0
späť
 

diskuze k tématu: Subaru Forester III - je ojetý lesník třetí generace spolehlivý?

kategórie zaradenia témy: japonská vozidla
Corlis
počet príspevkov135
dátum registrácie14.03.2007
Štvrtok 26.09.2013 15:30, to bych chtěl
ježiš tohle bych chtěl všema deseti. Kamarád má starší verzi, navíc upravenou Prodrive, tuším 280koní. Vypadá úžasně a hlavně, vůbec nic se mu nekazí, neporouchá, nemlátí, jen jezdí....
reagovať
Zdeny60
počet príspevkov1247
dátum registrácie08.09.2009
Štvrtok 26.09.2013 15:36, ND - ceny
Jako majitel 2 vozů Subaru si nechám poradit, kde mi vymění spojku za 8,5tCZK, nebo namntují vymění výfuk za sedmičku....
A že by se zadíry 2,5XT na klice - to slyším taky prvně. Dýzly - to ano. První serie byl průser a řešilo se to po celým světě.
Ale 2,5XT??? Nevím, kde jste nakoupil tuhle informaci. Jo, pokud je někdo dobytek a nemění olej, tak dejme tomu. Základ tohoto motoru je straý jak svět a to ostatně všechny H4, ale že by se zadíraly... Jo, klepou, na 4. válci, ale to už musejí mít objetou zeměkouli tak 20x.
K tomu modelu 2008 a výše: tohle už dávno není Lesník, co byl do této modelové řady. Tohle je SUV jak vyšité, které už ztatilo onu mrštnost a jízdní projev, je to totálně jiná jízda. Kdo se chce pořádné povozit a mít vysokou užitnou hodnotu, nechť si v Německu sežene model DO roku 2008 a bude opravdu spokojen. A po několika úpravách bude patřit mezi ty nejrychlejší na naších cestách...
reagovať
Reno
počet príspevkov1352
dátum registrácie30.03.2010
Štvrtok 26.09.2013 16:19, RE: ND - ceny
Zdeny60 napísal:
Jako majitel 2 vozů Subaru si nechám poradit, kde mi vymění spojku za 8,5tCZK, nebo namntují vymění výfuk za sedmičku....A že by se zadíry 2,5XT na klice - to slyším taky prvně. Dýzly - to ano. První serie byl průser a řešilo se to po celým světě.Ale 2,5XT??? Nevím, kde jste nakoupil tuhle informaci. Jo, pokud je někdo dobytek a nemění olej, tak dejme tomu. Základ tohoto motoru je straý jak svět a to ostatně všechny H4, ale že by se zadíraly... Jo, klepou, na 4. válci, ale to už musejí mít objetou zeměkouli tak 20x. K tomu modelu 2008 a výše: tohle už dávno není Lesník, co byl do této modelové řady. Tohle je SUV jak vyšité, které už ztatilo onu mrštnost a jízdní projev, je to totálně jiná jízda. Kdo se chce pořádné povozit a mít vysokou užitnou hodnotu, nechť si v Německu sežene model DO roku 2008 a bude opravdu spokojen. A po několika úpravách bude patřit mezi ty nejrychlejší na naších cestách...


pan Blaháček je odborník na slovo vzatý. Co odpověď na dotaz, to informace, které nikdo jiný nikde neviděl/neslyšel/nečetl.
Nevím, jestli to dělá zadarmo, tak potom není pochyb, ale jestli mu za tyhle poradny tipcars platí, potom je to opravdu na pováženou

reagovať
salix
počet príspevkov35
dátum registrácie17.02.2009
Štvrtok 26.09.2013 18:45, RE: ND - ceny
Reno napísal:
Zdeny60 napísal:
Jako majitel 2 vozů Subaru si nechám poradit, kde mi vymění spojku za 8,5tCZK, nebo namntují vymění výfuk za sedmičku....A že by se zadíry 2,5XT na klice - to slyším taky prvně. Dýzly - to ano. První serie byl průser a řešilo se to po celým světě.Ale 2,5XT??? Nevím, kde jste nakoupil tuhle informaci. Jo, pokud je někdo dobytek a nemění olej, tak dejme tomu. Základ tohoto motoru je straý jak svět a to ostatně všechny H4, ale že by se zadíraly... Jo, klepou, na 4. válci, ale to už musejí mít objetou zeměkouli tak 20x. K tomu modelu 2008 a výše: tohle už dávno není Lesník, co byl do této modelové řady. Tohle je SUV jak vyšité, které už ztatilo onu mrštnost a jízdní projev, je to totálně jiná jízda. Kdo se chce pořádné povozit a mít vysokou užitnou hodnotu, nechť si v Německu sežene model DO roku 2008 a bude opravdu spokojen. A po několika úpravách bude patřit mezi ty nejrychlejší na naších cestách...
pan Blaháček je odborník na slovo vzatý. Co odpověď na dotaz, to informace, které nikdo jiný nikde neviděl/neslyšel/nečetl. Nevím, jestli to dělá zadarmo, tak potom není pochyb, ale jestli mu za tyhle poradny tipcars platí, potom je to opravdu na pováženou


