezdit autem
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 03.07.2007 07:57, RE: lepsi reseni
anonym napísal:
1) koupit starou ojetinu, rozdil v porizovacich nakladech je takovy, ze rozdil ve spotrebe paliva to nedozene ani za 50 let
2) nejezdit autem
Asi tak nejak.
Zigulik za 5000Kc muze jezdit se spotrebou 10litru a muze ujet asi 300000Km za cenu noveho vozidla, nez se srovna s vozem se spotrebou 5l a ceny vozidla cca 455000Kc. Kdy by to byl rekl.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 03.07.2007 08:57, RE: lepsi reseni
anonym napísal:
1) koupit starou ojetinu, rozdil v porizovacich nakladech je takovy, ze rozdil ve spotrebe paliva to nedozene ani za 50 let
2) nejezdit autem
Tohle auto je asi tak těžké jako můj bývalý Passat B4, s nímž jsem na 53 000 km měl průměrnou spotřebu 4,5 litru. Uznávám, že tento nový motor bude zřejmě přátelštější k životnímu prostředí, také pasivní bezpečnost nového auta bude vyšší, ale pokud jde o náklady (pořízení, údržba, provoz), není co řešit.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 03.07.2007 09:06, opravy
Jo, ty moderní diesely - ať TDI nebo Common Rail - jsou skvělé. Výkonem, spotřebou, točivým momentem - opravdu radost jezdit. A s každým rokem je to lepší. Ale běda, jak se něco pose.e. To je pak ekonomické, to jsou pálky za turba, čidla , elektroniku.......To je radost , jak vám motor škube nebo občas nějak nejede a ani po 20-ti návštěvách různých servisů nikdo není schopen určit závadu, ale každý Vám za pár tisíc něco vymění. Paráda. A to se vyplatí....
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 03.07.2007 09:06, opravy
Jo, ty moderní diesely - ať TDI nebo Common Rail - jsou skvělé. Výkonem, spotřebou, točivým momentem - opravdu radost jezdit. A s každým rokem je to lepší. Ale běda, jak se něco pose.e. To je pak ekonomické, to jsou pálky za turba, čidla , elektroniku.......To je radost , jak vám motor škube nebo občas nějak nejede a ani po 20-ti návštěvách různých servisů nikdo není schopen určit závadu, ale každý Vám za pár tisíc něco vymění. Paráda. A to se vyplatí....
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 03.07.2007 10:16, parada
tomu konecne rikam naftak, celkem slusne papirove vykony pro beznou jizdu a spotreba srovnatelna s legendarnimi TDI 66 a 81kw. Doted vetsina commonrailu jezdila s pomerne vysokou sptorebou a byli dost nachylne na naftu a pak kdyz sli vstriky do kytek diky nafte, nebo jen diky unave po cca 200 tis km tak to bylo hodne drahy. Ale tyhle japonsky naftaky jsem neslysel, ze by meli problemy jako treba TDCI, ale je pravda, ze se mluvi jen o TDCI jako o problemove nafte, jak to je s konkurenci treba BMW, Mercedes, PSA atd maji taky problemy se vstriky nebo ne?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 03.07.2007 10:29, Auris je ergonomický zmetek
Podívejte se na fotku toho středového panelu. Pak jděte a sedněte si dovnitř. Pravá noha, na rozdíl od levé, nebude mít prakticky žádný prostor! Budete tam doslova uskřípnuti zprava. Auris je ergonomický zmetek!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 03.07.2007 11:28, Pro odlehčení
Přátelé, jen tak něco pro odlehčení - polská autoškola a blond dívka - ideální spojení :o)

http://www.youtube.com/watch?v=Hp0dMN3CuK8
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 03.07.2007 11:37, To už hej
Tak takéto auto by som chcel mať doma v garáži..
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 03.07.2007 11:37, To už hej
Tak takéto auto by som chcel mať doma v garáži..
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 03.07.2007 13:22, Tomáš Marný
Pan Petr Šikl aťsi měří hausnumera jaká chce (kdyby takhle měřil na univerzitě tak ho vyrazí ze cvičení natotata), pojem stochastičnost taky asi v životě neslyšel. Mně je to celkem jedno, škoda že tyhle rádobyměření řada lidí nekriticky žere. Ale to je život.

Jinak pro ty přemýšlivější - všimněte si, že Auris má najeto už skoro 16 000 km, na roudíl od řady testovaných aut která byla skoro záběhu.

Tomáš Marný

reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 03.07.2007 15:05, lepsi reseni
uz vidim jak ten tvuj zigulik za 5000 ujede 300000 km
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 03.07.2007 17:17, RE: lepsi reseni
anonym napísal:
uz vidim jak ten tvuj zigulik za 5000 ujede 300000 km
Chvíľku im to trvalo, ale už aj japonci vedia robiť turbodiesle a hneď jedne z najlepších. Tiež som nepočul že by sa srali, predsa len Honda a Toyota už nejaký ten pátek common- rail diesly vyrába a nepočul som o žiadnych vážnych závadach ako tomu bolo u HDi, TDi alebo DCi, TDCi....ešte vyrobiť pár šestivalcov v TD a budú 1*.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 03.07.2007 22:24, RE: lepsi reseni
anonym napísal:
Chvíľku im to trvalo, ale už aj japonci vedia robiť turbodiesle a hneď jedne z najlepších. Tiež som nepočul že by sa srali, predsa len Honda a Toyota už nejaký ten pátek common- rail diesly vyrába a nepočul som o žiadnych vážnych závadach ako tomu bolo u HDi, TDi alebo DCi, TDCi....ešte vyrobiť pár šestivalcov v TD a budú 1*.
Japonci měli vždycky nejlepší benzínové motory (myslím auta pro běžný provoz) pak se všichni začali orientovat na diesel. Japonci diesel moc neuměli, pak zjistili,že svět si ho žádá a nyní mají i nejlepší diesly. Japonská auta mají spoustu kritiků, většinou lidí, kteří je nikdy neměli a vadí jim ,že jdou tak rychle dopředu, jsem zvědav, jestli tito lidé někdy uznají, že mleli nesmysly o drnčivých interiérech a kvílejících motorech. Já jsem jel nedávno fábií HTP a tam toto docela platilo, ale například v Yarisu jsem nic takového nezaznamenal.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 05.07.2007 21:32, RE: lepsi reseni
anonym napísal:
uz vidim jak ten tvuj zigulik za 5000 ujede 300000 km
hm
reagovať


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.