0
späť
 

diskuze k tématu: Offroad za 100 tisíc korun - Suzuki Jimny nebo Pajero Pinin?

kategórie zaradenia témy: japonská vozidla, japonská vozidla
HoNZA
počet príspevkov248
dátum registrácie28.04.2008
Piatok 27.01.2017 12:41, Jimny
Zdravím

vzhledem k použité technice bych volil Suzuki Jimny - ač postavou malé auto, je to pravověrný offroad s trvanlivou technikou. Motor je živý a nepřekvapí nějakou záludností, servis je únosný a dá se s ním užít velká švanda. Mitsubishi má složitější techniku, motory GDI a v terénu není ani zdaleka tak obratné jako Jimny. Ke cti je mu ale potřeba říct, že je to podstatně pohodlnější, výkonnější a prostornější auto. Servis ale není tak vstřícný.
Jestli jezdíte lovit, tak je jimny rozhodně šikovnější volbou.
reagovať
brin
počet príspevkov727
dátum registrácie28.03.2011
Piatok 27.01.2017 14:26, Jimny
Jezdil jsem a je to v podstatě nezničitelný vůz. A opravy jsou obvykle v duchu vyčištění, zpravidla není třeba nic měnit. S dobrými pneu projede naprosto všude.
reagovať
Corlis
počet príspevkov135
dátum registrácie14.03.2007
Piatok 27.01.2017 16:40, re:
souhlasím, Jimny je pravá volba. Kdysi měl kamarád Samuraie na ostrahu elektrárny, pak měnili za Jimnyho. Neskutečné, co ta auta vydržela, v jakých hrozných podmínkách za jakýchkoliv povětrnostních podmínek jezdila kolem dokola v rozbahněném terénu. Sám si ho dokonce přivezl ze zahraničí pro svou potřebu.
reagovať
HoNZA
počet príspevkov248
dátum registrácie28.04.2008
Piatok 27.01.2017 17:09, upozornění
U Jimnyho se vyhněte dieselu je to 1.5 od renaultu a tady nedávala nikdy smysl, navíc má spoustu much - i fatálních. Úpravy zvyšující spolehlivost dieselu se udály o dost později a do jimnyho se nikdy nemontovaly...
reagovať
Arthuro
počet príspevkov82
dátum registrácie11.06.2013
Piatok 27.01.2017 20:34, Daihatsu Terios / Fiat Panda 4x4
Nevím, jestli jsi ho již úmyslně vyřadil, nebo sis prostě jen nevzpomněl,
ale do této skupinky - "mini-offroad / mini-SUV" bych ještě zařadil Daihatsu Terios.
Upřímně řečeno, nemám s žádným s těchto vozů zkušenost, tak nebudu ani žádný doporučovat, ale jen doplním jako téma k zamyšlení, či sehnání si dalších informací..
Daihatsu bych se, i přes jeho menší známost, nebál. Je to "čistokrevný" Japonec, součást Toyoty, takže o kvalitu nebo spolehlivost nemusíš mít strach. Výhodou oproti Jimnymu jsou patery dveře.

Ač se to nezdá, téměř neskutečné věci zvládla v terénu Panda 4x4, hlavně ta hranatá, třídveřová, 1.generace, na tu ale v Čechách již jen tak nenarazíš,pokud bys byl ochoten vypravit se do Rakouska nebo Itálie, tak je situace trošku jiná a určitě by sis i vybral, novější CrossPanda, vycházející z Pandy 2. generace, byla spojena vždy s naftou a cca. 100 tkč by na ní zcela jistě nestačilo, verze Panda 4x4 Climbing sice není SUV, špatná asfaltka, polňačka nebo lesní cesta by mu, vzhledem k vyšší světlé výšce a malému rozchodu a rozvoru, určitě velký problém nedělala..

Ciao,
Arthuro

reagovať
Roman AX
počet príspevkov134
dátum registrácie09.12.2011
Sobota 28.01.2017 17:06, RE: Daihatsu Terios / Fiat Panda 4x4
Arthuro napísal:
Nevím, jestli jsi ho již úmyslně vyřadil, nebo sis prostě jen nevzpomněl, ale do této skupinky - "mini-offroad / mini-SUV" bych ještě zařadil Daihatsu Terios. Upřímně řečeno, nemám s žádným s těchto vozů zkušenost, tak nebudu ani žádný doporučovat, ale jen doplním jako téma k zamyšlení, či sehnání si dalších informací..Daihatsu bych se, i přes jeho menší známost, nebál. Je to "čistokrevný" Japonec, součást Toyoty, takže o kvalitu nebo spolehlivost nemusíš mít strach. Výhodou oproti Jimnymu jsou patery dveře.Ač se to nezdá, téměř neskutečné věci zvládla v terénu Panda 4x4, hlavně ta hranatá, třídveřová, 1.generace, na tu ale v Čechách již jen tak nenarazíš,pokud bys byl ochoten vypravit se do Rakouska nebo Itálie, tak je situace trošku jiná a určitě by sisi vybral, novější CrossPanda, vycházející z Pandy 2. generace, byla spojena vždy s naftou a cca. 100 tkč by na ní zcela jistě nestačilo, verze Panda 4x4 Climbing sice není SUV, špatná asfaltka, polňačka nebo lesní cesta by mu, vzhledem k vyšší světlé výšce a malému rozchodu a rozvoru, určitě velký problém nedělala..Ciao,Arthuro


