0
späť
 

diskuze k tématu: Statistiky spolehlivosti podle ADAC díl 1: kterým malým ojetým autům je lepší se obloukem vyhnout

kategórie zaradenia témy:
Giorgio
počet príspevkov814
dátum registrácie09.05.2007
Streda 04.05.2016 11:52, Statistika jak noha
Statistiky ADACu jsou ještě více závidějící než TÜV (ovšem obě jsou spíše o diletantství majitelů než o spolehlivosti aut). Jestliže nejsou zohledněny jiní poskytovatelé služeb a nejsou modely rozvrstveny rovnoměrně (notabene co auta, která asistenční služby nemají), je vypovídací hodnota deformovaná. Když skoro polovinu závad tvoří baterie a osvětlení, tak asi nikoho nepřekvapí, že po 4 a více letech chcípají akumulátory, které se nevyměnily při pravidelné prohlídce.
reagovať
bitner
počet príspevkov216
dátum registrácie19.06.2012
Streda 04.05.2016 12:18, Dacia
Mohl by mi nekdo ze zdejsich odborniku objasnit zahadu jmenem Dacia?
Na nove se ceka 3 a vice mesicu, protoze to nestihaji vyrabet, ojete Dacie maji nejmensi relativni propad ceny. Pritom je to takovy neskutecny krumpl a majitelova sebevrazda.
Fakt tomu nerozumim.
reagovať
Citroenak
počet príspevkov727
dátum registrácie13.04.2012
Streda 04.05.2016 12:24, Fiat umiestnenie
Je to celkom zaujimave. Zeby panda, kde standardne montuju len volant a pedale, bola takato nespolahliva? Nechce sa mi tomu verit. Alebo zeby fiat odmietol ako jediny zaplatit lepsie umiestnenie?
reagovať
Petr S
počet príspevkov1250
dátum registrácie28.11.2008
Streda 04.05.2016 23:24, RE: Statistika jak noha
Giorgio napísal:
Statistiky ADACu jsou ještě více závidějící než TÜV (ovšem obě jsou spíše o diletantství majitelů než o spolehlivosti aut). ...


Chceš tím říct, že diletanští majitelé obecně tíhnou k určitým značkám a modelům aut?

To si úplně nemyslím. Spíš bych řekl že někteří výrobci prostě šetří na kvalitě součástek, to se může týkat i kvality autobaterií.
reagovať
Giorgio
počet príspevkov814
dátum registrácie09.05.2007
Štvrtok 05.05.2016 04:37, RE: Statistika jak noha
Petr S napísal:
Giorgio napísal:
Statistiky ADACu jsou ještě více závidějící než TÜV (ovšem obě jsou spíše o diletantství majitelů než o spolehlivosti aut). ...
Chceš tím říct, že diletanští majitelé obecně tíhnou k určitým značkám a modelům aut? To si úplně nemyslím.


V multikulti Německu ano. Na 30-50 aut z tisíce tím spíše. To, že baterie umře po 4 a více letech, je normální. To, že tam pak někdo dá lacinou nebo s nevhodnou kapacitou a ta mu chcípne po roce, to už automobilka neovlivní, přesto ji to zařadí do tabulky. Nějaký Turek to neřeší, protože proč, když má k pojistce žluté anděly. Dokud nebude tabulka rozklíčovaná a nebude tak z ní jasné, kolika autům za jízdy selhaly brzdy a ne praskla žárovka nebo chcípnul akumulátor, tak je o ničem.
reagovať
Fanda
počet príspevkov551
dátum registrácie28.09.2008
Štvrtok 05.05.2016 09:55, autobaterie
Ono záleží,jakou autobaterii výrobce montuje.Dnes bohužel například výrobce dodá jinou autobaterii přímo do Mladé Boleslavi,nebo značkovému prodejci a méně kvalitní jako náhradní díl do jiných prodejen.Proto také ta samá baterie zakoupená v novém vozidle vydrží osm a více let a ta samá zakoupená v prodejně autodílů čtyři roky.
reagovať
David V
počet príspevkov2067
dátum registrácie16.05.2007
Štvrtok 05.05.2016 10:12, RE: autobaterie
Fanda napísal:
Ono záleží,jakou autobaterii výrobce montuje.Dnes bohužel například výrobce dodá jinou autobaterii přímo do Mladé Boleslavi,nebo značkovému prodejci a méně kvalitní jako náhradní díl do jiných prodejen.Proto také ta samá baterie zakoupená v novém vozidle vydrží osm a více let a ta samá zakoupená v prodejně autodílů čtyři roky.


O tom jsem slyšel. Na druhou stranu mám v autě Vartu a za měsíc to bude 7 let a nejsem si jist, že ji budu před zimou měnit. Na druhou stranu dlužno říci, že jsem ji poslední 2 roky 2x přes zimu preventivně dobíjel.
reagovať
zmazaný používateľ
počet príspevkov
dátum registrácie
Štvrtok 05.05.2016 10:47, No
Včera jsem si ve světě motorů přečetl o loganu,kterej rozebrali po nájezdu víc než 400000km,a světe div se,ono to furt jezdilo-když si vyhledáš,jaký nájezdy mají v německu dácie taxislužby-ano, v německu a dácia -jeden se nestačí divit.A za ty prachy?
reagovať
Fanda
počet príspevkov551
dátum registrácie28.09.2008
Štvrtok 05.05.2016 19:04, RE: No
pavel napísal:
Včera jsem si ve světě motorů přečetl o loganu,kterej rozebrali po nájezdu víc než 400000km,a světe div se,ono to furt jezdilo-když si vyhledáš,jaký nájezdy mají v německu dácie taxislužby-ano, v německu a dácia -jeden se nestačí divit.A za ty prachy?


JO Jo,také jsem to četl,navíc testovaný vůz byl i dobře ošetřen proti korozi,takže spodek vozu nečekaně zachovalý.
reagovať
brin
počet príspevkov727
dátum registrácie28.03.2011
Štvrtok 05.05.2016 20:48, Baterie
Já měl ve fabuli žlutej noname 10 let a teď už v zimě manželce klekla, tak jsem koupil Bosch a tu starou dal do druhýho auta, benzín, tam vydrží dalších 5 let.
reagovať


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.