Zdeny60 napísal:
Vážený pane, vám by asi vyhovoval žebřiňák.
Máte přesně opačné zkušenosti, než mám já: vlastním Legacy 2,0R 2006 (nyní 143.000km) a pak Legacy 3,0R SpecB 2007 nyní najeto asi 81.000km.
Motoricky 2,0R má za celkový nájezd asi 80.000km průměrnou spotřebu 7,98l/100km při průměrném ježdění v podhorské oblasti Jeseníků. Za celou dobu jsem měnil 2hm. setrvačník a to z důvodu vrzání, nikoliv z důvodu potíží s funkcí. Toto se o této řadě ví a řešení je náhrada za 1hmtu z Forestera a je kid a ticho na ...
Četl jsem protichůdné zkušenosti. Obojí chci potvrdit. Měl jsem Outback 3.0, 2004, tedy automat. Mnoho jsem o Subaru četl a taky podlehl glorifikacím. Na Outback jsem přesedl z VW VR5-benzin tiptronic. Outback byl velice tvrdý ( sedněte do Passata), cítil jsem každou nerovnost. Ale v zatáčkách v údolí Sázavy jsem Octavii neujel, spíš mne dojížděla. Snad to bylo tím těžkým motorem, který mne vyháněl ze zatáček. Možná stačilo koupit Michelin a Oktavie by neměla šanci. Ale pak by to ukazovalo, že je to spíš o gumách a jezdeckém "mistrovství", protože běžný řidič vlastnosti Subaru nevyužije. Pravda je, že Outback nevrzal, byl tuhý ave v řízení přesný - opravdový sportovec. Rozčilovala mne jen drobnost- při vystupování , když jsem moc spěchal jsem zabouchnutím dveří rozbil spínač dveří sponou na pásech, které se pomalu zatahovaly a vždy zůstaly ve dveřích. Nemohl jsem si na to zvyknout. Taková drobnost, kterou jsem u žádného auta neřešil. Display s navigací v létě nebyl vůbec vidě. Krom ložisek, které jsem měnil po 140000km, jsem žádnou vadu neshledal, vše bylo vzorně funkční. Až na jednu zásadní věc. Tempomat byl vyřazen z funkce, protože počítači se zdálo, že je mnoho splodin ve výfuku, i když na emisích bylo auto OK. Musel bych měnit dva katalyzátory a 4x lambda, cca 45000Kč. Tak jsem Outback prodal. Dodnes sním o hladkém, vyrovnaném až hvízdavém běhu šetiválce, tak že uvažuji o opětovné koupi. Ale tady je to potvrzení zkušeností zatrpklého majitele. Vyzkoušel jsem Legacy 2.0 2006 a potvrzuji: interier mi připomínal Škoda 105M . To mne skutečně odradilo, že potahy jsou jak z chemlonu a plasty jak za studené války. A samozřejmě dvoulitr s automatem neakceleroval jako šestiválec v Outbacku. Tak to vidím na koupi staršího Outbacka 3,0, u kterého budu muset investovat do výfukové soustavy. Jezdil jsem pod 9l/100km.