0
späť
 

diskuze k tématu: Subaru Legacy 2.5 Lineartronic - pan dokonalý?

kategórie zaradenia témy: japonská vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 24.02.2010 06:23, Konečně zase pořádné auto!
Je to tak, Subaru je prostě odpradávna poněkud zvláštní značka. Není to auto pro každého, Napřed musí chytit za srdce a pak už to většinou je láska na pořád. K autu Subaru si musí člověk najít cestu.

Pravda je )aspoň pro mě), že předchozí generace Legacy/Outback se mi líbila více. Ideální by bylo, kdyby do předchozí karoserie šla naroubovat současná technika. Ale i tak SUbaru v předchozích modelech nabízí nadpůrměrnou technickou úroveň, pohodlí při cestování a neotřely vzhled.
Já mám Subaru rád a musím říct, že stále mu více více přicházím na chuť a jsem ochoten mu tolerovat i některé nedostatky. A to obzvláště po letošní zimě, kdy mě Legacy přesvědčilo, že to byla správná volba.
Uvidíme, jak si budou v prodeji tyto jnové modely stát. Mají totiž dost vysoko nastvaenou laťku v podobě své vlastní přeechozí generace.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 24.02.2010 09:25, RE: Konečně zase pořádné auto!
Zdeny60 napísal:
Je to tak, Subaru je prostě odpradávna poněkud zvláštní značka. Není to auto pro každého, Napřed musí chytit za srdce a pak už to většinou je láska na pořád. K autu Subaru si musí člověk najít cestu.

Pravda je )aspoň pro mě), že předchozí generace Legacy/Outback se mi líbila více. Ideální by bylo, kdyby do předchozí karoserie šla naroubovat současná technika. Ale i tak SUbaru v předchozích modelech nabízí nadpůrměrnou technickou úroveň, pohodlí při cestování a neotřely vzhled.
Já mám Subaru rád...
Co udělá Subaru, když mu na sněhu dáš plný? Mám audinu a zadek ustřelí jak u BMW...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 24.02.2010 11:42, RE: Konečně zase pořádné auto!
Reno napísal:
Co udělá Subaru, když mu na sněhu dáš plný? Mám audinu a zadek ustřelí jak u BMW...
V zimě jsem jezdil parkrát otcovu 530Xd a při plném plynu na sněhu letí kupředu i s vypnutym DTC.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 24.02.2010 12:48, RE: Konečně zase pořádné auto!
Valnoha napísal:
V zimě jsem jezdil parkrát otcovu 530Xd a při plném plynu na sněhu letí kupředu i s vypnutym DTC.
myslel jsem klasický zadohrab...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 24.02.2010 12:59, RE: Konečně zase pořádné auto!
Reno napísal:
myslel jsem klasický zadohrab...
A já zys myslel že je řeč o 4x4 když původní doatz byl směřovanej k subaru a tvoje Audi bude taky patrně quttro
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 24.02.2010 13:01, RE: Konečně zase pořádné auto!
Reno napísal:
Co udělá Subaru, když mu na sněhu dáš plný? Mám audinu a zadek ustřelí jak u BMW...
Mam Mazdu 6 a Yarise (obe s ESP a ASR) a obe auta na snehu pod plnym plynem normalne jedou tam kam ukazuje volant (i v zatacce). Ale asi tu resite 4kolky ze?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 24.02.2010 13:26, RE: Konečně zase pořádné auto!
Petr S napísal:
Mam Mazdu 6 a Yarise (obe s ESP a ASR) a obe auta na snehu pod plnym plynem normalne jedou tam kam ukazuje volant (i v zatacce). Ale asi tu resite 4kolky ze?
Jak jsi spokojeny s Mazdou 6? Uvazuju o jeji koupi a hledam co nejvic info.Muzeme to probrat tady nebo pres email zeneva@centrum.cz , pokud by Ti to nevadilo
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 24.02.2010 13:39, výfuk
pěkné vozidlo ale co ten rezavej výfuk?to snad na novým autě nemá co dělat!co teprve po 5 letošních zimách!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 24.02.2010 13:53, Haldex
Pochopil jsem to spravne, ze 2.0l je spojen s 4x4 typu haldex?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 24.02.2010 14:58, redaktorovi
Kam mi paměť sahá, tak na sedan se zadní stěrač nemontuje. Ne že by to nešlo, ale jednak je okno většinou poměrně krátké a klasický stěrač by setřel stejně jen malou část a také by rameno zasahovalo do prostoru víka kufru, což by taky docela vadilo. Takže napsat do výtek za první odstavec jako mínus, že chybí zadní stěrač, to mi přijde na motoristického redaktora až nepatřičné.

