0
späť
 

diskuze k tématu: Subaru Impreza WRX 265 - nástupce Imprezy GT

kategórie zaradenia témy: japonská vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 25.09.2009 14:26, Zkusil bych
Někdy bych se tím chtěl svézt, nebo spíše se nechat svézt někým, kdo to má v ruce. Zájímala by mě ta trakce.
Na 5-ku při 120 km/h 3000 rpm zas tak málo není. V Mondeu 2.5 mám při 3000 rpm něco málo pod 130km/h, a to je prosím tento motor výkonově spíše průměrný. Na staré Vectře A jsem točil uvedené 3000 při 120-ti na 5-ku, a to byla pouze 90-ti koňová 1.8. Byla ovšem poměrně lehká a 8-mi ventil měl při těch 3000 největší točivý moment.
Šestistupňovou převodovku pro běžné účely s dostatečně pružným motorem neuznávám, snad jedině pro nějaké na otáčkách nahnané benzínové motory, kde se do 3500 nic neděje nebo naftové motory s použitelným rozsahem otáček 2000 rpm.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 25.09.2009 15:53, RE: Zkusil bych
David V napísal:
Někdy bych se tím chtěl svézt, nebo spíše se nechat svézt někým, kdo to má v ruce. Zájímala by mě ta trakce.
Na 5-ku při 120 km/h 3000 rpm zas tak málo není. V Mondeu 2.5 mám při 3000 rpm něco málo pod 130km/h, a to je prosím tento motor výkonově spíše průměrný. Na staré Vectře A jsem točil uvedené 3000 při 120-ti na 5-ku, a to byla pouze 90-ti koňová 1.8. Byla ovšem poměrně lehká a 8-mi ventil měl při těch 3000 největší točivý moment.
Šestistupňovou převodovku pro běžné účely s dostatečně pru...
Měl jsem možnost se svést ve třech verzích Imprezy STI, WRX 265 i 2.0. Musím říct, že s STI je opravdu sranda. V celém spektru otáček je neuvěřitelný zátah a u verze STI sotva stačíte řadit. U WRX-ka mi chyběly sedačky z STI, přeci jen lépe se sedí a drží v zatáčkách. Akcelerace je na tom autě podle mne to nejlepší a design karoserie se mi líbí. Hodně dravě vypadá verze STI se spojlery. Interiér mne ani moc nezajímá, vady na kráse jsme nenašel, červené podsvícení i plasty mi vyhovují, autorádio jsem ani snad nezapínal, chci přece slyšet ty koně pod kapotou "řvát"! Ještě bych zkusil toho diesla, i když mám raději benzin...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 26.09.2009 06:40, octavia
Proc srovnavaji cenu hned s octavii? Ano uznavam, ze tohle ma turbo, vyspely 4x4 podvozek, ale preci jen tohle je trosku jina kategorie auta nez octavia a kdo uvazuje o octavii tak Subaru(a hlavne Imprezu) nepovazuje za konkurenci. Vhodnejsi srovnani by to bylo napriklad s Legacy nebo tak. UZ vidim jak rodinka jede na chalupu ve WRX jen proto, ze to je za stejnou cenu :). Tim se nezastavam skodovky, jen me prijde to srovnavani nekdy jako ze za kazdou cenu musi v kaze diskusi a kazdem clanku byt zminena octavia nebo fabia i kdyz tam vubec nepatri....
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 26.09.2009 08:23, RE: octavia
mufik.martin napísal:
Proc srovnavaji cenu hned s octavii? Ano uznavam, ze tohle ma turbo, vyspely 4x4 podvozek, ale preci jen tohle je trosku jina kategorie auta nez octavia a kdo uvazuje o octavii tak Subaru(a hlavne Imprezu) nepovazuje za konkurenci. Vhodnejsi srovnani by to bylo napriklad s Legacy nebo tak. UZ vidim jak rodinka jede na chalupu ve WRX jen proto, ze to je za stejnou cenu :). Tim se nezastavam skodovky, jen me prijde to srovnavani nekdy jako ze za kazdou cenu musi v kaze diskusi a kazdem clanku byt ...
Tak Oktávku s Legacy srovnat sice jde, já to taky udělal, když jsem si místo OI 91kW TDI pořídil legacy 2,0R. Legacy je naprosto jiná liga zcela úplně totálně ve všem. Pohodlí, klid, podvozek, výkon, no prostě srovnat se to dá, ale je to jablko s hruškama

