0
späť
 

diskuze k tématu: Co říkáte na novou studii od Škody?

kategórie zaradenia témy: česká vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 28.02.2011 23:18,
S vyturbenou jednadvojkou pod kapotou to bude určitě seznzace na trhu! Na co je proboha takovéhle auto?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 28.02.2011 23:40, RE:
Wasserfort napísal:
S vyturbenou jednadvojkou pod kapotou to bude určitě seznzace na trhu! Na co je proboha takovéhle auto?
Ten 3 ramenný volant bude doufám za příplatek...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 01.03.2011 00:35, RE:
Petr S napísal:
Ten 3 ramenný volant bude doufám za příplatek...
No to je samozřejmostí. Čím více ramen, tím větší příplatky. V základní verzi bude jenoramenný volant... jako byl v Citroenu AX.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 01.03.2011 00:40, Holící strojek
Ne teď beze srandy... Myslím si že s výbavou na tom nebudou špatně ani základní verze, když v této studii, nabízejí i holící strojek jakou součást výbavy. (Leží tam, kde by normálně byla řadící páka.) Tipuji to na manažerský vůz, dlouhé služební cesty, takže holení po ruce se vždy sejde. Jen doufám, že bude mít zpětné zrcátko i odkládací plochu na šminky a zubní kartáček. Asi ještě napíšu rychle do MB....
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 01.03.2011 07:38, RE: Holící strojek
Wasserfort napísal:
Ne teď beze srandy... Myslím si že s výbavou na tom nebudou špatně ani základní verze, když v této studii, nabízejí i holící strojek jakou součást výbavy. (Leží tam, kde by normálně byla řadící páka.) Tipuji to na manažerský vůz, dlouhé služební cesty, takže holení po ruce se vždy sejde. Jen doufám, že bude mít zpětné zrcátko i odkládací plochu na šminky a zubní kartáček. Asi ještě napíšu rychle do MB....
Interier mizerný, ale zvenčí se mi auto líbí. Dlouhý rozvor, hatchback, jen je otázka v jaké podobě a za jak dlouho by se to dostalo do prodeje.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 01.03.2011 07:49, Focus
vypadá to jak Focus se znakem škodovky...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 01.03.2011 08:01, líbí se
já uvítám inovaci od Škody.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 01.03.2011 10:21, RE: Focus
Michal napísal:
vypadá to jak Focus se znakem škodovky...
Přesně to mě napadlo, silueta okopčený Focus II s jinou maskou a koncovými světly. Ale protože ten se mi líbil (víc než nová generace) tak jsem rád, že ho někdo bude dělat dál. Akorát ten podvozek asi nebude tak dobrý.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 01.03.2011 10:31, design
Z hlediska designu se mi líbí jasně definované, decentně vytažené a vyváženě dimenzované blatníky.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 01.03.2011 12:51, RE:
Wasserfort napísal:
No to je samozřejmostí. Čím více ramen, tím větší příplatky. V základní verzi bude jenoramenný volant... jako byl v Citroenu AX.
Škoda má levnější 4-ramenný volant (v základu). Připlácí se za ten 3ramenný. No připomíná mi to: čím víc pruhů tím víc Adidas. Každý přece ví, že origo adidasky mají pruhy 3, proto se na ně dá hodit přirážka z luxusu
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 01.03.2011 13:00, RE: Holící strojek
duch napísal:
Interier mizerný, ale zvenčí se mi auto líbí. Dlouhý rozvor, hatchback, jen je otázka v jaké podobě a za jak dlouho by se to dostalo do prodeje.
No interier vypadá stejně jako u všech těhle "studií", tak nějak bakelitově. V reálném auto to pak vypadá úplně jinak.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 01.03.2011 14:17, diskuse o Škodovce?
Proč diskutovat, už teď je to nejlepší auto na světě a komu se nelíbí, tak je socka co jezdí v Loganu, nebo Sandreru a akorát závidí, dyť i v Anglii je nejlepčí auto Škodovka a v Číně si můžou urvat rodidla a inseminační vercajk když jim vochromujou lišty u Superba....