A taky napsat, že tříprostorové uspořádání deklasuje využití kufru, je taky divné, spíš by se hodilo, že to omezuje nakládání rozměrnějších předmětů.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 24.02.2010 16:37, RE: Haldex
mufik.martin napísal:
Pochopil jsem to spravne, ze 2.0l je spojen s 4x4 typu haldex?
To ani neříkej nahlas
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 24.02.2010 17:41, RE: Konečně zase pořádné auto!
Valnoha napísal:
A já zys myslel že je řeč o 4x4 když původní doatz byl směřovanej k subaru a tvoje Audi bude taky patrně quttro
audi má 60/40 takže se to chová jak zadokolka, bmw má elektroniku tak ta by to měla umět, ale zajímalo by mně co udělá subaru...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 24.02.2010 22:28, RE: redaktorovi
Koloss napísal:
Kam mi paměť sahá, tak na sedan se zadní stěrač nemontuje. Ne že by to nešlo, ale jednak je okno většinou poměrně krátké a klasický stěrač by setřel stejně jen malou část a také by rameno zasahovalo do prostoru víka kufru, což by taky docela vadilo. Takže napsat do výtek za první odstavec jako mínus, že chybí zadní stěrač, to mi přijde na motoristického redaktora až nepatřičné.

A taky napsat, že tříprostorové uspořádání deklasuje využití kufru, je taky divné, spíš by se hodilo, že to omezuje na...
Jestli máte na mysli obecně sedan (ne Sub) tak pár sedanů P406 se stěračem vzadu jsem viděl...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 25.02.2010 12:50, RE: redaktorovi
Alda napísal:
Jestli máte na mysli obecně sedan (ne Sub) tak pár sedanů P406 se stěračem vzadu jsem viděl...
Tak to je ale vzácnost. Obecně prostě sedan vzadu stěrač nemá. Přitom u mnoha modelů je rozdíl mezi sedanem a liftbackem minimální, ale stěrač je jeden z nich. Třeba Mondeo 2001. Naopak - někde se dával stěrač za příplatek i na liftback, třeba taková Škoda Octavia social edition.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 25.02.2010 13:00, RE: redaktorovi
Alda napísal:
Jestli máte na mysli obecně sedan (ne Sub) tak pár sedanů P406 se stěračem vzadu jsem viděl...
Jinak kombi samozřejmě stěrač má.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 25.02.2010 13:46, RE: Haldex
mufik.martin napísal:
Pochopil jsem to spravne, ze 2.0l je spojen s 4x4 typu haldex?
Nepochopil, auto ma 3 mechanicke diferencialy a viskozni spojka tam plni funkci uzaverky mezinapravoveho diferencialu.

U haldexu mezinapravovy diff. chybi.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 25.02.2010 13:49, RE: Haldex
nzg1 napísal:
Nepochopil, auto ma 3 mechanicke diferencialy a viskozni spojka tam plni funkci uzaverky mezinapravoveho diferencialu.

U haldexu mezinapravovy diff. chybi.
Jeste tedy upresnim, manual ma mnou vyse popsany system a automat u nizsich motorizaci ma Active AWD,coz se zdalky podoba Haldexu (chybi mezinapravovy dif)



http://wiki.subarufanclub.cz/technika/awd
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 26.02.2010 23:20, RE: Konečně zase pořádné auto!
Reno napísal:
audi má 60/40 takže se to chová jak zadokolka, bmw má elektroniku tak ta by to měla umět, ale zajímalo by mně co udělá subaru...
Vlastním Imprezu a když dáš plnej tak tě zadek začne předjíždět :o)
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 26.02.2010 23:28, Legacy 2010
Ta CVT převodovka je vopruz, to si žádný normální Subarista nemůže pořídit, při zkušební jízdě jsem si připadal jak v trolejbusu. Šlapat na plyn můžeš jak chceš, stejně se otáčkoměr válí někde v první půlce rozsahu a pocitově auto vůbec nejede. Rychloměr sice usvědčuje z opaku, ale takové auto bych opravdu nechtěl, rád řídím...
reagovať


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.