Mám Subaru Outback 2,5i ve výbavě Confort od roku 2010. Pro nepolapené uvádím pár faktů :
2 x nové řízení 2 týdny odstaveno v servisu
na 40 000 km nová převodovka CVT (6 týdnů bez auta)
když mi kuna prokousala hadici chlazení, čekal jsem na ni 4 týdny totéž na hadici od klimatizace, prý Subaru Evropa nedrží všechny díly ( ty z Japonska asi vezou na koni.) .
Na 200 tis km (tedy po ujetí 160 tis, km po výměně celé převodovky) odešel měnič CVT a rozvaděč (mozek) , cena opravy 120 tis, 5 týdnů
Na 230 tis km (tedy po ujetí 190 tis, km po výměně celé převodovky)odešlo čerpadlo a došlo k poškození mazacích tyček, nadměrné opotřebení řetězu a poškození vodících lišt. cena opravy 80 tis, předpokádám 4 týdny, momentálně je to v servisu (servisu předcházel 2x odtah, protože se závada projevovala až po ohřátí oleje v převodovce)
Technici v Praze i v Německu prý tvrdí, že CVT převodovky mění celé - neumí to opravit, cena nové převodovky 17 tis EUR, Subaru neškolí v rámci úspor personál ?
Takže auto za milion, od 08/2010 z důvodu závad na převodovce a nedostupných dílů cca 25 týdnů v servisu, náklady s odtahy a náhradními vozidly cca 250 tis Kč.
LIDI , DEJTE NA TYTO ČLÁNKY A KUPTE SI TO JAKO JÁ, BUDEME SE NAVZÁJEM NADŠENĚ ZDRAVIT
)))))))))))))))))))))))
S POZDRAVEM
BERNÁT