Pavlik napísal:
O Meganu a Ceedu jsem psal jako o cenové alternativě ke "krabičce" za vysokou cenu. Pokud bude za sto tisíc v základu + rozumný peníz za klimu, je to jiná situace a dá se o tom uvažovat jako o levném přibližovadle do města.
To bohužel nejde, mě by vadilo, že je to moc dlouhý a za sebou vozím zbytečně přepychový prostor, motor je u obou také skutečně zbytečně "velký". Je to prostě univerzál, tím samozřejmě nechci snižovat solidnost nabídky. Myslím to jinak: jako samohyb ryze městský zaměřený na jednoduchou účelnost. Citigo se tak zatím jeví, nicméně už jsem zahlédl některé detaily, které šetření na nesprávných místech a lpění na vlastnostech nemístných pro tuto třídu (velikost kufru) naznačují. Škodovce jde o "největší rozměry ve třídě" za každou cenu. Osobně si myslím, že spoustě lidem, kteří hledají druhé/třetí auto do rodiny právě pro účely rychlé krátké dopravy není nabídka určena na 100% (u nikoho ze značek nabízejících podobné vozítko do města, nejvíce se tomu přiblížila kolínská trojčata ale od té doby pokrok, nebo vývoj třídy nikde, všichni hrají na jiné nástroje stejnou písničku). Chybí prostě něco víc "zaměřeného" na tento účel (něco jako smart, ale za 130-150 tis.- kufr a zadní sedačky netřeba řešit) myslím že by to mělo úspěch, zatím si podle mého nechávají automobilky pro případný neúspěch modelu "velikost miniauta" jako případný polštář který by utlumil případný neúspěch... A to je pro mě málo...