0
späť
 

diskuze k tématu: Subaru Impreza 2.0 Diesel Benzin LPG

kategórie zaradenia témy: poradna, automobilky, japonská vozidla, typ vozidla, osobní
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 25.06.2014 15:11, Subaru Impreza 2.0 Diesel Benzin LPG
Dobrý den,
vážně uvažuji o koupi nenového Subaru Impreza, poslední model - ne SUV. Vůz budu využívat často i v horších zimních podmínkách. Očekávaný nájezd je okolo 10 tis. km za rok. Rád bych znal názor na volbu jako takovou (rozhodně dávám přednost \"japoncům\" - 20ti letá zkušenost, ale ne se Subaru) a dále o doporučení Diesel
reagovať
subarák
počet príspevkov108
dátum registrácie22.03.2010
Streda 25.06.2014 15:38, RE: Subaru Impreza 2.0 Diesel Benzin LPG
nepřihlášený uživatel napísal:
Dobrý den,vážně uvažuji o koupi nenového Subaru Impreza, poslední model - ne SUV. Vůz budu využívat často i v horších zimních podmínkách. Očekávaný nájezd je okolo 10 tis. km za rok. Rád bych znal názor na volbu jako takovou (rozhodně dávám přednost \"japoncům\" - 20ti letá zkušenost, ale ne se Subaru) a dále o doporučení Diesel


Jednoznačně benzin, nejlépe 2,0 atmo. Na LPG na 10 tis ročně bych se vykašlal, na naftu taky. Spotřeba bude kolem 8 litrů.
reagovať
David V
počet príspevkov2067
dátum registrácie16.05.2007
Streda 25.06.2014 20:56, RE: Subaru Impreza 2.0 Diesel Benzin LPG
subarák napísal:
nepřihlášený uživatel napísal:
Dobrý den,vážně uvažuji o koupi nenového Subaru Impreza, poslední model - ne SUV. Vůz budu využívat často i v horších zimních podmínkách. Očekávaný nájezd je okolo 10 tis. km za rok. Rád bych znal názor na volbu jako takovou (rozhodně dávám přednost \"japoncům\" - 20ti letá zkušenost, ale ne se Subaru) a dále o doporučení Diesel .
Jednoznačně benzin, nejlépe 2,0 atmo. Na LPG na 10 tis ročně bych se vykašlal, na naftu taky. Spotřeba bude kolem 8 litrů.


2:0:0 pro benzín
reagovať
salix
počet príspevkov35
dátum registrácie17.02.2009
Štvrtok 26.06.2014 13:57, RE: Subaru Impreza 2.0 Diesel Benzin LPG
David V napísal:
subarák napísal:
nepřihlášený uživatel napísal:
Dobrý den,vážně uvažuji o koupi nenového Subaru Impreza, poslední model - ne SUV. Vůz budu využívat často i v horších zimních podmínkách. Očekávaný nájezd je okolo 10 tis. km za rok. Rád bych znal názor na volbu jako takovou (rozhodně dávám přednost \"japoncům\" - 20ti letá zkušenost, ale ne se Subaru) a dále o doporučení Diesel .
Jednoznačně benzin, nejlépe 2,0 atmo. Na LPG na 10 tis ročně bych se vykašlal, na naftu taky. Spotřeba bude kolem 8 litrů.
2:0:0 pro benzín


3 : 0 : 0 pro benzin a pro atmosféru, lpg je při tomto nájezdu skoro zbytečné a diesel určitě nee.
Proč jsou v každém bazaru subara s dieslem z posledních roků?Boxer diesel je tady tuším 6 let a první dva roky výroby se prý nějak nepovedly.Teď už by to mělo prý být ok , ale stejně bych se bál a když už, tak na jen delší trasy a důsledně dochlazovat!!! turbo po jízdě.