Já myslím, že se autor seknul i s tím automatem a redukcí.Su baru s automatickou převodovkou nemají redukci.Redukce je pouze u manuální převodovky.I když po roce 2008 možná jo, tam už ty auta tolik neznám.
reagovať
lifedrive
počet príspevkov2
dátum registrácie17.05.2011
Štvrtok 26.09.2013 19:15, Redukce
Automat samozrejme nema redukci, to je nesmysl. A manual u verze XT - ostatne jako vsechny predchozi turbove forestery (S-Turbo) nema redukcni prevodovku, ta se dava jen do atmosferickych variant.
Jinak jak predchozi 130kW dvoulitr tak zminovany 2,5XT do r. 2008 je famozni auto, co ma koule. Jezdim s nim radeji nez s moji A7.
Pri pravidelnych udrzbach je to neznicitelne auto, byt znalci tvrdi, ze 2-litr S-Turbo byl vetsi drzak. Ja mam s obema typy jen ty nejlepsi zkusenosti, vrele doporucuji.
reagovať
David V
počet príspevkov2066
dátum registrácie16.05.2007
Štvrtok 26.09.2013 21:03, RE: ND - ceny
salix napísal:
Reno napísal:
Zdeny60 napísal:
Jako majitel 2 vozů Subaru si nechám poradit, kde mi vymění spojku za 8,5tCZK, nebo namntují vymění výfuk za sedmičku....A že by se zadíry 2,5XT na klice - to slyším taky prvně. Dýzly - to ano. První serie byl průser a řešilo se to po celým světě.Ale 2,5XT??? Nevím, kde jste nakoupil tuhle informaci. Jo, pokud je někdo dobytek a nemění olej, tak dejme tomu. Základ tohoto motoru je straý jak svět a to ostatně všechny H4, ale že by se zadíraly... Jo, klepou, na 4. válci, ale to už musejí mít objetou zeměkouli tak 20x. K tomu modelu 2008 a výše: tohle už dávno není Lesník, co byl do této modelové řady. Tohle je SUV jak vyšité, které už ztatilo onu mrštnost a jízdní projev, je to totálně jiná jízda. Kdo se chce pořádné povozit a mít vysokou užitnou hodnotu, nechť si v Německu sežene model DO roku 2008 a bude opravdu spokojen. A po několika úpravách bude patřit mezi ty nejrychlejší na naších cestách...
pan Blaháček je odborník na slovo vzatý. Co odpověď na dotaz, to informace, které nikdo jiný nikde neviděl/neslyšel/nečetl. Nevím, jestli to dělá zadarmo, tak potom není pochyb, ale jestli mu za tyhle poradny tipcars platí, potom je to opravdu na pováženou
Já myslím, že se autor seknul i s tím automatem a redukcí.Su baru s automatickou převodovkou nemají redukci.Redukce je pouze u manuální převodovky.I když po roce 2008 možná jo, tam už ty auta tolik neznám.


A pozor, Forester má redukci jen u 5-ti q. Jakmile je montovaná 6-ti stupňová převodovka, redukce už není možná. Já tomu říkám krok z5.
reagovať
MarekMM
počet príspevkov39
dátum registrácie05.05.2013
Piatok 27.09.2013 10:11, RE: ND - ceny
Dobrý den. Za tyto ceny Vám díly nikde nenamontují, jedná se pouze o cenu dílů, bez práce. Ohledně zadírání motorů - byla vyrobena série motorů, které měly nedokonale opracované mazací kanály, což hlavně v případech, kdy majitel měnil olej až po dlouhých 20 nebo 30 tisících km často znamenalo zadření motoru. Pokud nebyl vůz příliš zatěžován, tento konstrukční nedostatek se nemusel projevit, většina majitelů ale schopnosti tohoto typu aut využívá, proto se tyto problémy objevily.

S pozdravem

Marek Blaháček, autor článku.
Zdeny60 napísal:
Jako majitel 2 vozů Subaru si nechám poradit, kde mi vymění spojku za 8,5tCZK, nebo namntují vymění výfuk za sedmičku.... A že by se zadíry 2,5XT na klice - to slyším taky prvně. Dýzly - to ano. První serie byl průser a řešilo se to po celým světě. Ale 2,5XT??? Nevím, kde jste nakoupil tuhle informaci. Jo, pokud je někdo dobytek a nemění olej, tak dejme tomu. Základ tohoto motoru je straý jak svět a to ostatně všechny H4, ale že by se zadíraly... Jo, klepou, na 4. válci, ale to už musejí mít objetou zeměkouli tak 20x. K tomu modelu 2008 a výše: tohle už dávno není Lesník, co byl do této modelové řady. Tohle je SUV jak vyšité, které už ztatilo onu mrštnost a jízdní projev, je to totálně jiná jízda. Kdo se chce pořádné povozit a mít vysokou užitnou hodnotu, nechť si v Německu sežene model DO roku 2008 a bude opravdu spokojen. A po několika úpravách bude patřit mezi ty nejrychlejší na naších cestách...


