typek napísal:
Ano, Jung a spol. to má sice dobře spočítané, ale nechápu, proč se o tom píše tady. Maximálně že Máňa od žehlícího prkna zahlaholí Frantovi, jak se Škodovce ve světě dobře daří. Pro Frantu ani Máňu to neznamená absolutně nic pozitivního. Franta bude dál bez práce, protože plechofku na bázi Golfu 4 s batohem si vyrobí Číňani a indové mnohem levněji a může mu být v tomto ohledu jedno, jestli to konkuruje Loganovi, nebo RR coupé, protože jeho zájmy a finance se s politikou Škodovky naprosto dokonal...
Třeba tak, že díky tomu, že budou vyvíjet plechovky na bázi Golfu 4, kterou budou vyrábět šikmoočky, zůstane Škoda/koncern v zelených číslech a nekrachne. Takže díky tomu budou moct flákači ve Vofsburgu vyrábět předražené VI Golfy a v Boleslavi/Kvasinách poctiví dělňasi Fabie pro český lid. Možná i díky tomu tu nebude rázem nezaměstnanost 30%. Možná i díky tomu najdou uplatnění mladí konstruktéři z našich škol a dostanou možnost vyvíjet onu plechovku. Možná na té plechovce získají praxi v projektování aby pak mohli pracovat třeba na Golfu IX pro snhilé evropské zadky...
Pokud Škoda/koncern nezaplaví východní trhy, pak je jen otázkou času, kdy východní plečky zaplaví náš trh. Koncern může v Asii nabídnout osvědčené technologie a know-how. Jedině IQ tykve by to neudělala. Modelem primárně pro náš trh nikdy neosloví ten východní. A naopak.
Jsem velmi zvědavý, s čím se z Boleslavi ukážou. Superb a Yeti je prostě pecka a já prostě jen doufám, že jim to v koncernu zase někdo nezatrhne. Byla by velká škoda, kdyby novým "laciným" vozem mělo být předurčeno celkové směřování Škody do budoucích let. Jinými slovy doufám, že jen posali jeden vagónek na jinou kolej zatímco samotný vlak si to pošine dál.