0
späť
 

diskuze k tématu: Nové motory ze Škody

kategórie zaradenia témy: česká vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 04.05.2007 07:41, Benzinový čtyřválec
Nevíte někdo něco o novém benzínovém čtyřválci 1.2 litru o kterém mluvil odborář Povšík?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 04.05.2007 09:31, RE: Benzinový čtyřválec
Pafe napísal:
Nevíte někdo něco o novém benzínovém čtyřválci 1.2 litru o kterém mluvil odborář Povšík?
Docetl jsem se nekde na netu, ze pujde o ctyrvalec, coz jste vedel, bude to FSI, a mela by se dokonce objevit i varianta 1.2 TFSI, ale jsou to vsechno spekulace. Jinak konecne to vypada, ze se do vyroby dostane ta 1.5 TDI commonrail, o ktere jsem uz davno psal a ktera se objevila uz pred 2 lety na autosalonu
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 04.05.2007 09:41, RE: Benzinový čtyřválec
mufik.martin napísal:
Docetl jsem se nekde na netu, ze pujde o ctyrvalec, coz jste vedel, bude to FSI, a mela by se dokonce objevit i varianta 1.2 TFSI, ale jsou to vsechno spekulace. Jinak konecne to vypada, ze se do vyroby dostane ta 1.5 TDI commonrail, o ktere jsem uz davno psal a ktera se objevila uz pred 2 lety na autosalonu
Je dobře že chcou dávat do nízkoobsahových benzínů i turba, pak ty auta budou trochu silnější a tím pádem i bezpečnější.
Když se do všech turbokamen dává turbo, tak by mohli i do všech benzínů...:o))
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 04.05.2007 10:26, RE: Benzinový čtyřválec
zigi napísal:
Je dobře že chcou dávat do nízkoobsahových benzínů i turba, pak ty auta budou trochu silnější a tím pádem i bezpečnější.
Když se do všech turbokamen dává turbo, tak by mohli i do všech benzínů...:o))
Hej, to by bolo fajn, problem by vsak potom asi bol v tom, ze by klesol dopyt po TDčkach..
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 04.05.2007 10:50, RE: Benzinový čtyřválec
mufik.martin napísal:
Docetl jsem se nekde na netu, ze pujde o ctyrvalec, coz jste vedel, bude to FSI, a mela by se dokonce objevit i varianta 1.2 TFSI, ale jsou to vsechno spekulace. Jinak konecne to vypada, ze se do vyroby dostane ta 1.5 TDI commonrail, o ktere jsem uz davno psal a ktera se objevila uz pred 2 lety na autosalonu
No bylo by načase, aby začali vyrábět kvalitní 4 válcový maloobjemový diesel, samozřejmě CR. Třeba pro novou fábii (nejlépe kombi) to bude ideální pohon. Pokud ovšem 1,4TDI neuberou další válec...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 04.05.2007 10:52, RE: Benzinový čtyřválec
A.K.Alex napísal:
Hej, to by bolo fajn, problem by vsak potom asi bol v tom, ze by klesol dopyt po TDčkach..
já v tom teda problém nevidím... kdyby automobilky investovaly do vývoje turbobenzínů tolik co do turbodehtů, už tu mohlo být veselo
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 04.05.2007 18:59, RE: Benzinový čtyřválec
Pafe napísal:
Nevíte někdo něco o novém benzínovém čtyřválci 1.2 litru o kterém mluvil odborář Povšík?
Já nevím, já mám čtyři válce 1,4 VVTi což je excelentní věc
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 04.05.2007 20:22, RE: Benzinový čtyřválec
Pavel napísal:
Já nevím, já mám čtyři válce 1,4 VVTi což je excelentní věc
Já mám jeden válec a taky jezdím, nechápu na co 4? Jste se zbláznili, co?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 04.05.2007 23:13, Era nafty
Taky si myslim, ze kdyby do benzinvoych motoru vkladali podobne usili jako do benzinu tak se nafta temer neprodava. V dnesni dobe kdy vsichni zacinaji preplnovat benzinove motory 1.4 nebo 1.6 ktere jedou opravdu velmi slusne diky kompresoru a turbu dohromady tak pak si nikdo asi naftu nekoupi. Napriklad jako jeden z nejlepsich motoru dneska povazuji PSA a BMW 1.6T a to jak slabsi tak silensji verzi. Tahne temer od neutralu, tahne mnohem drive jak nafta a da se s tim jet i pres 6 tis otacek, spotreba je pritom velmi prijatelna, skoda jen, ze PSA tak trosku zkurvilo prevodovky, dali tam jen petikvalt a na dalnici pri 130 toci 4 tis, takze to zere jako krava, ale napriklad Mini Cooper dostal 6 tikvalt a toci na dalnici o vice jak tisic otacek mene
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 05.05.2007 08:07, RE: Era nafty
mufik.martin napísal:
Taky si myslim, ze kdyby do benzinvoych motoru vkladali podobne usili jako do benzinu tak se nafta temer neprodava. V dnesni dobe kdy vsichni zacinaji preplnovat benzinove motory 1.4 nebo 1.6 ktere jedou opravdu velmi slusne diky kompresoru a turbu dohromady tak pak si nikdo asi naftu nekoupi. Napriklad jako jeden z nejlepsich motoru dneska povazuji PSA a BMW 1.6T a to jak slabsi tak silensji verzi. Tahne temer od neutralu, tahne mnohem drive jak nafta a da se s tim jet i pres 6 tis otacek, spot...
Co to tady bleješ za kraviny? Zřejmě jde o výplod tvé bujné fantazie.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 05.05.2007 08:58, RE: Era nafty
Cruise napísal:
Co to tady bleješ za kraviny? Zřejmě jde o výplod tvé bujné fantazie.
Co myslis je je vyplod bujne fantazie? Bud konkretnejsi
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 05.05.2007 09:03, RE: Era nafty
mufik.martin napísal:
Co myslis je je vyplod bujne fantazie? Bud konkretnejsi
Jako si si myslis, ze jsem jsem nakej blbec, jo? jo? jo? jen kokokoktam, nnnnno a?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 05.05.2007 20:03, RE: Era nafty
mufik.martin napísal:
Jako si si myslis, ze jsem jsem nakej blbec, jo? jo? jo? jen kokokoktam, nnnnno a?
Promin mufčo, kraviny tady bleju já. Je fakt, že mám bujnou fantazii, aaale nnnejsem žžžádnej blllbec, chápeš?
reagovať


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.