reagovať
MarekMM
počet príspevkov39
dátum registrácie05.05.2013
Piatok 27.09.2013 10:16, RE: ND - ceny
salix napísal:
Reno napísal:
Zdeny60 napísal:
Jako majitel 2 vozů Subaru si nechám poradit, kde mi vymění spojku za 8,5tCZK, nebo namntují vymění výfuk za sedmičku....A že by se zadíry 2,5XT na klice - to slyším taky prvně. Dýzly - to ano. První serie byl průser a řešilo se to po celým světě.Ale 2,5XT??? Nevím, kde jste nakoupil tuhle informaci. Jo, pokud je někdo dobytek a nemění olej, tak dejme tomu. Základ tohoto motoru je straý jak svět a to ostatně všechny H4, ale že by se zadíraly... Jo, klepou, na 4. válci, ale to už musejí mít objetou zeměkouli tak 20x. K tomu modelu 2008 a výše: tohle už dávno není Lesník, co byl do této modelové řady. Tohle je SUV jak vyšité, které už ztatilo onu mrštnost a jízdní projev, je to totálně jiná jízda. Kdo se chce pořádné povozit a mít vysokou užitnou hodnotu, nechť si v Německu sežene model DO roku 2008 a bude opravdu spokojen. A po několika úpravách bude patřit mezi ty nejrychlejší na naších cestách...
pan Blaháček je odborník na slovo vzatý. Co odpověď na dotaz, to informace, které nikdo jiný nikde neviděl/neslyšel/nečetl. Nevím, jestli to dělá zadarmo, tak potom není pochyb, ale jestli mu za tyhle poradny tipcars platí, potom je to opravdu na pováženou
Já myslím, že se autor seknul i s tím automatem a redukcí.Su baru s automatickou převodovkou nemají redukci.Redukce je pouze u manuální převodovky.I když po roce 2008 možná jo, tam už ty auta tolik neznám.

Souhlasím s tím, že jsem mohl jasně napsat, že v případě automatické převodovky Forester nemá redukci, že je výsadou pouze manuálů, ale nikde jsem tazateli neodpověděl, že redukční převodovku má i verze s automatem. Omlouvám se tedy za nepřesnost.
Marek Blaháček, autor článku.
reagovať
Reno
počet príspevkov1352
dátum registrácie30.03.2010
Piatok 27.09.2013 19:20, RE: ND - ceny
MarekMM napísal:
salix napísal:
Reno napísal:
Zdeny60 napísal:
Jako majitel 2 vozů Subaru si nechám poradit, kde mi vymění spojku za 8,5tCZK, nebo namntují vymění výfuk za sedmičku....A že by se zadíry 2,5XT na klice - to slyším taky prvně. Dýzly - to ano. První serie byl průser a řešilo se to po celým světě.Ale 2,5XT??? Nevím, kde jste nakoupil tuhle informaci. Jo, pokud je někdo dobytek a nemění olej, tak dejme tomu. Základ tohoto motoru je straý jak svět a to ostatně všechny H4, ale že by se zadíraly... Jo, klepou, na 4. válci, ale to už musejí mít objetou zeměkouli tak 20x. K tomu modelu 2008 a výše: tohle už dávno není Lesník, co byl do této modelové řady. Tohle je SUV jak vyšité, které už ztatilo onu mrštnost a jízdní projev, je to totálně jiná jízda. Kdo se chce pořádné povozit a mít vysokou užitnou hodnotu, nechť si v Německu sežene model DO roku 2008 a bude opravdu spokojen. A po několika úpravách bude patřit mezi ty nejrychlejší na naších cestách...
pan Blaháček je odborník na slovo vzatý. Co odpověď na dotaz, to informace, které nikdo jiný nikde neviděl/neslyšel/nečetl. Nevím, jestli to dělá zadarmo, tak potom není pochyb, ale jestli mu za tyhle poradny tipcars platí, potom je to opravdu na pováženou
Já myslím, že se autor seknul i s tím automatem a redukcí.Su baru s automatickou převodovkou nemají redukci.Redukce je pouze u manuální převodovky.I když po roce 2008 možná jo, tam už ty auta tolik neznám.
Souhlasím s tím, že jsem mohl jasně napsat, že v případě automatické převodovky Forester nemá redukci, že je výsadou pouze manuálů, ale nikde jsem tazateli neodpověděl, že redukční převodovku má i verze s automatem. Omlouvám se tedy za nepřesnost.Marek Blaháček, autor článku.


A Vaše bludy o SMG u modelu 550i v předchozí poradně?

reagovať


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.