javor napísal:
Dobrý den, zrovna nyní řeším dilema, zda tento vůz s motorem 2,9D koupit. Vlastním Nissan Terrano ll z roku 1997 a rád bych ho vyměnil za něco novějšího. Mám možnost koupit vůz z roku 1999, který má najeto poctivých 80tkm. Zajímalo by mne, kolik Vás stálo předělání přiřazování předních kol na manualní přiřazování a kde Vám to předělali ??? Je to jedna z věcí, které se u tohoto vozu obávám. Jak trvanlivá je spojka ??Jezdím dost často v horách a tahám těžký vlek tak by mne zajímalo, jak se motor c...
Musso je naprosto spolehlivé, pokud jako každé jiné auto dostává servis. Jsme tam kde jsme - v čechách, kde 90% lidí pouze jezdí, neservisuje a pokud - co nejlevněji. Co se týče Mussa/Koranda a přiřazení předního náhonu podtlakem - to je kolem 150.000km nespolehlivé - tak jako u desítek jiných značek, mimo jiné i u Patrolu a Toyot. Mechanické volnoběžky zajistí pevné spojení, proti podtlaku, který časem přestane fungovat. Kdo vymění volnoběžky za mechaniku i u jiných značek, nedá na auto dopustit. Co se týče kardanů - odchází u každého auta, každé značky - ty na Ssangyongy repasujeme - dáváme/posíláme výměnným způsobem. Spotřebu u 2,9D (pětiválec Mercedes) bych upřesnil po Praze 10L, mimo prahu, při 90km a žádná lehká noha 8,5L - tažné zařízení má Musso 2.800kg! A s plně naloženým přívěsem se spotřeba pohybuje kolem pouhých 12L. Mirek Ssangyong www.1234.cz