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 01.03.2011 15:17, Diskuze
Vždy mě pobaví,jak diskutují o škodovkách tí kteří je nesnáší.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 01.03.2011 15:52, RE: Diskuze
centaur napísal:
Vždy mě pobaví,jak diskutují o škodovkách tí kteří je nesnáší.
Pravda, na to bych zapoměl, diskutovat o Škodovce můžou jen ti, kteří ji bezmezně milují
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 01.03.2011 19:33, milovaná vs. nenáviděná škodovka
Myslím že by se zde neměli dělit lidi podle toho jestli milují nebo zatracují Škodu, ale jestli se jim ta studie jednoduše líbí nebo ne. Mě osobně zaujala. Sice mi předek trochu připomíná nový VW Jetta, ale nějak mi to nevadí. Myslím, že podobné auto by na trhu mohlo mít úspěch. Záleží jak moc se skutečné auto odkloní od konceptu. Třeba aby to nedopadlo jako s faceliftem octavie. V časopisech vypadaly různé "polooficiální" obrázky hodně nadějně a výsledek stojí ve skutečnosti za 5 (i když asiati by asi dali známku 1).
Já bych Škodu nezatracoval. Měl jsem ji (Octavii I) a byl jsem velmi spokojený. A jezdil jsem snad ve všech možných škodovkách. Hodně kladně hodnotím Superb combi, pořádně velký a zároveň elegantní kombík. Akorát mě štve ne úplně vypnutelná stabilizace (nevím proč Škoda pokládá řidiče za nesvéprávné a nenechá je rozhodovat samotné zda ESP ON nebo OFF).
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 02.03.2011 17:35, RE: milovaná vs. nenáviděná škodovka
Paul napísal:
Myslím že by se zde neměli dělit lidi podle toho jestli milují nebo zatracují Škodu, ale jestli se jim ta studie jednoduše líbí nebo ne. Mě osobně zaujala. Sice mi předek trochu připomíná nový VW Jetta, ale nějak mi to nevadí. Myslím, že podobné auto by na trhu mohlo mít úspěch. Záleží jak moc se skutečné auto odkloní od konceptu. Třeba aby to nedopadlo jako s faceliftem octavie. V časopisech vypadaly různé "polooficiální" obrázky hodně nadějně a výsledek stojí ve skutečnosti za 5 (i když asiati...
V mé O II jde bez problému stisknout tlačítko ESP OFF. Takže nevím, o čem píšete.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 03.03.2011 09:08, RE: milovaná vs. nenáviděná škodovka
rojack napísal:
V mé O II jde bez problému stisknout tlačítko ESP OFF. Takže nevím, o čem píšete.
Jasně, ESP off, ale není úplně vypnuté... Tak to Paul myslel...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 03.03.2011 14:48, RE: milovaná vs. nenáviděná škodovka
rojack napísal:
V mé O II jde bez problému stisknout tlačítko ESP OFF. Takže nevím, o čem píšete.
Jasně že tam je tlačítko, ale relativně úpně vypnutelnou stabilizaci škodovka nabízela pokud vím do roku 2008. Tím relativně myslím, že pokud máte ESP vypnuté a v zatáčce šlápnete na brzdu, systém si myslí, že už nemáte auto pod kontrolou a ESP zasáhne. Od roku 2008 (např. OII po faceliftu, Superb Combi + ostatní modely) mají sice tlačítko ESP OFF, ale tím vypnete pouze protiprokluz. Takže můžete machrovat na semaforech, ale zasněženou okresku si holt neužijete. Je to prý nařízení koncernu VW a týká se to celého koncernu. Zvlášť nepochopitelné to je třeba u VW Scirocco, nebo Golfu GTI které se prezentují jako "sportovní" auta...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 03.03.2011 16:35, Škoda
Pro wasserfort-jenom souhlas,co škodovka,to katastrofa a šílenost...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 17.03.2011 12:48, RE: design
Koloss napísal:
Z hlediska designu se mi líbí jasně definované, decentně vytažené a vyváženě dimenzované blatníky.
Jo jasně,něco mezi škodou Rapid a fordem focus .
reagovať


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.