[1.4-1.6 yamaha1.8-2.0 mazdatedy japonske motory ktere vetsinou nemaji tvrzena sedla ventilu, ale pokud je to original Ford LPG - 1.6tivct nebo 2.0i tak je tam sance ze Ford daval tvrzena sedla pro LPG, jako napr SubaruJenomze LPG na dalnici (v otackach) moc hreje (svody, kat
), takze je nutne to chladit co se deje, pokud spravne vim, privstrikovanim benzinu (neco jako ma 8V 1.2TSI nad 135kmh)
Chtělo by to číst - výše je psáno, že motor byl přestavěn dodatečně, takže originální hlavu pro LPG používanou při tovární zástavbě LPG nejspíše nemá.
Zbytek jsou bludy:
- LPG má vyšší teplotu spalování vždy (nejen "v otáčkách"), proto se také auta s LPG rychleji zahřejí na provozní teplotu,
- u TSI je stejně jako u ostatních přímovstřikových motorů vstřikován benzín neustále (průměrně každý 10tý vstřik) z důvodu chlazení vstřikovačů, i tak ale existuje značné riziko jejich zničení. Proto je nepovažuji za vhodné pro přestavbu na LPG. Výrobci nejspíše také ne, neboť žádná automobilka "tovární" přestavbu LPG pro přímovstřikový motor nenabízí.