Panda II 4x4 je i v benzínu a je i tady na Tip Cars za necelých 100 tisíc.

reagovať
Arthuro
počet príspevkov82
dátum registrácie11.06.2013
Sobota 28.01.2017 21:04, RE: Daihatsu Terios / Fiat Panda 4x4
Roman AX napísal:
Arthuro napísal:
Nevím, jestli jsi ho již úmyslně vyřadil, nebo sis prostě jen nevzpomněl, ale do této skupinky - "mini-offroad / mini-SUV" bych ještě zařadil Daihatsu Terios. Upřímně řečeno, nemám s žádným s těchto vozů zkušenost, tak nebudu ani žádný doporučovat, ale jen doplním jako téma k zamyšlení, či sehnání si dalších informací..Daihatsu bych se, i přes jeho menší známost, nebál. Je to "čistokrevný" Japonec, součást Toyoty, takže o kvalitu nebo spolehlivost nemusíš mít strach. Výhodou oproti Jimnymu jsou patery dveře.Ač se to nezdá, téměř neskutečné věci zvládla v terénu Panda 4x4, hlavně ta hranatá, třídveřová, 1.generace, na tu ale v Čechách již jen tak nenarazíš,pokud bys byl ochoten vypravit se do Rakouska nebo Itálie, tak je situace trošku jiná a určitě by sis i vybral, novější CrossPanda, vycházející z Pandy 2. generace, byla spojena vždy s naftou a cca. 100 tkč by na ní zcela jistě nestačilo, verze Panda 4x4 Climbing sice není SUV, špatná asfaltka, polňačka nebo lesní cesta by mu, vzhledem k vyšší světlé výšce a malému rozchodu a rozvoru, určitě velký problém nedělala..Ciao,Arthuro
Panda II 4x4 je i v benzínu a je i tady na Tip Cars za necelých 100 tisíc.


Myšleno CrossPanda, ta byla jen v naftě a 100 tkč by opravdu nestačilo, "normální / silniční" Panda 4x4 v benzínu samozřejmě ano, za 100 tkč, možná, ale to nejlepší má už určitě za sebou, ale to asi všechny auta v této cenové kategorii...

Ciao, Arthuro
reagovať
Kojot027
počet príspevkov111
dátum registrácie02.01.2011
Utorok 31.01.2017 13:18, Pinin / Jimmy
Pinin 4x4 je celkem dost velké auto má 5x dveře a v benzínu se dodávalo pokud vím jen s 1,8. Tenhle motor mělo Mitsubitshi snad ve většině vozidel kam se dla nacpat a dle všech informací je to celkem držák, který začíná mít problémy se spotřebou oleje až kolem 200 - 250 tis km. Pokud budou cestovat v autě víc než dva lidi bral byl Pinin. Už jen kvuli komfortu nastupování atd. Bohužel tohle auto rezne a to hlavně za lemy blatníků. Ale za 100 tis bude tak 15 let staré a bude se s tím člověk muset smířit. Zatímco Jimmy je malé agilní ale pouze pro dva lidi. U nás s tím jezdí hlavně myslivci a kupují si ho po předchozí zkušenosti se S. Samuraj. Pohodlné moc není, ale prostupnost terenem je exelentní.
reagovať
HoNZA
počet príspevkov248
dátum registrácie28.04.2008
Štvrtok 02.02.2017 18:50, Pinin
Pinin se dělal se třemi motory - 1.8 Mpi /84 kW/, 1.8 GDI 88 kW a 2.0 GDI 94 kW. Motory GDi mají přímý vstřik a po letech bude nejlepší volbou to MPi, protože 15 let starý přímovstříkový motor nebude mít kondice na rozdávání vzhledem k provozu v režimu "šetříme na všem". Karoserie rezne, ale u jimnyho to nebude asi po těch letech provozu off-road lepší. vzhledem k jednoduchosti techniky je jimny lepší volbou.
reagovať
Kojot027
počet príspevkov111
dátum registrácie02.01.2011
Nedela 05.02.2017 15:44, RE: Pinin
HoNZA napísal:
Pinin se dělal se třemi motory - 1.8 Mpi /84 kW/, 1.8 GDI 88 kW a 2.0 GDI 94 kW. Motory GDi mají přímý vstřik a po letech bude nejlepší volbou to MPi, protože 15 let starý přímovstříkový motor nebude mít kondice na rozdávání vzhledem k provozu v režimu "šetříme na všem". Karoserie rezne, ale u jimnyho to nebude asi po těch letech provozu off-road lepší. vzhledem k jednoduchosti techniky je jimny lepší volbou.


2.0 GDI? Tak to mám asi mezery... nikdy jsem o tom neslyšel že by to mělo tento motor. Možná proto, že to bylo naprosto minoritní. 1.8 určitě MPI o 1,8GDI není dobré uvažovat zanáší se karbonem. A popravdě v Pininu jsem se s ním také nepotkal. Zato Carisma co měl kolega ho potrápila dost..
reagovať
warrant
počet príspevkov15
dátum registrácie18.04.2017
Utorok 18.04.2017 12:50, gdi / mpi
u GDI je možné zaslepení EGR ventilu a vypojení vysokotlakého čerpadla. Pak to funguje jako MPI.
Rozdíl ve spotřebě nepoznatelný.
reagovať


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.