Dobrý den. Za tyto ceny Vám díly nikde nenamontují, jedná se pouze o cenu dílů, bez práce. Ohledně zadírání motorů - byla vyrobena série motorů, které měly nedokonale opracované mazací kanály, což hlavně v případech, kdy majitel měnil olej až po dlouhých 20 nebo 30 tisících km často znamenalo zadření motoru. Pokud nebyl vůz příliš zatěžován, tento konstrukční nedostatek se nemusel projevit, většina majitelů ale schopnosti tohoto typu aut využívá, proto se tyto problémy objevily.
S pozdravem
Marek Blaháček, autor článku.
Zdeny60 napísal:
Jako majitel 2 vozů Subaru si nechám poradit, kde mi vymění spojku za 8,5tCZK, nebo namntují vymění výfuk za sedmičku.... A že by se zadíry 2,5XT na klice - to slyším taky prvně. Dýzly - to ano. První serie byl průser a řešilo se to po celým světě. Ale 2,5XT??? Nevím, kde jste nakoupil tuhle informaci. Jo, pokud je někdo dobytek a nemění olej, tak dejme tomu. Základ tohoto motoru je straý jak svět a to ostatně všechny H4, ale že by se zadíraly... Jo, klepou, na 4. válci, ale to už musejí mít objetou zeměkouli tak 20x. K tomu modelu 2008 a výše: tohle už dávno není Lesník, co byl do této modelové řady. Tohle je SUV jak vyšité, které už ztatilo onu mrštnost a jízdní projev, je to totálně jiná jízda. Kdo se chce pořádné povozit a mít vysokou užitnou hodnotu, nechť si v Německu sežene model DO roku 2008 a bude opravdu spokojen. A po několika úpravách bude patřit mezi ty nejrychlejší na naších cestách...