reagovať
free78
počet príspevkov300
dátum registrácie19.09.2008
Štvrtok 26.06.2014 14:27, RE: Subaru Impreza 2.0 Diesel Benzin LPG
salix napísal:
David V napísal:
subarák napísal:
nepřihlášený uživatel napísal:
Dobrý den,vážně uvažuji o koupi nenového Subaru Impreza, poslední model - ne SUV. Vůz budu využívat často i v horších zimních podmínkách. Očekávaný nájezd je okolo 10 tis. km za rok. Rád bych znal názor na volbu jako takovou (rozhodně dávám přednost \"japoncům\" - 20ti letá zkušenost, ale ne se Subaru) a dále o doporučení Diesel .
Jednoznačně benzin, nejlépe 2,0 atmo. Na LPG na 10 tis ročně bych se vykašlal, na naftu taky. Spotřeba bude kolem 8 litrů.
2:0:0 pro benzín
3 : 0 : 0 pro benzin a pro atmosféru, lpg je při tomto nájezdu skoro zbytečné a diesel určitě nee.Proč jsou v každém bazaru subara s dieslem z posledních roků?Boxer diesel je tady tuším 6 let a první dva roky výroby se prý nějak nepovedly.Teď už by to mělo prý být ok , ale stejně bych se bál a když už, tak na jen delší trasy a důsledně dochlazovat!!! turbo po jízdě.


četl jsem recenzi na ten Diesel od Subaru a psali tam, že filtr pevných částic je společný s katalysátorem a že cena originálního dílu je 130 tisíc korun. Takže jestli nebude problém třeba toto. Turbíčko za 30 je v podstatě pakatel.
reagovať
David V
počet príspevkov2067
dátum registrácie16.05.2007
Štvrtok 26.06.2014 15:02, RE: Subaru Impreza 2.0 Diesel Benzin LPG
free78 napísal:
salix napísal:
David V napísal:
subarák napísal:
nepřihlášený uživatel napísal:
Dobrý den,vážně uvažuji o koupi nenového Subaru Impreza, poslední model - ne SUV. Vůz budu využívat často i v horších zimních podmínkách. Očekávaný nájezd je okolo 10 tis. km za rok. Rád bych znal názor na volbu jako takovou (rozhodně dávám přednost \"japoncům\" - 20ti letá zkušenost, ale ne se Subaru) a dále o doporučení Diesel .
Jednoznačně benzin, nejlépe 2,0 atmo. Na LPG na 10 tis ročně bych se vykašlal, na naftu taky. Spotřeba bude kolem 8 litrů.
2:0:0 pro benzín
3 : 0 : 0 pro benzin a pro atmosféru, lpg je při tomto nájezdu skoro zbytečné a diesel určitě nee.Proč jsou v každém bazaru subara s dieslem z posledních roků?Boxer diesel je tady tuším 6 let a první dva roky výroby se prý nějak nepovedly.Teď už by to mělo prý být ok , ale stejně bych se bál a když už, tak na jen delší trasy a důsledně dochlazovat!!! turbo po jízdě.
četl jsem recenzi na ten Diesel od Subaru a psali tam, že filtr pevných částic je společný s katalysátorem a že cena originálního dílu je 130 tisíc korun. Takže jestli nebude problém třeba toto. Turbíčko za 30 je v podstatě pakatel.


Já zas četl, že kvůli vstřikovačům musí motor ven (boxer), takže jedno k druhému znamená, že když Sůbo, tak atmo benzín.
reagovať
zmazaný používateľ
počet príspevkov
dátum registrácie
Streda 02.07.2014 21:39, RE:
Dobrý den. Při Vašem ročním nájezdu uděláte nejlépe, pokud zvolíte benzínový motor. S dvoulitrem si budete moci dopřát svižné svezení, a díky propracovanému pohonu všech kol a redukční převodovce vůz projede opravdu hodně. Pokud jste spíše klidný řidič, vyhovovat by Vám mohla i menší patnáctistovka, která má nižší spotřebu. První série Imprezy trpěly na vypalující se katalyzátory, což je poměrně drahá závada, jinak se občas objeví opotřebovaná ložiska kol, případně klepající stabilizátory.
reagovať


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.