Jinak WRX má kolega z letiště a nedá se říct, že by se v tom rodinak nepovozila Tahle generace Imprez je prostě parádní a v reálu ještě hezčí, než na fotkách. Moje krevní skupina!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 26.09.2009 13:36, RE: octavia
mufik.martin napísal:
Proc srovnavaji cenu hned s octavii? Ano uznavam, ze tohle ma turbo, vyspely 4x4 podvozek, ale preci jen tohle je trosku jina kategorie auta nez octavia a kdo uvazuje o octavii tak Subaru(a hlavne Imprezu) nepovazuje za konkurenci. Vhodnejsi srovnani by to bylo napriklad s Legacy nebo tak. UZ vidim jak rodinka jede na chalupu ve WRX jen proto, ze to je za stejnou cenu :). Tim se nezastavam skodovky, jen me prijde to srovnavani nekdy jako ze za kazdou cenu musi v kaze diskusi a kazdem clanku byt ...
Octavia patří stejně jako Impreza do nižší střední třídy, ale o to nejde. Chtěl jsem jen ukázat, že za cenu plně vybavené Octavie (která zajisté má jinou cílovou skupinu lidí) lze v pohodě koupit toto skoro sportovní nářadí. WRXko lze běžně používat na dojíždění do práce či na víkendové výlety - problém v tom nevidím. Podvozek poskytuje dostatek komfortu a doslova se vznáší na rozbitých trojkách, což například o Octavii říct nemohu. Jedině kde Impreza ztrácí, tak je zavazadelník, což je vzhledem k koncepci vozu logické.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 26.09.2009 22:46, rezerva
Až jednou uvidím Subaru,které bude mít v základu plnohodnotnou rezervu,případně nedejbože alu tak se totálně ožeru. Ale to u auta za 900 je jen zbožnné přání. Jinak todle Subaru a Octavia má dle mně jinou cílovku. WRX Sti sem miloval,než přišel tenhle design.....
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 29.09.2009 00:30, max rychlost
Tak jak je to s tou maximálkou 209,02 km/h? To jako s 265 koňmi na palubě a dlouhou pětkou a cca 5000 na otáčkoměru naráží na omezovač, nebo mu vyskakuje brzdný padák a nejede to víc než diesel? To je přece takový nesmysl, který se všude drží jak hovno košile a za celou dobu, co je nová Impreza, ho nikdo nikde neuvedl na pravou míru, pokud je mi známo. Prosím o info, je-li možno.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 29.09.2009 07:19, RE: max rychlost
apo napísal:
Tak jak je to s tou maximálkou 209,02 km/h? To jako s 265 koňmi na palubě a dlouhou pětkou a cca 5000 na otáčkoměru naráží na omezovač, nebo mu vyskakuje brzdný padák a nejede to víc než diesel? To je přece takový nesmysl, který se všude drží jak hovno košile a za celou dobu, co je nová Impreza, ho nikdo nikde neuvedl na pravou míru, pokud je mi známo. Prosím o info, je-li možno.
Maximálka WRX265 s 5MTje doopravdy 209 km/h. Diesel s 6MT dosahuje 205 km/h.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 29.09.2009 08:52, RE: rezerva
Drago5 napísal:
Až jednou uvidím Subaru,které bude mít v základu plnohodnotnou rezervu,případně nedejbože alu tak se totálně ožeru. Ale to u auta za 900 je jen zbožnné přání. Jinak todle Subaru a Octavia má dle mně jinou cílovku. WRX Sti sem miloval,než přišel tenhle design.....
Forester i Outback mají plnohodnotné rezervy.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 29.09.2009 22:35, RE: rezerva
Petr - TipCars.com napísal:
Forester i Outback mají plnohodnotné rezervy.
Díky za info,pátek se blíží,tak to bude velkýýýýý
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 30.09.2009 10:59, RE: max rychlost
Petr - TipCars.com napísal:
Maximálka WRX265 s 5MTje doopravdy 209 km/h. Diesel s 6MT dosahuje 205 km/h.
No už jenom chybí jen nějaký kovaný škodovkář, který nás poinformuje o tom, že O2 1,8 TSI má maximálku o 10 víc (heč, pyčo) a nepochopení koncepce tohohle Subaru je dokonána
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 02.10.2009 11:11, RE: max rychlost
apo napísal:
Tak jak je to s tou maximálkou 209,02 km/h? To jako s 265 koňmi na palubě a dlouhou pětkou a cca 5000 na otáčkoměru naráží na omezovač, nebo mu vyskakuje brzdný padák a nejede to víc než diesel? To je přece takový nesmysl, který se všude drží jak hovno košile a za celou dobu, co je nová Impreza, ho nikdo nikde neuvedl na pravou míru, pokud je mi známo. Prosím o info, je-li možno.
no, věci se mají asi tak, že já mám rézu 2008 2.0R, která má v techničáku maximálku 197km/h, ale už jsem se s ní proháněl po německých dálnicích 220 a to jsem na omezovač ani nedosáhl- při těch 220 to točilo těsně pod 6.000 a omezovač by měl spínat, pokud se nepletu kolem 6.800. Vtip je ovšem v tom, že od uváděné maximálky je to opravdu ždímání kapek, takže nárůst rychlosti je opravdu velmi pozvolný. Záleží samozřejmě na pneu, povrchu, etc. Ale mám za to, že maximálka uváděná výrobcem je rychlost, kterou je možné dosáhnout lineárně bez ohledu na okolnosti a vyšší rychlost pak už jen záleží na vnějších okolnostech. O omezovači to samozřejmě není.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 02.10.2009 11:14, RE: max rychlost
El Subarista napísal:
no, věci se mají asi tak, že já mám rézu 2008 2.0R, která má v techničáku maximálku 197km/h, ale už jsem se s ní proháněl po německých dálnicích 220 a to jsem na omezovač ani nedosáhl- při těch 220 to točilo těsně pod 6.000 a omezovač by měl spínat, pokud se nepletu kolem 6.800. Vtip je ovšem v tom, že od uváděné maximálky je to opravdu ždímání kapek, takže nárůst rychlosti je opravdu velmi pozvolný. Záleží samozřejmě na pneu, povrchu, etc. Ale mám za to, že maximálka uváděná výrobcem je rychlos...
btw je snad všem jasné, že tohle není dálniční koráb a že největší prdel s tímhle strojem je na trojku-čtyřku?:)
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 02.10.2009 13:38, RE: max rychlost
Petr - TipCars.com napísal:
Maximálka WRX265 s 5MTje doopravdy 209 km/h. Diesel s 6MT dosahuje 205 km/h.
Nejsem zastydlý Octavista TDI, jezdím se starou 330. Prostě mi ty čísla nejdou dohromady. Asi jako byste mi tvrdili, že jste po české dálnici nejeli nikdy víc než 130. Že je Impreza zaměřená na řádění na okreskách v rychlostech 60-1xx km/h, je mi také jasné.
reagovať


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.