0
späť
 

diskuze k tématu: Hyundai proti Škodě: souboj automobilek vrcholí

kategórie zaradenia témy: česká vozidla, korejská vozidla
kralici79
počet príspevkov43
dátum registrácie16.01.2013
Piatok 31.01.2014 13:43, Trapné
Vzpomínám,když si můj instruktor autoškoly vybíral v roce 1997 nové auto. Prvně byl u Renaultu projet a zkusit Megane. Celou dobu co tam byl, do něj prodejce hustil, jak moc je Megane lepší než Octávia (Měl jsem jízdy a byl jsem tam s ním). Po opuštění showroomu Renault mi povídá. "Asi se na tu Octávku budem muset zajet podívat. Ve škodě ho prodejce nechal projet, vše mu ukázal a vysvětlil a Renault ani po dotazu na srovnání nijak nekomentoval. "Nemám s tím vozem zkušenost. Vyzkoušejte obě a uvidíte." Pozdější léta strávil pan L. jako spokojený majitel Škody O1. A po zbytek jízd jsem ho slýchával mluvit o špatném přístupu prodejců v Renaultu Český Krumlov.

TAK JEST!
reagovať
Pavlik
počet príspevkov1328
dátum registrácie09.10.2008
Piatok 31.01.2014 16:13, RE: Trapné
kralici79 napísal:
Vzpomínám,když si můj instruktor autoškoly vybíral v roce 1997 nové auto. Prvně byl u Renaultu projet a zkusit Megane. Celou dobu co tam byl, do něj prodejce hustil, jak moc je Megane lepší než Octávia (Měl jsem jízdy a byl jsem tam s ním). Po opuštění showroomu Renault mi povídá. "Asi se na tu Octávku budem muset zajet podívat. Ve škodě ho prodejce nechal projet, vše mu ukázal a vysvětlil a Renault ani po dotazu na srovnání nijak nekomentoval. "Nemám s tím vozem zkušenost. Vyzkoušejte obě a uvidíte." Pozdější léta strávil pan L. jako spokojený majitel Škody O1. A po zbytek jízd jsem ho slýchával mluvit o špatném přístupu prodejců v Renaultu Český Krumlov. TAK JEST!


Mě se přístup prodejce škodovky zdál naprosto běžný a ani ta Octavia II, na kterou jsem se tehdy přijel podívat, nebyla špatné auto. Ale nic naplat, cenová výhoda Meganu grandtour proti Octavii II combi (205 000,-Kč v roce 2005), lepší motor i výbava rozhodla v neprospěch škodovky. A tak jsem se stal spokojeným zákazníkem konsorcia Renault - Nissan.
reagovať
kralici79
počet príspevkov43
dátum registrácie16.01.2013
Sobota 01.02.2014 08:29, upřesnění.
Nemusí to být všude, ale právě proto jsem taky zmínil, že se jednalo o Český Krumlov. I situace byla v roce 1997 diametrálně odlišná. Nezapomeňte, že škoda měla v historii poslední auto Felicii a Oktávia byla naprosto čerstvá.
Taky šlo spíš o to,že nakonec si stejně koupí zákazník co mu vyhovuje a jestli ne, ukecal by ho i daler od Trabanta.
reagovať


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.